Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?

Vierailija
20.04.2024 |

Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksistahan tuo on ja erittäin ikävää. Jättää jäljet jotka vaivaavat vielä pitkään riidan sopimisen jälkeen. 

Vierailija
2/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että olette molemmat jotain wt-amiksia ja/tai teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joko teiniltä tai 50+ ukolta jolta on jäänyt kehitys teini-ikäisen tasolle. Ei ole kypsä parisuhteeseen kummassakaan tapauksessa.

Vierailija
4/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jos uhkaillaan toisilla naisilla, niin se oli sitten siinä. Itsetuntoasia. Sanoisin, että tuossa on ovi ja rytkyt perässä pihalle.

Vierailija
5/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uhkailee riitatilanteessa että menee muihin naisiin? Ei se ole uhkaus vaan paljastus, varmasti pettää jo etukäteen.

Vierailija
6/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä uhkaillaan toisilla naisilla? Käsketään olemaan hiljaa, tai muuten paikalle tulee joukko naisia antamaan sakin hivutusta?

Vierailija
7/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ap no joke

Vierailija
8/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa oman kokemukseni mukaan sitä, että miehellä on useampi vakipano joiden kanssa pettää ja uhkaus on enemmänkin laatua, että tuo ne muut sinun tietoisuuteesi. Juuri sellaista henkisesti jälkeenjääneiden lapsellisten narsististen 50+ ukkojen hommaa kuten tuolla jo sanottiinkin. Se ikäpolvi miehiä on pilalla ihmisinä 

Vierailija
9/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaist uhkailua? Uhkaako avata veräjän aitauksesta ja päästää naisey puremaan ja kynsimään? Tällöin laiton uhkaus ja ihmiskauppasyytteitäkin, jos naisaitaus on todellinen. 

Vai uhkaako vaihtaa naista? Se on lupaus paremmasta. Vapauta uhkailija luontoon ja onnittele itseäsi. 

Eron paikka joka tapauksessa. 

Vierailija
10/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, ettå voisit viestissä avata tilannetta lisää, kun otsikko on jo luettu. 

Vierailija
11/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! Juuri yli viisikymppisten, häiriintyneiden papparaisten tapa harjoittaa henkistä väkivaltaa! 

Vierailija
12/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa oman kokemukseni mukaan sitä, että miehellä on useampi vakipano joiden kanssa pettää ja uhkaus on enemmänkin laatua, että tuo ne muut sinun tietoisuuteesi. Juuri sellaista henkisesti jälkeenjääneiden lapsellisten narsististen 50+ ukkojen hommaa kuten tuolla jo sanottiinkin. Se ikäpolvi miehiä on pilalla ihmisinä 

Eiköhän ne miehet joilla on useampi vakipano ole enimmäkseen sellaisia jotka panevat ja pitävät päänsä kiinni asiasta. Tuollainen uhkailu ja pyrkimys tehdä toinen mustasukkaiseksi on heikkoitsetuntoisen miehen toimintaa ja heillä harvemmin on naisia. Enemmänkin puhe siitä mistä puute.

Niin tai näin, itse en olisi hetkeäkään tuollaise miehen kanssa. Noin nolo käytös aiheuttaisi minussa niin suurta myötähäpeää, etten voisi ottaa kyseistä miestä enää vakavissani.

Vierailija
13/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo ne naiset, mutta pelkää jäävänsä kiinni.

Riidan yhteydessä uhkailee, että jos sinä et sitä ja tätä, niin hän menee muiden naisten luo.

Kun sitten aikanaan jää kiinni, niin toiset naiset ovat sinun vikasi, koska sinä et silloin sitä ja tätä. Hänhän sanoi, että näin siinä sitten käy. Joten ihan oma vikasi. Hän on vain sanojensa mittainen mies.

Vierailija
14/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet se kertoo , että hän on Persoonalluus Häiröinen , eikä kykene Rakastamaan Sinua ei kun , Rukkaset vaan🧤 ukolle 

Vierailija
15/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa. 

Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia. 

Vierailija
16/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaveri uhkaa minua aina riitatilanteissa Rita Tainolalla.

Vierailija
17/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne miehet joilla on useampi vakipano ole enimmäkseen sellaisia jotka panevat ja pitävät päänsä kiinni asiasta. Tuollainen uhkailu ja pyrkimys tehdä toinen mustasukkaiseksi on heikkoitsetuntoisen miehen toimintaa ja heillä harvemmin on naisia. Enemmänkin puhe siitä mistä puute.

Niin tai näin, itse en olisi hetkeäkään tuollaise miehen kanssa. Noin nolo käytös aiheuttaisi minussa niin suurta myötähäpeää, etten voisi ottaa kyseistä miestä enää vakavissani.

Niillä on heikko itsetunto ja nauttivat kärsimyksen tuottamisesta kumppanilleen. Jos puoliso ei itse tajua että he pettävät niin alkaa vihjailu epäsuorasti, jos ei sitäkään tajua ne sanoo suoraan päin naamaa pettävänsä jotta saisi nähdä kumppanin kasvoilta henkisen kivun. Jos ei saa mitään reaktiota palaa käämit ja alkaa suora tappamisella uhkailu.

Vierailija
18/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n omat kommentit ei mene läpi. Näin käy usein. Taas tässäkin ketjussa. Mikä niissä vikana? Niin niin rikollista hääräämistä ja sairasta miesten taholta että sellaista ei voi palstalla esittää vai mikä on?

Vierailija
19/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut aloituksesta mitään. Kuka uhkailee? Mummo, anoppi vai naapuri?

Vierailija
20/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa. 

Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia. 

Niillä on se oma kurttuinen vuosikymmenien aikana hankittu panorinkinsä mikä on tehty silloin kun kaikilla oli vielä ulkonäköä edes välttävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi