Pahin kyläruokailu kokemuksesi!! Oliko tarjolla inhokkiruokaasi vai jotain pilaantunutta. Kokemukset jakoon
Kommentit (45)
Raakaa kanaa ja olin vielä raskaana. Kaveri loukkaantui kun teki meille hyvää hyvyyttään ruuan kirpparikierroksen päätteeksi enkä sitten syönyt.
Kylmää anjovispiirakkaa, joka maistui todella pahalta.
Ruoka oli valmistettu punalapputuotteista. Maistoin mausta.
Olen nelikymppinen, enkä ole koskaan törmännyt pilaantuneeseen ruokaan vieraisilla.
Aurajuustolla höystettyä uunimakkaraa. Yäks.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka oli valmistettu punalapputuotteista. Maistoin mausta.
Punalappu tuote hullu taas. Myönnä pois. Oikeasti himoitset punalapputuotteita, kun jankkaat niistä kokoajan.
Tarjolla oli vain riistaruokaa. Ei muuten huono ilta, mutta en vain pidä riistan mausta. Söin kyllä valittamatta, mutta jos olisin tiennyt mitä on tarjolla, en olisi mennyt. Jonkun kohteliaan tekosyyn olisin keksinyt.
Savulohta jossa ei ollut suolaa! Kamalinta mitä koskaan olen syönyt
Anoppi tarjoili edellisviikonlopusta jäänyttä graavikalaa. Oli aika hirveä haju.
Muutoin syön kaikkea, mutta vuohenjuusto salaatti oli liikaa. Meinasi lentää laatta, oli kaiken päälle seissyt vielä pitkään huoneen lämmössä.
Kesäkeitto. Inhoan sitä ylikaiken. En voi ymmärtää kuinkaa kasviksia sisältävästä keitosta voi saada niin pahaa. Muutoin syön vihanneksia kyllä.
Tarjolla oli siskonmakkarasoppaa jota vihaan yli kaiken. Ja olen jo 50 joten turha sanoa ettå opin vielä tykkäämään.
Hirveässä krapulassa syöty hytisevä tytisevä munahyydyke (?) jossa killui katkarapuja.
Pilaantunut omenamehu. Siinä oli sellaisia limaisia klönttejä. Juomalaseissa paksu rasvainen pinta. Emäntä oli huononäköinen vanhus, joten ei saanut vihoja niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Savulohta jossa ei ollut suolaa! Kamalinta mitä koskaan olen syönyt
Mikset pyytänyt suolaa? Usein laitetaan pöytään suola ja pippuri, jos joku haluaa lisätä. Itse olisin pyytänyt suolaa ilman muuta.
Lohipasta ja lohessa ei mausteita laisinkaan. Yöks.
Wingsit ja kanankoivet, inhoan kumpiakin. Söin toki kohteliaisuudesta, koska isäntäväki niistä tykkää.
mulla on ollut onnea,kaikki tutut on hyviä ruuan laittajia ja leipojia. mä olen huono emäntä ja siksi tarjoan vain kaupan ruokaa ja leipomuksia suoraan kaupan valmispakkauksessa.on ainakin tuoretta.ketään vieras ei ole valittanut koskaan, kun on kaupan pussista pullaa ottanut.
En muista kunnolla mitä ruoka oli, mutta kastike oli höystetty aurajuustolla ja valkosipulilla. En voi sietää kumpaakaan.