60 miljardin aseapu Ukrainalle
Venäjä käyttää noin 25 miljardia dollaria vuodessa Ukrainan sotaan. 60 miljardia on sen verran iso summa että Ukrainan tappio ei ole enää vaihtoehto. Jos ja kun Ukraina saa kehitettyä pidemmän kantaman aseita eli drooneja niin Venäjän logistiikka tulee olemaan vaikeuksissa.
Kommentit (1039)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valmis kuolemaan hymyssä suin, jos se tarkoittaa että pääsemme lopullisesti eroon venäjästä. Mielummin ydinsota kuin venäjän voitto, helppo valinta.
Kertoo sinun mielenlaadustasi, suosittelen hoitoa ja ammattiapua. Onneksi päättäjät ovat sinuakin järkevämpiä, joilla ydinaseet ovat hallussa.
Venäjänkin päättäjät? En usko. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hölmö tehny tän aloituksen. Kerron miksi
Aloituksessa sanotaan, että Venäjä käyttää 25 miljardia per vuosi sotaan. Eli Venäjä on käyttänyt sotaan siis vain 50 mijardia yhteensä aloituksen mukaan.
Ukraina on käyttänyt sotaan monta sataa miljardia. Toistan, monta sataa miljardia (jokainen voi laskea itse)
Ja Ukraina on silti kokoajan häviöllä. Ukraina on menettänyt alueita, ja myöskin sotilaita varmaan 600 tuhatta.
Aloittajan mukaan Ukraina voittaa nyt, kun Ukraina sai 65 miljardia.
Aloittajan logiikan mukaan, Ukrainan pitäisi olla voittanut ajat sitten.
Ei ole.
ja tuosta 65miljardista ei ammuksia koko rahalla ostella, yli 10 miljardia jo maksaisi pelkästään ne 7kpl patriot järjestelmää kun zele niitä haluaisi. Senhän näkee mille sektoreille rahat menee ja mitähän se bidenin allekirj
Kyllä tuolla summalla rybyraatoja syntyy mahtavasti. Saapi putleri järjestellä lisää kutsuntoja. Jospa moskovan homppelit olis jo seuraavissa erissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PrSM testausta puoltaisi niiden amerikkalaisten neuvonantajien saapuminen Ukrainaan. Nämä valvoisivat testejä ja kirjaisivat mahdollisia puutteita. Ei kannata rybypamppujen nukkua turhan rennosti tuhannenkaan kilometrin päässä. Tuo kantamahan on jo muutenkin haarukassa.
ei ne jenkit uskalla ampua PrSM koska venäläiset avaisivat räjähtämöttämän ohjuksen ja katsoisi sisälle ja paljastuisi että on iskanderin jäljitelmä ;D
Eiks Iskander räjähdäkään? Miksi?
Iskender on moskoviittien uusi salainen ase. Väkevästi paukkuu ja balalaikkakin soi.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa nyt milloin nämä sotasankarit (Rykmentti Vauva) lähtee Ukrainan verikentille puolustamaan Eurooppalaisia arvoja? Eikö Häkkäseltä tai Valtoskalta ole vielä tullut komentoa?
Lähdetään kimpassa! Te menette sinne rybyn puolelle rintamaa ja me Ukrainan puolelle. Kelpaisko tämä, vai meidänkö vaan on sinne mentävä. Näin aluksi vapaaehtoispohjalta toki. Putlerin plutoona vs. Ukrainan urhot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valmis kuolemaan hymyssä suin, jos se tarkoittaa että pääsemme lopullisesti eroon venäjästä. Mielummin ydinsota kuin venäjän voitto, helppo valinta.
Kertoo sinun mielenlaadustasi, suosittelen hoitoa ja ammattiapua. Onneksi päättäjät ovat sinuakin järkevämpiä, joilla ydinaseet ovat hallussa.
Jep, onneksi Putin ei käytä alkoholia ja mielialalääkkeitä kuten ko. kirjoittaja.
Varmasti käyttää molempia, botoxin lisäksi.
Lisäksi sieniä. Näyttää seitikiltä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summan voisi toimittaa muutaman ydinohjuksen muodossa suoraan Moskovaan. Siihen kuitenkin lopulta joudutaan, koska Venäjä ei ymmärrä muuta.
Onneksi jonkun uutisen mukaan aseapua saadaan perille Ukrainaan jopa muutaman päivän sisällä.
Muutaman tunnin, sanoi Biden.
Aseapua on jo Euroopassa.
Sitä roudattiin satoja tonneja valmiiksi Puolaan ja Saksaan, ja lavetit lähtivät liikkeelle kohti rajaa heti kun Senaatti sanoi jees.
Amerikkalainen logistiikka on hieman paremmalla jamalla kuin venäläinen.
Venäläinen logistiikka?! 😂
Suomessa sentään päätetään veroista itse. Toisin olisi rybyn ikeen alla, johon olisi jouduttu ilman Natoa.
eikö ketään ihmtetytä miten rähmällään ollaan usaan ja natoon?
Alan kallistua myös itse yhä enemmän siihen vaihtoehtoon, että venäjä pitäisi tuhota ydinaseilla. Se olisi uusi alku maailmanjärjestykselle kun venäjää ei enää olisi olemassa.
Se voi olla se hinta mikä pitää maksaa vapaudesta, niin ettei alistu jonkin terroristi-rikollislauman edessä. Aloitetaan uusi maailma ilman venäjää ja ihan alusta jos pitää.
Vierailija kirjoitti:
Venäjälle on iskenyt kaalikoi; arvioiden mukaan 60 prosenttia kaalisadosta tuhoutuu.
Oih, minkä voimalla kolja sitten sotii?
Ai niin, votkan tietenkin!
Raamatullisia vitsauksia, tulvineen, radioaktiivisine vuotoineen ynnä muuta. Ei taida Venäjä olla se Jumalan valittu kansa, vaikka Putin niin väitti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että eikö tätä Kremlin info-operaatiota Vauvalla saada jo kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Länsi ei anna Ukrainalle sellaisia ohjuksia, millä voisi tuhota Krimin sillan, sillä sitä pidetään Putinin punaisena linjana, jolloin alkaisi strategiset iskut länsimaita vastaan.
Krim kuuluu Ukrainaille, se on kansainvälisesti tunnustettu kauan sitten ja myös Venäjä on näin tehnyt Neuvostoliiton hajottua (kusevat vaan kaikkien sopimusten päälle, eli pyccaan ei voi koskaan luottaa). Ilkeä naapuri rakensi sinne sillan lupaa kysymättä, eli sen saa sieltä täysin laillisesti tuhota. Omalle maallehan ukrainalaiset silloin iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että eikö tätä Kremlin info-operaatiota Vauvalla saada jo kuriin.
Minä en ole huomannut mitään rähmällään oloa Usan suuntaan. Taitaa putinistit itse olla rähmällään kimppakivan merkeissä.
jenkit nauraa kun sai kusetettua hölmöt suomalaiset kynnysmatokseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjälle on iskenyt kaalikoi; arvioiden mukaan 60 prosenttia kaalisadosta tuhoutuu.
Oih, minkä voimalla kolja sitten sotii?
Ai niin, votkan tietenkin!
Raamatullisia vitsauksia, tulvineen, radioaktiivisine vuotoineen ynnä muuta. Ei taida Venäjä olla se Jumalan valittu kansa, vaikka Putin niin väitti.
Kirilin systeemit menneet ns. vtuilleen...
Vierailija kirjoitti:
Minua taas naurattaa alistetut köyhät venäläiset maaorjat joita on kusetettu satoja vuosia. Luulisi, että oltaisiin saatu luotua venäjästä muutakin kuin ke hitysmaa jossa ei ole edes vessanpönttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas naurattaa alistetut köyhät venäläiset maaorjat joita on kusetettu satoja vuosia. Luulisi, että oltaisiin saatu luotua venäjästä muutakin kuin ke hitysmaa jossa ei ole edes vessanpönttöjä.
Täällä vielä kerskuvat että meillä ei ole ihmishenki minkään arvoinen! Tollot.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtona on joutua linnaan tyhjän aanelosen pitelystä kadun varrella, paleltua kaukolämmön puutteesta tai hukkua padon alajuoksulla.
Russki Mir vai "paha länsi"? No contest...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tiedoksi ettei edes usan ilmavoimat omista F35 softaa eikä varaosia, ovat kusessa hintojen kanssa ja sama tietty edessä meillä
"meillä"
Kaalin loppuessa on vaan vodkaa "heillä." Se on rybyillä edessä. Ja ruinataan taas kerran länsimailta apua. Saadaanpa nähdä tippuuko enää apua stronkille?
Eiks Iskander räjähdäkään? Miksi?