Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asumismuoto näistä on eniten mieleesi?

Vierailija
21.04.2024 |

A. Talo maalla, paljon maita ympärillä, mahdollisuus pitää kanoja, lampaita tms.

B. Mukava tilava kaupunkikämppä, oma sauna, parveke, miellyttävät maisemat, keskusta-alue, kaikki palvelut lähellä.

C. Kotina kompakti asuntoauto, tähän vaihtoehtoon kuuluu rajattomat mahdollisuudet matkustella eri maissa, jatkuvasti uusia maisemia, mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin, elämää reissun päällä

D. Ihan tavallinen perus suomalainen tiiliomakotitalo, kiva piha, pensasaidat, omenapuita, naapurusto lapsiperheitä, omakotitaloalue, viisi kilsaa keskustaan.

Mikä mieluisin?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tarpeeksi täynnä töitä muutoinkin, minä en siihen tarvitse mitään talonpitoa. Kaupunkiasunto ja palvelut lähellä, ehdottomasti! 

Vierailija
2/5 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Opiskelijayksiö, jossa on kolme neliötä liikaa tilaa eikä opiskelijan asumislisä riitä kuin puoleen asunnon kuluista, ruuan joutuu dyykkaamaan ja sen mihin ei ole varaa varastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.  Kelan maksama asunto helsingin keskustassa.

Vierailija
4/5 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

F. Vanhempien nurkissa asustelen

Vierailija
5/5 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten B, mutta mikä tahansa muu vaihtoehto käy kunhan ei C. Olen niin herkkä että epämukava asumus reissaamisineen ja uusine ihmisineen ja ympäristöineen aiheuttaisi mulle kärsimystä. Itse asiassa pelkkä ajatus C:stä triggeröi mulle pahan olon nyt ja joudun menemään omaan sänkyyn lepäämään untuvatäkin alle ja rauhoittumaan. Olette onnekkaita te jotka ette ole erityisherkkiä ja voitte reissata, kulkea melun ja uusien kasvojen keskellä, valvoa nuotioiltoja rannalla läpi yön ja viettää päivän huvipuiston hulinassa ja ajaa Meksiko Cityn liikenneruuhkassa ilman elämää tuhoavia oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi