Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?
Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?
Kommentit (25)
Riippuu kontekstista. Mikä on ristiriidan syy? Parisuhteen historia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa.
Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia.
Niillä on se oma kurttuinen vuosikymmenien aikana hankittu panorinkinsä mikä on tehty silloin kun kaikilla oli vielä ulkonäköä edes välttävästi.
Missä ja milloin ne panee kun ukko aina vaan röhnöttää kotisohvalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa.
Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia.
Niillä on se oma kurttuinen vuosikymmenien aikana hankittu panorinkinsä mikä on tehty silloin kun kaikilla oli vielä ulkonäköä edes välttävästi.
Missä ja milloin ne panee kun ukko aina vaan röhnöttää kotisohvalla 😂
Mielikuvituspano👻
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että olette molemmat jotain wt-amiksia ja/tai teinejä.
Ihan sellaiset egoistijulmurit, jotka luulee itsestään liikoja. Kannattaa heivata tollainen häiriintynyt lkero.
Kuulostaa narsistiselta exältäni. Hän lähti baariin, kun minä jäin kotiin hoitamaan hänen lastaan. Yöllä saan puhelun, että minun pitää tulla hakemaan hänet tai hän lähtee paneskelemaan muiden naisten kanssa.