Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAROITUS; Älä osta Goodyear Efficient Grip Performance 2-kesärenkaita

Vierailija
20.04.2024 |

Voi helvetti mitä paskaa nämä kiekot ovatkaan. Koko 225/50R17.

Ongelmat:

1. KAUHEA MELU matalissakin nopeuksissa. Ihan kuin nastarenkailla ajelisi.

2. Sateella melu käy aivan sietämättömäksi

3. Pito sateella on surkea ja voi kadota kokonaan vaikkei vettä olisi mitenkään erityisen paljon.

Menee vaihtoon vaikka näillä on ajettu alle 2 tkm.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei vaan toimi mun -95vm Volvo 850 GLX:ssä.

AP

Mene nyt vitt uun feikki-AP.

Autoni on pari vuotta vanha BMW.

Okei, no laita sen Lidl-mersusi alkuperäiset runflatit sitten alle ja tule takaisin valittamaan.

Vierailija
22/57 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaakohan aloittaja tähän vielä... Onko autossa vakioalusta vai M-sport?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat 215/55x17 kokoiset. Hiljaisimmat ja vähiten bensaa kuluttavat renkaat ikinä.

Vierailija
24/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku peltipönttö millä ajaa sama mitkä alla niin äänekkäät,siirry premium merkkeihin loppuu rengasmelut

Vierailija
25/57 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, Nokian runkoja on ratkeillut sekä kesä että talvikumeista. Samoin voi sanoa monesta eurooppalaisesta kumista. Japanilaisiin voi vielä luottaa. Kaikki alkavat kulua hirveää vauhtia kun ensimmäiset 2mm on ajettu. Eräät Eurooppa kumit olivat katsastuksessa ok, mutta kuukauden kuluttua katsottuani niitä, iho meni kananlihalle. Kumit olivat ihan loppu, siis en uskonut mitä näin. Luotto meni euro kumeihin täysin.

Vierailija
26/57 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokian renkaita en osta enää ikinä.

Kuluvat alta aikayksikön

Vierailija
27/57 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TM:n testin ykkösvalinta?

Erityisesti märkäpito sai kehut.

Mutta ok, uskon sinua... Not..

Ainakin minä luotan vain omiin kokemuksiin ja mun kokemukset on  tähän asti että se on se ja sama onko alla  kesärenkaina esim. testivoittaja kesärenkaat  vai esim. nastarenkaat joista on nastat nypitty pois.  En edes seuraa testejä yhtään.  t: eri 

Vierailija
28/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

No tuossa 30v ikäisessä ruoskassa on jo niin paljon klappia siellä täällä, ettei sitä kompensoida millään renkailla. Eikä tuon ajo-ominaisuudetkaan mitään priimaa ole ollut uutenakaan. Laita rättirenkaat niin ovat linjassa volvosi kanssa.

Vierailija
29/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli uusilla renkailla autosi arvo tuplaantui.

Vierailija
30/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli uusilla renkailla autosi arvo tuplaantui.

Meinaatko että maksaavat tuosta paalaamossa vielä viittäsataa?

Vierailija
31/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta se melu johtuu kotteron huonosta äänieristyksestä!

Vierailija
32/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan juuri noista Goodyearin renkaista uutinen, että tietyssä valmistuserässä on vikaa. *checking*

"Goodyear on ilmoittanut tekevänsä takaisinkutsun Eagle F1 Asymmetric 6 -kesärenkaalle. Takaisinkutsun alaiset renkaat ovat kokoa 225/45 R17,"

"Premium-valmistajana tunnetun Goodyearin renkaan näin vaihtelevaa menestystä saattaakin selittää juuri tämä, että osa renkaista on ollut viallisia ja eivät siksi täytä ominaisuuksiltaan Goodyearin niille asettamia vaatimuksia.

Goodyear kertoo, että viallista rengaserää on myyty esimerkiksi verkkokaupoissa, ja ne on valmistettu vuoden 2025 ensimmäisellä viikolla. Renkaaseen painettu niin sanottu DOT-numero on 1DM7R JJTR 0125."

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e34ad032-6a64-4502-8e58-ee1a2138…

Vierailija
33/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TM:n testin ykkösvalinta?

Erityisesti märkäpito sai kehut.

Mutta ok, uskon sinua... Not..

Itse uskon vain omia kokemuksia. Mun kokemusten mukaan se on yks hailee onko alla halvat, vai kalliit renkaat kesällä tai renkaat mistä nastat nypitty. Toki on eroja melun suhteen joka ei mulle ole tärkeä asia  mutta pidon ym. muiden suhteen en ole eroja huomannut. Siksi mua ei voisi  testit vähempää  kiinnostaa koska vain omat kokemukset merkitsee mulle t: eri 

Vierailija
34/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkö testasit?

"Menee vaihtoon vaikka näillä on ajettu alle 2 tkm."

Päättele tuosta.

Leville ja takaisin 😂

Vierailija
35/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 dbeli normaaliin puheeseen verrattava "meteli"

Vierailija
36/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan juuri noista Goodyearin renkaista uutinen, että tietyssä valmistuserässä on vikaa. *checking*

"Goodyear on ilmoittanut tekevänsä takaisinkutsun Eagle F1 Asymmetric 6 -kesärenkaalle. Takaisinkutsun alaiset renkaat ovat kokoa 225/45 R17,"

"Premium-valmistajana tunnetun Goodyearin renkaan näin vaihtelevaa menestystä saattaakin selittää juuri tämä, että osa renkaista on ollut viallisia ja eivät siksi täytä ominaisuuksiltaan Goodyearin niille asettamia vaatimuksia.

Goodyear kertoo, että viallista rengaserää on myyty esimerkiksi verkkokaupoissa, ja ne on valmistettu vuoden 2025 ensimmäisellä viikolla. Renkaaseen painettu niin sanottu DOT-numero on 1DM7R JJTR 0125."

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e34ad032-6a64-4502-8e58-ee1a2138…

Olisi kiva nähdä toimiiko joku LINGLONGin valmistaja ja maahantuoja halpisrenkaidensa kanssa yhtä vastuullisesti? Vai vasta tuomioistuinen uhkasakolla?

Continentaliltakin tuli sysipaskoilla nastoilla varustetut renkaat. Testeissä irtosi jo puolet. Vetivät markkinoilta suosilla.

Vierailija
37/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että -95 vuoden volvoon premium renkaat alle?! 😂

Vierailija
38/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju mutta se melu johtuu kotteron huonosta äänieristyksestä!

Vanha kottero suhisee ja kolisee jo muutenkin. Rengasmelu antaa siihen vain pikantin silauksen.

Vierailija
39/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testirenkaat ovat ennenkin olleet ko.julkaisun mukaan täysin eri seosta kuin testissä. Jotain vinkkiä niin osta kovuusmittari ja koeta pintaa. Uusissa renkaissa pinta on luonnostaan nihkeä. Suomen oloissa renkaan pitää olla pehmeämpi kuin kuumissa maissa eli nämä ovat niitä varten. Jos vaihdat niin uskon täysin että olet oikeassa. Mene rengasfirmaan jossa saat huijauksen kiertämään ja ota tunettu merkki äläkä unohda kynsitestiä sillä huomaat eron ilman insinöörijinkiä. Jos rengas on vanha (kylessä leima) niin koventuvat eli myyvät vanhaa tavaraa.

Vierailija
40/57 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kiinalaiset Klingklongit.