Tiitus Ahokas, 21, nauttii siitä, että näyttää hyvältä toisinaan hän lainaa äidin kaapista mekon
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä kaveri näyttää ylikasvaneelta sikiöltä?
Onpa todella typerä kommentti. Kai ymmärrät, että sinun elämäsi pysyy surkeana, vaikka haukut muita? Et edelleenkään pääse pakoon demoneitasi sen suhteen, että et saavuttanut tavoitteitasi. Vanhenet ja unelmasi valuvat yhä kauemmas, et enää kauaa kykene valehtelemaan itsellesi, että sinusta olisi johonkin. Valitettavasti.
Kivat vaatteet!
70-luvulla kun seurustelin mun mieheni kanssa, hänellä oli huikean vaaleanpuolukanpunaiset farkut, sellaiset levenevälahkeiset, ihanat!
Hienoa, että nykynuorisokin osaa tarttua väreihin. Kivoja vaatteita tällä henkilöllä on.
En katsonut edes vaatteita. Mun silmään ei näytä hyvältä, jos on meikkiä ja parransänki samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tulisi lisätä mielenterveydenhuollon resursseja.
Joo, mutta miten liittyy juttuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä kaveri näyttää ylikasvaneelta sikiöltä?
Onpa todella typerä kommentti. Kai ymmärrät, että sinun elämäsi pysyy surkeana, vaikka haukut muita? Et edelleenkään pääse pakoon demoneitasi sen suhteen, että et saavuttanut tavoitteitasi. Vanhenet ja unelmasi valuvat yhä kauemmas, et enää kauaa kykene valehtelemaan itsellesi, että sinusta olisi johonkin. Valitettavasti.
Kylläpä projisoit.
Miksi Yle julkaisee näistä selvästi mieleltään järkkyneistä otuksista raportaaseja?
Ei kiinnosta pätkääkään. Kukin elää elämäänsä ja pukeutuu kuten haluaa. Ei kiinnosta arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "no joo"?
Että näyttääkö hyvältä vai ei. Mun mielestä ei, mutta tärkeintähän se on että viihtyy itse omissa asuissaan. Ap
Hyvin se mekko istuu ja näyttää hyvältä. Ei varmaankaan ole tarkoitus näyttää naiselta, vaan mieheltä.
Mies voi pukeutua mekkoon. Tiitus on harvinaisen rohkea nykypäivänä, että uskaltaa olla mies menossa, eikä mikään muusu tai trans.
Frangenin pojukin lainaa äiteen kolttua. Joskus oma tytärkin lainannut. Hyvä niin.
Tulisi jo sota saatana! En jaksa enää tätä helvetin pelle maailmaa!
Vaatteet mitä, mutta nuo meikit, tekevät oikeasti ruman näköiseksi. Tuttu kaava, tuosta se naiseksi itsensä kokeminen yleensä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut edes vaatteita. Mun silmään ei näytä hyvältä, jos on meikkiä ja parransänki samaan aikaan.
Suttuinen meikki, laikukas parta, otsassa syvääkin syvemmät uurteet, söherrystatuointeja... Juu ei. Lisäksi nuo räikeät värit ovat ihan vääriä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin meikki näyttää hyvältä siloposkissakaan. Moni nainen vain kuvittelee niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Yle julkaisee näistä selvästi mieleltään järkkyneistä otuksista raportaaseja?
Ylenanto mädättää ihan leipätyönään, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet mitä, mutta nuo meikit, tekevät oikeasti ruman näköiseksi. Tuttu kaava, tuosta se naiseksi itsensä kokeminen yleensä alkaa.
Kohta vaaditaan kullli ojossa pääsyä naisten pukuhuoneeseen ja sovitellaan siellä rintsikoita peilin edessä.
Jos mun poika tulis mekko päällä kekkuloimaan veisin sen terapiaan.
Transupennun nimeksi annettu Tiitus, joten ei sillä koskaan ollut kai mahdollisuuksiakaan kehittyä normaaliksi. Kammottava.