Mitkä olisivat nopeita tapoja saada rahaa? Nyt olisi tonnille (1000€) tarvetta.,,,
Itseäni en muuten myy, mutta olen laittanut jo pari kymppiä arpoihin, mutta eivät ole tuottaneet kuin pahan mielen. Tarvitsisin alkavan viikon loppuun mennessä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut luottokortti tuollaista varten. Jos sinulla ei ole, niin pankista saa pienen lainan halvemmalla kuin mistään pikavippifirmoista.
Pankissa nauretaan pihalle, jos menee lainaa kyselemään ilman vakituisia palkka tuloja.
No mites olis jos hankkisit niitä palkkatuloja? Sitä paitsi pankista saa pienen lainan kunhan on hoitanut raha-asiansa hyvin ja pystyy osoittamaan että on kyvykäs maksamaan lainan takaisin. Tai hommaa luottokortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut luottokortti tuollaista varten. Jos sinulla ei ole, niin pankista saa pienen lainan halvemmalla kuin mistään pikavippifirmoista.
Pankissa nauretaan pihalle, jos menee lainaa kyselemään ilman vakituisia palkka tuloja.
No mites olis jos hankkisit niitä palkkatuloja? Sitä paitsi pankista saa pienen lainan kunhan on hoitanut raha-asiansa hyvin ja pystyy osoittamaan että on kyvykäs maksamaan lainan takaisin. Tai hommaa luottokortti.
Sinäkö maksat työstä tonnin viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta mulle maksetaan yli tonni viikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta mulle maksetaan yli tonni viikosta.
Eli annat oman palkkasi ap:lle. No sehän on ystävällistä :)
Vierailija kirjoitti:
Mikset myy persettä, 100€ per laaki niin ei tarvi kuin 10 asiakasta.
Jos ei kelepaa niin maksa se 1000€ luottokortilla.
No ei tarvitse kuin yksi maksukykyinen asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa yli viikon etsiä. Halvalla hinnalla saa reilusti enemmän samassa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan 200€ per pano.
M49
Hyi sinua. Aloittaja ei halua mitään panorahoja. Miksi miehet aina hanakasti on vonkaamassa maksullista seksiä. Kauan sitten hain vuokra-asuntoa Helsingistä. Varmaan ainakin kymmenen sellaista tarjousta, jossa olisi vuokra pitänyt maksaa seksillä. Yksikin vanha äijä oikein kehui, kuinka osasi käsitellä naisia. Hänellä oli pantava vuokralainen lähdössä, joten uusi oli haussa. Puistattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa yli viikon etsiä. Halvalla hinnalla saa reilusti enemmän samassa ajassa.
No kannattaa yrittää.
Olen kuullut Treamer-palvelusta, jossa voi tehdä pikkukeikkatöitä. Palkankin saa kuulemma muutaman päivän kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut Treamer-palvelusta, jossa voi tehdä pikkukeikkatöitä. Palkankin saa kuulemma muutaman päivän kuluttua.
Voi tehdä, jos sattuu olemaan keikkaa tarjolla. Ei niillä viikossa tonnia tienaa. Hyvä jos satasenkaan pystyy saamaan.
Maksan käteen puhtaaana 150e 8-h työpäivästä, kun lähdet mökilleni risuja raivaamaan. Metsurit kaatoi ja karsi puita, risut pitää raahata kekoon poltettavaksi jne. Ei tartte käyttää moottorisahaa. Vesuria tai kirvestä ehkä, jos joku oksa on rungoissa kiinni vielä.
Lumitöitä saanee tyyliin heti, moni maksaa pimeänäkin palkan. Nettipokeri - Liki kaikilla sivuilla voi pelata ilmaiseksikin, vailla MITÄÄN alkupääomaa tai aloitustalletusta. Freerollit ovat yleensä 500-1000€ pöytiä ja joiden voittaja saa noin 300-500€, kakkonen 100-300€ jne - ja jopa 50.s saa usein euron-pari (jotka voi sitten tuplata isommassa pokerissa tai vedonlyönnissä).
Yksi tapa (tienata) voisi olla myös se, että menet kivijalkaliikkeisiin paikan päälle kysymään rehdisti ja reippaasti josko tarttisivat tilapäistä jeesiä. Ekstrovertille olisi hyvä sauma mennä iloisesti hymyillen kysymään... Kandee kysyä etenkin jotain vähän raskaampaa tai vi**umaisempaa hommaa, sellaista jota liikken omistaja ei itse mielellään halua/voi tehdä - etenkin jos omistaja on vanha tai heiveröinen nainen tms. Muutaman kympin voisi kenties saada esim tekemällä nätin näyteikkunankin.
Lykkyä tykö!! Toivottavasti saat pian sen toboraisesi!
Kyllä helpoin ja nopein tapa on pikku betsit. Pitkävetoa, monivetoa, kenoa. Jokunen arpa. Se ei pelaa joka pelkää. Loppuviikosta on sitten massia muuhunkin.
Meinaatko, että siellä maksetaan palkka ennakkoon? :D Ap:han tarvitsi rahat viikossa.