Olen yksi irtisanottavista virkamiehistä
Koska valtio säästää.
Olen oikeasti vain iloinen tästä. Olen niin väsynyt ylipitkiin työpäiviin lastensuojelussa. Olen kaikkeni antanut, eikä ole enää annettavaa. Lasten vanhemmat ovat hirveitä.
Otan mielelläni eropaketin, ja eläkeputken. Ihan sama, miten jatkossa pärjättään.
Kommentit (48)
Eii valtiolla / kunnalla jaeta mitään irtisanomispaketteja.
Jos tulee irtisanominen niin sitten vaan työttömyyskorvauksia hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eii valtiolla / kunnalla jaeta mitään irtisanomispaketteja.
Jos tulee irtisanominen niin sitten vaan työttömyyskorvauksia hakemaan.
Ja jos joku irtisanomispaketti olisi, olisi se max 6kk palkka. Sitten ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niin trolli, ketäänhän ei olla irtisanomassa vielä. Ja vielä paketti ja eläkeputki. Heh heh.
Täällä on paljon potaskaa, tosiaan kannattaa olla kriittinen. Trolleja riittää
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu että virkamiehiä pistetään pihalle. Tuollaisia tehottomia valtion ja kunnan elättejä on ihan liikaa Suomen maassa. Jos ei virkamiehellä ole muuta puhasteltavaa kuin miettiä jotain skupuolineutraaleja liikennemerkkejä niin tuollaiset joutavatkin kilometritehtaalle. Mitä nopeammin sen parempi.
Vai luulet ettei sosiaalityöntekijällä ole tärkeämpää tekemistä. Väärin luulet.
Eri
Missä muka irtisanotaan lastensuojelusta? Joillain hyvinvointialueillahan karsitaan nyt hallintoa ja lastensuojeluun pätevien vakanssit siirretään sinne töihin. :D
Oletan että irtisanottavista virkamiehistä suuri osa, ellei kaikki, ovat palkkataulukon alapäästä eli pienipalkkaiset ahertajat.
Pitäisikö sinusta tehdä huoli-ilmoitus?
Älä huoli, kyllä se nälkä auttaa jaksamaan ja sisätiloissa on kivempi asua kuin teltassa. Ajattele, kerrankin saat ottaa vastuuta omasta elämästä ja olla ylpeä tekemästäsi työstä. Näkisit tämän mahdollisuutena. Siitä vain uuteen nousuun ja jalkaa toisen eteen