Eerikäinen masentunut
Esko Eerikäinen masentui kun ei voittanut radiogaalassa palkintoja.
Kommentit (87)
En minäkään voittanut. En ole ollut radiossa kylläkään
Ihan kauhee ja epäuskottava salkkareissa, liian vanha Kallelle, kaljukin! Sinnekin piti päästä - Pois pois!
Olen tykännyt hänestä radiossa, mutta tällainen ihme vinkuminen tekee kyllä ihmisestä paljon vähemmän miellyttävän.
Mä taas oon aina tykänny Eskosta. Symppis ihminen, muostan kun olis siinä ohjelmassa Martinansa kanssa, antoi tosi hyvän kuvan itsestään.
Sanoinhan, että oikeita toimittajia harmittaa kun kun joku Niko Saarinen kiilaa ohi. Ja Eerikäinenkään ei ole edes mikään oikea toimittaja. Tyhjäntoimittaja lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen tyyppi
Tämä. Esittää muuta kuin todellisuudessa on ja suorastaan vastenmielistä on taas tuo ruikutus siitä, että hänelle pitää antaa joku palkinto, koska hän sitä niin kovasti haluaa. Yrittää taas kerätä säälipisteitä itkemällä, että on nyt ihan masentunut kun ei sitä saanut. Ihan samanlaista teatteria kuin se miten olevinaan suri jotain sukulaistaan ja valehteli heidän olleen todella läheisiä, kunnes sukulaiset paljasti ettei miehen eläessä ollut pitänyt häneen mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eerikäisen kertomus läheisistä väleistä kasvattiveljeen ei tämän äidin mukaan pidä paikkaansa. Äidin mukaan Eerikäinen asui perheessä vain kaksi vuotta, jonka jälkeen yhteydenpito katkesi.
Esko ei ole ollut poikaani missään yhteyksissä silloin, kun poikani on ollut vielä tolkuissaan. Eskosta ei ole kuulunut mitään, kasvattiveljen äiti sanoo.
Tarkistin vielä uutisjuttujen jälkeen poikani molemmilta ex-vaimoilta, kuinka paljon Esko on ollut yhteydessä. Toinen sanoi, ettei koskaan.
Todella törkeä teko. Kuinka kehtasikin noin räikeästi ja pokkana valehdellen yrittää kerätä itselleen säälipisteitä jonkun kuolemalla, täysin aidosti surevien tunteista välittämättä. Mutta kyllähän Esko tosiaan kehtasi.
Vierailija kirjoitti:
Eerikäinen harmitteli, kun ei voittanut vuoden radiojuontajan palkintoa. Ei hän voita koskaan palkintoa, koska hän on niin tylsä. Hänen jutut eivät kiinnosta, sama jauhantaa päivästä toiseen.
Olen pitänyt Eerikäisen radiotoimittajan tyylistä ja keskusteluista. Se nainen joka kihertää ja puhuu typeriä siinä vierellä on ärsyttävä.
Pysti meni oikeaan osoitteeseen. Toivottavasti ensi vuonna kolmannen kerran.
"Tommola oli vieraana maaliskuussa julkaistussa Sunnuntaibrunssi -podcastissa. Podcastin juontaja Esko Eerikäinen tiedusteli Tommolalta tämän perhe-elämästä ja vaimosta."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1eab7b60-6e75-44c8-91a0-8871f4…
Varmaan jälkikäteen iskee postraumaattinen stressi kun huomaa olleensa samassa tilassa Mika Tommolan kanssa ilman että vartijoita on ollut paikalla.
Pidin aiemmin Eskosta ja jotenkin vaikutti symppikseltä ja empaattiselta ihmiseltä. Olin jotenkin varma, että hänestä ja juontajakumppanista Suvista tulisi pari ja vaikuttivat, jotenkin ihanan rakastuneelta parilta radiossa. Tämä kaikki lisäsi Eskon positiivista mielikuvaa silmissäni.
Sitten kaikki romahti, kun Esko kommentoi tökerösti hänen ja Suvin pusukuvaa lehdissä ja onneksi tuo Suvikin tajusi arvonsa ja löysi jonkun fiksumman miehen tilalle.
Esko on aivan jumissa menneisyydessään. En tiedä onko hän vain traumatisoitunut exästään, mutta mielestäni hänen pitäisi yrittää päästä irti ex-puolisostaan.
Samoin liiallinen oman tyttären palvominen tuntuu erittäin oudolta.
Ja kyllä nyt kaikkien näiden masis-uutisten ja gaalapöllöilyiden jälkeen pidän Eskoa itsekkäänä ja omahyväisenä.
Toivottavasti kasvaa aikuiseksi ja toisekseen hän ei ansaitse vuoden juontajapalkintoa, koska on tylsä ja itsekeskeinen. En enää diggaa tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen tyyppi
Tämä. Esittää muuta kuin todellisuudessa on ja suorastaan vastenmielistä on taas tuo ruikutus siitä, että hänelle pitää antaa joku palkinto, koska hän sitä niin kovasti haluaa. Yrittää taas kerätä säälipisteitä itkemällä, että on nyt ihan masentunut kun ei sitä saanut. Ihan samanlaista teatteria kuin se miten olevinaan suri jotain sukulaistaan ja valehteli heidän olleen todella läheisiä, kunnes sukulaiset paljasti ettei miehen eläessä ollut pitänyt häneen mitään yhteyttä.
Tuo oli muuten noloista nolointa ja samaan aikaan härskiä, että julkisesti suri jotain etäistä sukulaista niin, että oikeastaan tarkoituksena taisi vain olla saada huomiota itselleen! Esitti asiat erilaisena kuin mitä ne olivat. Huomio oli kuitenkin taattu.
Martina on mennyt eteenpäin jo vuosikausia sitten, mutta Esko on yhä kiinni hänessä. Eskon täytyisi käsitellä ne lapsuutensa haamut paremmin ja irtautua Martinasta. Voisi löytyä jotain uutta tilalle eikä palkinnot olisi enää niin tärkeitä.
Eerikäiselle mulla olisi pari kaveria, Smith & Wesson
Oliskohan masennukseen vaikutusta kun Martina on mennyt naimisiin. Jos uusi mies ei anna pitää niin paljon yhteyttä. On ennen kokenut, että Martina on jotenkin hänen elämässään mukana. Nyt tuntee yksinäisyyttä ja olevansa vähemmän tärkeä yms. Mulle tuli tuo heti mieleeni Eskon jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Martina on mennyt eteenpäin jo vuosikausia sitten, mutta Esko on yhä kiinni hänessä. Eskon täytyisi käsitellä ne lapsuutensa haamut paremmin ja irtautua Martinasta. Voisi löytyä jotain uutta tilalle eikä palkinnot olisi enää niin tärkeitä.
Mä oon jotenkin hämmästynyt kuin hän vaikuttaa jotenkin lapsellisen tyhmältä, vaikka elettyä elämää on takana päin runsain mitoin. Hän ei oo elänyt pienessä kuplassa vaan elänyt ennemminkin isosti ja silti ei tajua. Hyvä uhriutumaan kyl. Jää levy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin Eerikäinen, niin masentuisin jo siitä, kun aamulla näkisin peilikuvani.
Ja sitten, kun näkisi Maran naamataulun.
Vaihdan aina kanavaa kun tämän juontajan ääni kuuluu radiosta.on niin ärsyttävä ja teennäinen.