Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tehty värianalyysia?

Vierailija
21.04.2024 |

Tulos? Kannattiko?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Olen itse huomannut, mihin väreihin aina palaan.

Vierailija
2/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysoin itse, en halunnut maksaa huivien heiluttelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täysin mielipide kysymys...itse ollut aiemmin kiinnostunut aiheesta ja käynyt useammalla. Ja eri tuloksia saanut. Viimeksi kevät suuntaan syksy ja inhoan niitä tunkkaisia värejä. Mielummin puen pastelleja ja viileitä värejä itselleni. 

Vierailija
4/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyiden mukaan pehmeä syksy, mutta omaan silmään se tekee valjun näköiseksi. Lämmin kevät näyttää paremmalta, mutta järjen mukaan en ole se.

Vierailija
5/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Insta on täynnä näitä huivinheilutteluvideoita. Olen usein päinvastaista mieltä, kumpi sävy näyttää paremmalta.

Vierailija
6/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta olen itse tutkaillut asiaa netissä. Olen todennäköisesti pehmeä kesä. Kyllä värivalinnoilla on iso merkitys siinä, miten hyvältä tai hehkuvalta ihminen näyttää.

Vierailija
7/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät, joten värianalyysien mukaan olen syksy. Inhoan niitä murrettuja sävyjä ja minusta ne näyttävät tylsiltä, jotenkin likaisilta ja tunkkaisilta. Pidän enemmän talven ja kesän sävyistä ja käytän mieluummin vaatteita, joissa on kirkkaita ja heleitä sävyjä eikä niitä syksyn maanläheisiä värejä. 

Vierailija
8/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Insta on täynnä näitä huivinheilutteluvideoita. Olen usein päinvastaista mieltä, kumpi sävy näyttää paremmalta.

Niin minäkin. Selkeimmin sen eron näkee hopean värisessä ja kullanvärisessä huivissa. Se kumpi sopii paremmin antaa osviittaa siitä sopiiko lämpimät vai kylmät värit.

Vierailija
9/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole värisokea.

Vierailija
10/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nuorena olevani kesä ja ihmettelin kuin ne värit ei koskaan sopineet mulle. Vasta vanhempana tajusin, että olen enemmän kevät mutta vieläkään ei tiedä mikä niistä. Instassa kun näkee niin eri svyisiä värikarttoja.

Vierailija
11/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät, joten värianalyysien mukaan olen syksy. Inhoan niitä murrettuja sävyjä ja minusta ne näyttävät tylsiltä, jotenkin likaisilta ja tunkkaisilta. Pidän enemmän talven ja kesän sävyistä ja käytän mieluummin vaatteita, joissa on kirkkaita ja heleitä sävyjä eikä niitä syksyn maanläheisiä värejä. 

Värianalyysissa katsotaan muitakin seikkoja kuin hiusten ja silmien väriä. Ei ole ihan noin simppeliä.

Vierailija
12/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ysärillä käytiin kavereiden kanssa porukalla. Sain väriviuhkan, jossa ei ollut minulle mitään uutta: kaikki mitä siltä löytyi, löytyi jo valmiiksi vaatekaapistani. Oma silmä oli kertonut ilman analyysiä, mikä sopii ja mikä taas ei missään nimessä. Olen kesä. Sinänsä harmillista, että tykkäisin kovasti syksyn väreistä, mutta näytän niissä ihan raadolta, joten päälleni en voi niitä pukea.

Vierailija
13/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena höyrähdin. Turhaan. Olen ajatellut että buumi meni silloin. Nyt nöin jossain mainoksen. Tuleeko tai onko tullut takaisin?  ?

Vierailija
14/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kevät persoona; kirkkaat, lämpimät, vaaleat värit

Vierailija
15/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja tulokseksi sain värit, joissa en ole koskaan viihtynyt! Joten värittelen ihan oman mieltymykseni mukaisesti!

Vierailija
16/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on kyllä kieltämättä aika erikoinen vuodenaika väri.

Siinä missä kevättä+kesää yhdistää kauniin vaaleat sävyt, kesää+talvea viileys ja kevättä+talvea kirkkaus, on syksy täydellisen ruma cocktail kevään lämpöä, talven viileyttä ja kesän pehmeyttä

Vierailija
17/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
18/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla. Olin talvi. Myös kaksi kaveriani, joilla on ihan erisävyiset hipiät ja hiukset, olivat talvia. Se aina nauratti meitä, mutta ei se analyysi kovin kallis ollut. Saimme kaikki myös todella räikeän meikin, se kuului diiliin.

Vierailija
19/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tällaisen äidiltä lahjaksi 15-vuotiaana, ja olen kesä. Harmittaa vain, kun kirppareilla vaatteet on lähinnä mustia ja harmaita, niin kesän viileän värisävyn vaatteita sieltä löytyy tosi harvoiin.

Vierailija
20/58 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tällaisen äidiltä lahjaksi 15-vuotiaana, ja olen kesä. Harmittaa vain, kun kirppareilla vaatteet on lähinnä mustia ja harmaita, niin kesän viileän värisävyn vaatteita sieltä löytyy tosi harvoiin.

Harmaassakin on kesälle sopivia sävyjä, mutta aika harvoin tosiaan kirpparilla osuu oikea sävy vastaan oikeanlaisessa vaatteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän