Eerikäinen masentunut
Esko Eerikäinen masentui kun ei voittanut radiogaalassa palkintoja.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Eerikäisen kertomus läheisistä väleistä kasvattiveljeen ei tämän äidin mukaan pidä paikkaansa. Äidin mukaan Eerikäinen asui perheessä vain kaksi vuotta, jonka jälkeen yhteydenpito katkesi.
Esko ei ole ollut poikaani missään yhteyksissä silloin, kun poikani on ollut vielä tolkuissaan. Eskosta ei ole kuulunut mitään, kasvattiveljen äiti sanoo.
Tarkistin vielä uutisjuttujen jälkeen poikani molemmilta ex-vaimoilta, kuinka paljon Esko on ollut yhteydessä. Toinen sanoi, ettei koskaan.
Voi sitä silti nostalgisoida. Perhetausta tuo vielä omat vaikutteensa. Ihan miellyttävä radiojuontajana noin kuulijan korvin, ei kai muusta tarvitse niin tietää.
Voisi tehdä terää tehdä ihan muita töitä välillä, ettei ego ole kiinni joistain palkinnoista.
Ainakin on hyvä isä, lapsi on hänelle tärkeä.
Niin ketä kiinnostaa jotkut kaupallisten radioiden palkinnot.
Vierailija kirjoitti:
Kasvattiveljen äiti oli paikalla viimeisen tapaamisen aikana. Hänellä on tapahtumista täysin toisenlainen kertomus.
Poikani ei kyllä enää keskustelemaan pystynyt. Äkkiä Esko tempaisi peiton syrjään, laittoi kätensä poikani kädelle ja otti kuvan. Eipä se minusta ollenkaan kiva juttu ollut, hän kertoo.
Kyseinen kuva päätyi Eerikäisen Instagram-tilille.
Onkohan tässä nyt käynnissä joku suremiskilpailu, kun Eskolle nyt ropisee noita surupisteitä hänen serkkunsa pojan poismenon johdosta? Olisi ollut paikallaan, että Esko olisi muistanut vaikkapa onnitella poikani lasten syntymistä, mutta ei hän kyllä ole millään tavoin ollut läsnä poikani elämässä. Kuolemassa haluaa nyt olla, kasvattiveljen äiti sanoo.
Miten joku julkeaa käyttäytyä noin, kuin Eerikäinen teki. Tuohan on vainajan ja läheisten häpäisemistä ja syynä vain se, että saa hetken paistatella julkisuudessa. Ala-arvoista.
Jos minä olisin Eerikäinen, niin masentuisin jo siitä, kun aamulla näkisin peilikuvani.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on hyvä isä, lapsi on hänelle tärkeä.
Tämä on totta, tässäkin se vaarana, että roikkuu liiaksi tytössään. Mutta tärkein hänelle onneksi tuntuu olevan oma lapsi.
No onhan toi narina siitä, ettei taaskaan voittanut, erikoista aikuiselta ihmiseltä. Eikä muuten tuu koskaan voittamaankaan, jos ei lopeta tuollaista itsekeskeistä valitusta.
Meni maku miehestä".
En saanut palkintopystiä, nyyh, nyt masentaa. Kasva aikuiseksi!
Ei täällä muutkaan mitään pystejä tai prenikoita saa töistään. Ihan naurettavaa neiteilyä.
Millä kanavalla häntä kuulisi?
Itse en välittäisi palkinnosta, vaan siitä, löytyykö kuulijoita.
Tuolleko se palkinto olisi pitänyt antaa?
Oliskohan jo aika ostaa moottoripyörä.
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän komea ja fiksu mies.
Olisiko aika käydä optikolla. Ja kuulolaitekaupassa.
Martinan exät on tällaisia helmiä.
En soisi hänelle palkintoa ylimielisyyden vuoksi. Aina kun herran käytöstä on kritisoitu jossain, niin syy on ollut muissa ja virheellisissä tulkinnoissa. Esko on kuin euroopan omistaja, kun on päässyt portsarin ja tanssijan hommista eteenpäin js esittää hyvin toimeentulevaa menestyjää.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy häntä vähän sääliksi. On huomionkipeänä tyrkkynä jatkuvasti julkisuudessa ja ties missä kissanristiäisissä, sitten harmittelee kun ei löydy naista. Kukaan täyspäinen ala tuollaisen kanssa kun vielä Martina exänä 😅 Lopettaisi tyrkkyilyn ja aikuistuisi niin voisi nainenkin löytyä.
Miksi Martina pitää haukkua aina kun vaan mahdollista? Hän tuskin on Eskon onnen esteenä Tuli useaan otteeseen Eskon pettämäksi, minkä Esko ihan itse julkisesti tunnustanutkin. Tytär pian jo aikuinen, ei tarvitse uuden naisen Martinaa tavata.
Radiojuontajat yleensä ovat tyrkkyinä kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa. Niin siellä on jotkut riittaväisäsetkin selittämässä, ilman mitään oikeita meriittejä. Myös moni muukin valittaa kun ei löydä kumppania, selittää eronsa syyt ja antaa kaiken itsestään. Ulosottorekisterit silmänkantamattomia.
Minua taas käy sääliksi tuntemattomien ihmisten haukkujat.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin Eerikäinen, niin masentuisin jo siitä, kun aamulla näkisin peilikuvani.
Onneksesi luulet olevasi parempi ihminen kuin muut. Toivottavasti kukaan ei riko kuplaasi.
Moni muukin tässä maailmassa hoitaa työnsä h€lvetin hyvin muttei siltikään tule koskaan saamaan mitään palkintoja. Eikö se riitä että itse tietää olevansa hyvä ja työkaverit arvostavat?
Ainoa vastenmielinen tyyppi olet sinä. Esko on hyvä tyyppi ja hyvä juontaja. Mietipä omalle kohdalle tilanne, että teet paljon töitä ja panostat uraasi etkä kaikesta kovasta työstä huolimatta saa haluamaasi palkintoa, niin kyllä se ottaa päähän ja rajusti. Eskolle toivon kaikesta huolimatta hyvää ja iloista kevättä.