Kannattaisko mun mennä ulosottoon?
Kannattaako mun mennä ulosottoon? 600 e jäisi kai työkkäriä käteen kun nyt velkoja maksaessa jään 300 e miinukselle työttömänä!!!!!!
saan työkkäriä 600 e käteen, 175 e asuntotukea ja kaiketi ensi kuusta lähtien toimeentuloa ehkä 200-300 e toivon.
vastike jossa olen perikunnalle vuokralla on 425 e kk ja asunto on iso. sähkö 60e.
sain ansikkaa 1300 e kk mutta se loppui 400 päivän jälkeen keväällä sillä pärjäsin just ja just
velkoja on 40 000 e nitä lyhennän 600 e kk ja dna ja muut laskut n 200 e kk
....
menot siis n 1200 e kk, tuet n . 800 e-900 e max jos toimeentuloa saan eli tappiota tulee nyt kun ei ole ansikkaa n 300 ekk
niitä makselen velkatililtä jonne olen jemmannut 26 000 e, tosin laskin että jos matkustelen ja makselen velkoja joudun 2 vuoden päästä ulosottoon koska en voi enää työkkäristä maksaa velkoja, joka kk jää 300 e miinukselle. ja sitten kai jätän vaan velat maksamatta ja meen ulosottoon niin jääpähän sitten se perusosa 600 e käteen! eikä mua voi kukaan häätää asunnosta, jossa olen vuokralla!
ruokaa en juuri osta, koska haen kaikki ruokajonosta, jos sitä ei olisi niin olisi menoja lisää varmaan 300 ekk eli yhtn 1500 e, onneksi ruoka-avusta saa lähes kaiken täällä
velkajärjestely? Jos olisi töissä niin 1500 e käteen olisi minimi että pärjäisin ja saisin laskuni maksettua! Velkoja on vielä jäljellä 15 vuotta tällä menolla
mietin että jospa vaan jätän ne maksamatta ja meen ulosottoon, vai kannattaako pankissa käydä etukäteen kertomassa asiasta, niin voiko ne auttaa tai unohtaa velkoja? Ensin toki tuhlaan ne 26 000 e säästötililtäni ettei sieltä ota kukaan rahojani velkoihin!
Kommentit (42)
jos olet mies, älä ota typerää ateistista jäkätttävää suomalaista a k k a a, joka palvoo mammonaa ja ottaa eron heti kitistyään kaksi päivää jostin huomiosta ja rahasta
ota kunnon nainen vaikka Espanjasta! joka tekee lapsosia kunnioittaa miestään ja Jumalaa!
Minulla oli 27000 euroa velkaa vuonna 2003 mutta velka alkoi jo 1999 ja annoin mennä ulosottoon ja 15 vuotta kului niin velka meni vanhaksi 2016. Nyt olen velaton ollut jo 8 vuotta.