Miten pysyä nuorennäköisenä pitkään
Keinoja millä pysyä nuorennäköisenä pitkään.onko niitä tai tarviikokaan pysyä?
Kommentit (34)
Pidä itsesi hoikkana! Ylipaino ja ikääntyminen ovat varmin tapa tätimäistyä.
Vältä aurinkoa, tupakointia, liiku suositusten mukaan, pidä paino normaalipainossa (älä jojoile äläkä ole liian laiha) äläkä käytä liikaa alkoholia ja rasvaa kasvojen, käsien ja dekolteen ihoa hyvin. Loput ratkaisee geenit. Kasvojumpastakin voi olla jotain apua, jos olet nainen vaihdevuosissa.
Nuorekas hopeakettu taas on parasta mitä miesrintamalta voi löytää. Liikunta ja tupakoimattomuus, ja pilke silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Pidä itsesi hoikkana! Ylipaino ja ikääntyminen ovat varmin tapa tätimäistyä.
Tämä ei itse asiassa aina ole totta, usein päinvastoin. Liiallinen hoikkuus vanhentaa ihoa ja saa rypyt esiin. Hoikka on muutenkin herkästi luisevan ja vanhan näköinen nopeammin. Sopiva pyöreys tai jopa ihan selkeä ylipaino pitää ihon kimmoisampana ja rypyttömänä. Pyöreys yhdistyy myös hedelmällisyyteen, mikä on biologisesti nuoruuden merkki.
Vanhentava "tätimäisyys" ei liity kiloihin mitenkään, vaan syntyy lähinnä huonoista tyylivalinnoista. Tylsät hiukset, säkkimäiset vaatteet, meikittömyys ja Karen-asenne vanhentavat, olipa minkä kokoinen tahansa. Hoikan voi olla helpompaa pukeutua mielenkiintoisesti ja "nuorekkaasti", mutta onnistuu se isommaltakin, se on vain kallimpaa ja vaatii enemmän työtä, kun isompia kokoja pitää tilata verkosta sokkona.
Ykkösasia on kyllä tuo paino. Laihuus ei ketään kaunista, mutta hoikkuus kaunistaa.
Älä ota teininä aurinkoa ja syö sokeria. Mahdoton toteuttaa eikä lopputulos siltikään ole varma.
Miksi pitäisi? Keskity nauttimaan elämästä äläkä tulevia naururyppyjä laske.
Vierailija kirjoitti:
Paino, paino, paino ja geenit.
Taidat olla vielä nuori, estrogeeni säilyy läskissä.
Vältä aurinkoa, kovaa pakkasta ja liiallista liikuntarääkkiä (esim. juoksu ulkona säässä kuin säässä korputtaa). Hoida ihoa (vesipesu ja sipaisu perusvoidetta ei riitä enää yli nelikymppisenä). Huolehdi hiuksista, värjää mahdolliset harmaat piiloon ja pidä hiukset kiiltävinä. Pidä ryhti ja keskivartalo kunnossa, moni ikääntyvä plösähtää kun keskivartalon tuki pettää ja kyljet lyhenee.
T. 43-v., jota luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmaksi
Varmista se että molemmat vanhempasi ovat japanilaisia tai korealaisia jolloin itsekin olet ja pysyt nuorekkaana pitkään perittyjen geenien ja piirteiden ansiosta. Jos taas vanhempasi ja itse olet kaukaisialainen niin ole sinut vanhenemisen kanssa ja ota mallia Aira Samulinista sillä et voi geeneille mitään mutta voit silti säilyttää aktiivisuuden ja nuorekkaan luonteen pitkään jos pelaat korttisi oikein kuten elät terveellisesti, liikut ja pidät yllä mielenterveyttä.
Mut mikä ihorasva tai ihoöljy?????
Mieluusti rasvaisin vaikka kuinka paljon!
Olen 40, mutta lupaan että olen jokaisen lukijan mielestä ryppyisin 40-vuotias. Kudostyyppi on lerppa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40, mutta lupaan että olen jokaisen lukijan mielestä ryppyisin 40-vuotias. Kudostyyppi on lerppa.
Iho voi muuttua aika paljon neljänkympin jälkeen että tärkeintä on varoa, niin hullulta kuin kuulostaa, ja asennoitua että ennenpitkää sitä on kuin oma äiti nyt, siitä näkee parhaiten mitä on odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmista se että molemmat vanhempasi ovat japanilaisia tai korealaisia jolloin itsekin olet ja pysyt nuorekkaana pitkään perittyjen geenien ja piirteiden ansiosta. Jos taas vanhempasi ja itse olet kaukaisialainen niin ole sinut vanhenemisen kanssa ja ota mallia Aira Samulinista sillä et voi geeneille mitään mutta voit silti säilyttää aktiivisuuden ja nuorekkaan luonteen pitkään jos pelaat korttisi oikein kuten elät terveellisesti, liikut ja pidät yllä mielenterveyttä.
Se että nuo aasialaiset pysyvät nuorekkaan näköisenä, esim joku 30v näyttää joltain 13v:ltä, johtuu siitä että käyttävät siellä enemmän leikkauksia ja plastiikkakirugiaa eikä geeneistä ja perityistä piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei joku pelkkä rasva auta vaan koko ihonhoitorutiinin pitää olla kunnossa. Itse käytän kahta erilaista pesutuotetta, musliiniliinaa, kasvovettä, silmänympärysvoidetta, kahta seerumia, päivävoidetta kasvoille, päivävoidetta kaulalle ja dekolteelle, yövoidetta, gua sha -lastaa ja sen kanssa kasvoöljyä, kinesioteippejä, kuorintavoiteita, kasvonaamioita, kollageenia ja iho-omegaa.
Vältä stressiä ja nuku hyvin. Terveellinen ruokavalio, auringolta suojatuminen, tupakoimattomuus. Sopiva määrä esim. hyöty- ja kuntoliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nuo aasialaiset pysyvät nuorekkaan näköisenä, esim joku 30v näyttää joltain 13v:ltä, johtuu siitä että käyttävät siellä enemmän leikkauksia ja plastiikkakirugiaa eikä geeneistä ja perityistä piirteistä.
Tuo ei kylläkään pidä paikkaansa. Mulla on osittain kaakkois-aasialainen tausta ja suvun naiset ovat olleet hamaan vanhuuteen saakka kasvoiltaan rypyttömiä. Kasvot ovat myös säilyttäneet hyvin muotonsa, eivätkä ole rupsahtaneet. Eli kyllä geeneilläkin on oma merkityksensä.
Olla meikkaamatta ja rasvata ihoa.