Kansalaiset, koska teillä tulee raja vastaan
Näitä hallituksen touhuja? Ei näytä olevan mitään väliä ketä puikoissa kulloinkin on meno jatkuu samanlaisena.
Koko ajan enemmän veroja , enemmän maksuja, vähemmän rahaa elämiseen.
Kaiken aikaa kiristetään verotusta mutta kun se ei näy mitenkää kansan hyvinvointina.
Rahaa lapataan ulkomaille , kehitysapuun , kaikkeen helvetin turhiin hankkeisiin.
Vai, onko sittenkin kyse kansan köyhdyttämisestä?
Kommentit (30)
Tämä on just sitä mitä mä tilasin. Että järkeistetään maksamisia ja leikataan löysät pois. Ei mitään valittamista.
Vierailija kirjoitti:
No haluatteko sitten EU:n tarkkailulistalle?
Mitä pahaa siinä lopulta olisi? Tulisi talousohjausta EU:lta mikä voisi olla hyvä asia. Myös mahdollisesti voitaisiin saada tukia sitä kautta.
Niin, koska ne silmät alkaa aukenemaan että tässä tarkoituksella viedään kansalta varat. On naureskeltu miten foliohatut höpisee weffeistä ja klausseista, mutta kauanko vielä naureskellaan.
Raja tuli vastaan jo aikapäiviä sitten ja muutin pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haluatteko sitten EU:n tarkkailulistalle?
Mitä pahaa siinä lopulta olisi? Tulisi talousohjausta EU:lta mikä voisi olla hyvä asia. Myös mahdollisesti voitaisiin saada tukia sitä kautta.
Ei todellakaan olisi paha asia että ulkopuolinen puolueeton taho tulisi järjestelemään asiat. Täällä kun selvästi porukalla on aina omat agendat ja raha kiertää omiin ja kavereiden taskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo tullut! Kun tulee kapina niin ensimmäisenä oon eturivissä tuhoamassa rikkaiden omaisuutta.
Mikä sinulle on rikkaan määritelmä?
Se joka tienaa yli 2000 e kuussa.
Jos meno jatkuu samanlaisena niin kuka/mikä taho ohjaa/käskyttää suomea ?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä taida olla hyviä vaihtoehtoja olemassakaan nykyisessä tilanteessa - sakset heiluisivat, olipa puikoissa sitten kuka tahansa. Ja itse ainakin olen tyytyväinen ettei se ole vasemmisto. Oletteko edes lukeneet mitä kaikkea vasurit haluaisivat olla leikkaamassa?
Tämä! Niin TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä taida olla hyviä vaihtoehtoja olemassakaan nykyisessä tilanteessa - sakset heiluisivat, olipa puikoissa sitten kuka tahansa. Ja itse ainakin olen tyytyväinen ettei se ole vasemmisto. Oletteko edes lukeneet mitä kaikkea vasurit haluaisivat olla leikkaamassa?
Tämä! Niin TÄMÄ!
Tässähän se oli, kauniisti tiivistettynä
Söpöjä nämä puhuvat papukaijat 🤭