Lopetetaan sianlihan syönti
Sika on älykäs ja sosiaalinen eläin koiran tapaan. Koiria emme syö, koirat ovat "söpöjä".
Nykyiset sikarodut on jalostettu ruuantuotantoon eikä söpöyttä enäää juurikaan ole muissa kuin pienissä porsaissa.
Ei ole sian vika, mitä ihminen on sille tehnyt. Lopetetaan sikojen syöminen.
Itse en ole enää vuosikymmeniin syönyt sianlihaa enkä muutakaan lihaa ja terveyteni on erinomainen.
S-ryhmä teki omat ratkaisunsa. Tee sinäkin omasi!
Kommentit (29)
Ei perkele lopeteta. Ei vatsaa saa heinillä täyteen. Sianliha on parasta ja siitä tehty jauheliha. Pulinat pois. Syö vaikka joka päivä herneitä, minä sianlihaa.
Koiria emme syö, koska koirat ovat lihansyöjiä ja kuona-aineet rikastuu ravintoketjussa
Olen lopettanut sianlihan syönnin vuosia sitten. Enkä punaista lihaa muutenkaan. Keitetty sianliha esim siskonmakkara on lisäksi todella kuvottavaa hajuistakin!!!
5/5
Kantturat on tyhmiä, mutta sikoja ei pitäisi tehokasvattaa.
Tähän voidaan todeta kuten eräs professori että jos esi-isämme olisivat olleet kasvissyöjiä niin ihmiskuntaa ei oli olemassakaan. Mutta yksinkertaiset ihmiset voivat jättää lihan syömättä älykkäämmät jatkavat lihansyöntiä kuten ennenkin.
Jos sianlihan syöminen lopetetaan, kuka sitten elättää Tanskalaiset sikalan omistajat?
En ole juuri ikinä syönyt, korkeintaan yhden grillimakkaran per kesä. En pidä sianlihan hajusta enkä mausta. Helppo olla mukana siis.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voidaan todeta kuten eräs professori että jos esi-isämme olisivat olleet kasvissyöjiä niin ihmiskuntaa ei oli olemassakaan. Mutta yksinkertaiset ihmiset voivat jättää lihan syömättä älykkäämmät jatkavat lihansyöntiä kuten ennenkin.
oli=olisi
Olen jo 20 vuotta syönyt pelkkää nautaa, hirveä, poroa ja peuraa.
Jos sianlihan syöminen lopetetaan, kuka sitten elättää Tanskalaiset sikalan omistajat?
Lopeta toki, minä voin syödä sinun osuutesi sianlihan vuotuisesta kulutuksesta/hlö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä s-ryhmä teki?
ottaa lihat ulkomailta ei Suomesta
Käännytään musulmaaneiksi kaikki niin loppuu sikatalous.
Vierailija kirjoitti:
Käännytään musulmaaneiksi kaikki niin loppuu sikatalous.
sitä aloittaja varmaan hakeekin sopii siihenkin että väestönvaihdon ihanuutta mainostetaan nyt kaikkialla
Mitään eläintä ei pitäisi syödä kuin max. kerran kuukaudessa.
Eipä tule muutenkaan juuri syötyä. Just joku pari grillimakkaraa kesällä.
mukana