Miten pysyä nuorennäköisenä pitkään
Keinoja millä pysyä nuorennäköisenä pitkään.onko niitä tai tarviikokaan pysyä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mikä ihorasva tai ihoöljy?????
Mieluusti rasvaisin vaikka kuinka paljon!
Olen 40, mutta lupaan että olen jokaisen lukijan mielestä ryppyisin 40-vuotias. Kudostyyppi on lerppa.
Iho voi muuttua aika paljon neljänkympin jälkeen että tärkeintä on varoa, niin hullulta kuin kuulostaa, ja asennoitua että ennenpitkää sitä on kuin oma äiti nyt, siitä näkee parhaiten mitä on odotettavissa.
Näin aina sanotaan. Äitini ei muuttunut oman äitinsä näköiseksi, sisareni ja minä olemme hyvin erinäköisiä keskenämme, vaikea kuvitella että meistä tulisi yhtäkkiä samannäköisiä, kumpikaan ei ainakaan vielä muistuta äitiä. Ikää kuitenkin jo yli 50, toinen melkein 60. Isääni muistutan ja isoisääni. Naisellisella tavalla toki.
Ole paksuposkinen moonface.Nuo yleensä ovat nuorimman näköisiä pitkään.
Hyvän näköisiä tosin eivät koskaan, joten en tiedä onko nuorekkuuden väärti.
40 vuotias lerppa täällä edelleen miettii et mitä rasvaa tai öljyä olisi levitettävä 🤔
Ihonhoito pitää aloittaa jo silloin, kun ryppyjä ei vielä ole. Sitten kun niitä tulee, niin ei saa enää pois.
Spermaa ihollesi, kasvoille ja muuallekin ulkoisesti.
Spermaa kannattaa myös juoda. Toimii.
-nainen: koko elämän ajan
Vierailija kirjoitti:
40 vuotias lerppa täällä edelleen miettii et mitä rasvaa tai öljyä olisi levitettävä 🤔
Hankkiudu hyvän kosmetologin pakeille.
Pelkkä rasva tai öljy ei ole ratkaisu.
Ei tarvitse, riittää, kun on kiva. Ihminen on kokonaisuus. En styylaa ulkonäön kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kerroin jo lerpalle miten pitää toimia. Mistään rasvasta ei ole hyötyä, jos kasvot pestään käsisaippualla tai muuten laiminlyödään koko hommaa. Tutustu vaikka Miia Johanssonin blogiin, sieltä saat hyvät ohjeet.
maailmalla on palveluita joissa voi pakastaa itsensä
Vierailija kirjoitti:
Ole paksuposkinen moonface. Nuo yleensä ovat nuorimman näköisiä pitkään.
Hyvän näköisiä tosin eivät koskaan, joten en tiedä onko nuorekkuuden väärti.
Tässä on jonkin verran perää. Nuorimmilta tuttavapiiristäni näyttävät ne joilla on vauvanpyöreys jähähtänyt kroonisesti kasvoille.
Vaikea silmällä ajoittaa tuollaista pyöreäkasvoista.
Isot vähän sekaiset hiukset, pirteä olemus ja huumori. En tiedä miksi pitäisi näyttää varsinaisesti nuoremmalta kun on, ja ketä varten. Mulla on aina ollut mahtavia työkavereita ikäluokissa 50-65 ja tosiaan se olemus, vilkkaus, huumori ja elämänhalu näkyy ja saa unohtamaan iät. Sitten on jotain alta 40v jotka tuntuu pystyy kuolleilta.
Pysy hoikkana ja liiku! raitisilma tekee hyvää kasvoille ja koko keholle. Juo vettä riittävästi ja nuku riittävästi. Yritä välttää stressiä. Syö terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Spermaa ihollesi, kasvoille ja muuallekin ulkoisesti.
Spermaa kannattaa myös juoda. Toimii.
-nainen: koko elämän ajan
Sperma toimii terveysetuna vain vaginassa. Muualla siitä ei ikävä kyllä ole mitään hyötyä.
Painoindeksi yli 23 auttaa!