Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin kyläruokailu kokemuksesi!! Oliko tarjolla inhokkiruokaasi vai jotain pilaantunutta. Kokemukset jakoon

Vierailija
21.04.2024 |

!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savulohta jossa ei ollut suolaa! Kamalinta mitä koskaan olen syönyt

Itse taas syönyt savulohta, jossa merisuolakokkareet jääneet pinnalle... Ja sitä oli paljon! Yök. Toki rapsuttamalla sitä lähti, mutta käsittämätöntä, ettei emäntä/isäntä sen vertaa katsonut, kun laittoi tarjolle... 

Vierailija
42/45 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinpia on aina kun tuputetaan jotain vekaanimössöjä, hyiss!!

Niin varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkeitto. Inhoan sitä ylikaiken. En voi ymmärtää kuinkaa kasviksia sisältävästä keitosta voi saada niin pahaa. Muutoin syön vihanneksia kyllä.

Olimme talkoissa ja emäntä läksi keittämään kesäkeittoa. Kymmenen minutin päästä huusi syömään. Maito oli kuumennettu ja sekaan heitetty pari pussia herne-maissi-paprikaa, jotka olivat just ja just sulaneet. En ole sen koomin syönyt kesäkeittoa.

Vierailija
44/45 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen kanssa oltiin kaupungilla ja tarkoitus oli mennä hänen luokseen tekemään sushia. Kierreltiin kauppoja ja mentiin bussilla hänen luokseen missä hän muitta mutkitta alkoi pilkkoa aineksia pesemättä käsiään. Olin lähes paniikissa, että voiko olla totta. Laskin missä kaikkialla oltiin käyty, monta tuntia oli vierähtänyt ostoskeskuksessa, bussissa ym. Kesken sushinteon mies kävi vielä vessassakin, eikä sieltäkään kuulunut hanan ääniä. 

Olin niin pelkuri etten uskaltanut sanoa mitään, söin muutaman sushipalan oksennusta pidätellen ja vielä 10 vuotta myöhemmin yrjö nousee kurkkuun kun ajattelen tuota.

Vierailija
45/45 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä mökissä, toisen sukua ensikertaa näkemässä, kaikki tuijottaa ja kyselee minulta jotain. Eteen tuodaan joku kahvin kanssa syötävä palanen missä maksamakkaraa ja olen kasvissyöjä, mutta hirveessä paineessa maistoin lusikallisen naama punasena, kädet hikisenä ja oksennus kurkussa. Hirveää oli.

Sanottakoon vielä että olin nuori tällöin, en millään kehdannut kieltäytyä syötävästä, mitä se sit ikinä olikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän