Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?

Vierailija
20.04.2024 |

Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistiselta exältäni. Hän lähti baariin, kun minä jäin kotiin hoitamaan hänen lastaan. Yöllä saan puhelun, että minun pitää tulla hakemaan hänet tai hän lähtee paneskelemaan muiden naisten kanssa. 

Vierailija
22/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kontekstista. Mikä on ristiriidan syy? Parisuhteen historia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa. 

Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia. 

Niillä on se oma kurttuinen vuosikymmenien aikana hankittu panorinkinsä mikä on tehty silloin kun kaikilla oli vielä ulkonäköä edes välttävästi.

Missä ja milloin ne panee kun ukko aina vaan röhnöttää kotisohvalla 😂 

Vierailija
24/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa. 

Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia. 

Niillä on se oma kurttuinen vuosikymmenien aikana hankittu panorinkinsä mikä on tehty silloin kun kaikilla oli vielä ulkonäköä edes välttävästi.

Missä ja milloin ne panee kun ukko aina vaan röhnöttää kotisohvalla 😂 

Mielikuvituspano👻

Vierailija
25/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että olette molemmat jotain wt-amiksia ja/tai teinejä.

Ihan sellaiset egoistijulmurit, jotka luulee itsestään liikoja. Kannattaa heivata tollainen häiriintynyt lkero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä