Rantabaari kausi 6
31.5.2024 alkaa vihdoinkin sarjan kuudes tuotantokausi. Täällä voidaan keskustella siitä.
Katso lähetysajat : Rantabaari - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (864)
Lähtikö Suvi nyt sitten koko loppukaudeksi katkolle? Vai palaako vielä tällä kaudella takaisin? Joku mainitsi näyttelijän lopettaneen kuvaukset muita aiemmin (kuten Friidankin näyttelijä), eli ilmeisesti ei enää palaa. Jos ei sitten loppukohtauksia kuvattu jo aikaisemmin.
Johtuiko Suvin aikaisempi lähtö Jaanan omista muista töistä tai menoista?
Miksi Mikael vaihtaa jatkuvasti sitä makkarin tapettia? Miten se liittyy Kristan muiston vaalimiseen? Vai toistaako sitä siksi, että tapasivat ja ihastuivat viime kesänä kun Mikael tuli remppaamaan Kristan asunnon lastenhuonetta tms?
Tuli kyllä itsellekin vähän ällö olo tuosta Saijan ja Eemelin maksullisesta seksistä. Näki miten romuna Eemeli oli tapahtumista. Tuollainen henkinen häpeä tulee painamaan pitkään. Tosin eiköhän Mimosa kohta saa tietää.
Nautin muuten kun Nooa antoi Mimosalle Trissassa pakit ja lähti Friidan mukaan.
Ihme kun viikon viimeisen ennakon lopussa ei Friida vielä kuollutkaan. Oli juuri sellaiset olosuhteet. Oletin nuolen osuvan häneen nyt, kun on onnellinen hänen ja Anssin jutusta + katkeransuloisesti Friida menehtyisi juuri kun Alissa haluaisi sopia riidan.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun viikon viimeisen ennakon lopussa ei Friida vielä kuollutkaan. Oli juuri sellaiset olosuhteet. Oletin nuolen osuvan häneen nyt, kun on onnellinen hänen ja Anssin jutusta + katkeransuloisesti Friida menehtyisi juuri kun Alissa haluaisi sopia riidan.
Friida varmaan kuolee seuraavien jaksojen päätteeksi. Neljännen jakson nimi on "Nuoli" ja viime viikon jaksoissa näkyi varsijousi vainoajan veneen kajuutassa. Varmaan vainoaja ampuu tällä Friidan viimeisessä jaksossa ennen kesätaukoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyllä itsellekin vähän ällö olo tuosta Saijan ja Eemelin maksullisesta seksistä. Näki miten romuna Eemeli oli tapahtumista. Tuollainen henkinen häpeä tulee painamaan pitkään. Tosin eiköhän Mimosa kohta saa tietää.
Nautin muuten kun Nooa antoi Mimosalle Trissassa pakit ja lähti Friidan mukaan.
jep varmasti saa ja kiristää sen jälkeen Eemeliä
Kesätauko on varmaan sijoitettu jännään kohtaan. Voisi nimenomaan päättyä Friidan ampumiseen. Suvi lähti joten pian voisi Kristakin ilmaantua. Sopivasti pilaamaan kaiken.
Ymmärrän miks käytät sanaa pilaaminen , .. Krista pilaa ja Sofia pelaa. Odotan innolla millaisella hetkellä Krista palaa.. mun veikkaus vois olla että sofia menee sairaalaan viimeistä kertaa jopa tekemään jotain lopullista mutta ennen kuin hän vetää johdot pois Krista herää ja sanoo mä kuulin mitä sä puhuit. Sitten tuli outo viba kun Patrik ja Mikael keskusteli aivan kuin patrik olis meinannut kertoa että Sofia oli se Kristan uhri. Mutta vaihtoi yhtäkkiä aihetta.
Nimimerkki7 kirjoitti:
Ymmärrän miks käytät sanaa pilaaminen , .. Krista pilaa ja Sofia pelaa. Odotan innolla millaisella hetkellä Krista palaa.. mun veikkaus vois olla että sofia menee sairaalaan viimeistä kertaa jopa tekemään jotain lopullista mutta ennen kuin hän vetää johdot pois Krista herää ja sanoo mä kuulin mitä sä puhuit. Sitten tuli outo viba kun Patrik ja Mikael keskusteli aivan kuin patrik olis meinannut kertoa että Sofia oli se Kristan uhri. Mutta vaihtoi yhtäkkiä aihetta.
Eikös Mikael tiedä jo että Krista ajoi Sofian yli? Suvihan tämän kertoi jo aiemmin.
Ai niin joo tietää. Muistin väärin
Mulla meni just Katsomon tilaus umpeen. En viitsi ottaa uutta ennen kuin Salkkaritkin alkaa. Harmi sinänsä kun en pääse näkemään ja yllättymään itse. Tuskin maltan olla lukematta viikkoon ketjua :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni just Katsomon tilaus umpeen. En viitsi ottaa uutta ennen kuin Salkkaritkin alkaa. Harmi sinänsä kun en pääse näkemään ja yllättymään itse. Tuskin maltan olla lukematta viikkoon ketjua :D
Näethän sinä jaksot kuitenkin mainoksilla ilmaiseksi kun jaksat odottaa muutaman päivän. Tarkoitit tietysti sitä, että yrität välttyä spoilereilta.
Minnan näyttelijä viettänyt iltaa 6. kauden näyttelijöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minnan näyttelijä viettänyt iltaa 6. kauden näyttelijöiden kanssa.
Tylsää jos vainoajan henkilöllisyys paljastui somen kautta. Tosin voihan olla että Minna tekee kauden lopussa paluun eikä liity tähän vainoamiseen mitenkään. Keitä kaikkia 6. kauden näyttelijöitä illanvietossa oli siis mukana? Itse en ole Instagramissa.
Taisi olla kyllä sekalaisesti useampien kausien näyttelijöitä kuin vain kuudennen kauden. Minnan näyttelijän lisäksi näytti olleen Kaapon ja Petterin näyttelijät. Myös Ilarin treffiseuralaista näytellyt. Oliko sen hahmon nimi Santtu? Onkohan Ilarille ja sille tulossa pidempikin suhde. Tuleeko vastavuoroisesti Luukas mustasukkaiseksi tilanteesta.
Jessi ja Jaakko voisivat ilmestyä parina viimeiseen jaksoon oletettuihin Johannan ja Olavin häihin ja Luukas lähtee sitten lopuksi Jussin ja Jaakon kanssa pois.
Viimeisessä jaksossa on varmasti Johannan ja Olavin häät ja tapahtuu joku tuhoisa onnettomuus, jonka loppuratkaisu jää auki tai sitten joku kuolee.
Huomenna alkais sit tauko Katsomo+-tilaajille. Pakko on varmaan katsoa jaksot jo yöllä, vaikka kuinka haluais säilyttää jännityksen ilmaisesitysten tahdissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näethän sinä jaksot kuitenkin mainoksilla ilmaiseksi kun jaksat odottaa muutaman päivän. Tarkoitit tietysti sitä, että yrität välttyä spoilereilta.
Sitähän minä. Ei viitsi maksaa kolmesta tyhjästä viikosta turhaan, vaikka parhaiten aina saa jaksoista irti kun pääsee näkemään tuoreeltaan. En kuitenkaan malta olla pois lukemasta. Mutta hyvä sentään että voi ilmaiseksi katsoa.
On kyllä tylsä ratkaisu, jos Nooa on niiden Alissan viestien ja Jessen (ja Atson?) kuoleman takana. Kun siis selvisi, että Nooalla oli salasana tiedossa jo ennen muita, mutta Alissa ja Anssi ei tästä vielä tiedä.