Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?
Muilla naisilla uhkailu riitatilanteessa? Älytöntä! Mitä ihmettä? Johtaa vain hirvittävään sotkuun. Mitä ajattelette?
Kommentit (25)
Ajattelen että olette molemmat jotain wt-amiksia ja/tai teinejä.
Kuulostaa joko teiniltä tai 50+ ukolta jolta on jäänyt kehitys teini-ikäisen tasolle. Ei ole kypsä parisuhteeseen kummassakaan tapauksessa.
Minua jos uhkaillaan toisilla naisilla, niin se oli sitten siinä. Itsetuntoasia. Sanoisin, että tuossa on ovi ja rytkyt perässä pihalle.
Mies uhkailee riitatilanteessa että menee muihin naisiin? Ei se ole uhkaus vaan paljastus, varmasti pettää jo etukäteen.
Miten ihmeessä uhkaillaan toisilla naisilla? Käsketään olemaan hiljaa, tai muuten paikalle tulee joukko naisia antamaan sakin hivutusta?
Se tarkoittaa oman kokemukseni mukaan sitä, että miehellä on useampi vakipano joiden kanssa pettää ja uhkaus on enemmänkin laatua, että tuo ne muut sinun tietoisuuteesi. Juuri sellaista henkisesti jälkeenjääneiden lapsellisten narsististen 50+ ukkojen hommaa kuten tuolla jo sanottiinkin. Se ikäpolvi miehiä on pilalla ihmisinä
Millaist uhkailua? Uhkaako avata veräjän aitauksesta ja päästää naisey puremaan ja kynsimään? Tällöin laiton uhkaus ja ihmiskauppasyytteitäkin, jos naisaitaus on todellinen.
Vai uhkaako vaihtaa naista? Se on lupaus paremmasta. Vapauta uhkailija luontoon ja onnittele itseäsi.
Eron paikka joka tapauksessa.
Ajattelen, ettå voisit viestissä avata tilannetta lisää, kun otsikko on jo luettu.
Hyi saatana! Juuri yli viisikymppisten, häiriintyneiden papparaisten tapa harjoittaa henkistä väkivaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa oman kokemukseni mukaan sitä, että miehellä on useampi vakipano joiden kanssa pettää ja uhkaus on enemmänkin laatua, että tuo ne muut sinun tietoisuuteesi. Juuri sellaista henkisesti jälkeenjääneiden lapsellisten narsististen 50+ ukkojen hommaa kuten tuolla jo sanottiinkin. Se ikäpolvi miehiä on pilalla ihmisinä
Eiköhän ne miehet joilla on useampi vakipano ole enimmäkseen sellaisia jotka panevat ja pitävät päänsä kiinni asiasta. Tuollainen uhkailu ja pyrkimys tehdä toinen mustasukkaiseksi on heikkoitsetuntoisen miehen toimintaa ja heillä harvemmin on naisia. Enemmänkin puhe siitä mistä puute.
Niin tai näin, itse en olisi hetkeäkään tuollaise miehen kanssa. Noin nolo käytös aiheuttaisi minussa niin suurta myötähäpeää, etten voisi ottaa kyseistä miestä enää vakavissani.
Sillä on jo ne naiset, mutta pelkää jäävänsä kiinni.
Riidan yhteydessä uhkailee, että jos sinä et sitä ja tätä, niin hän menee muiden naisten luo.
Kun sitten aikanaan jää kiinni, niin toiset naiset ovat sinun vikasi, koska sinä et silloin sitä ja tätä. Hänhän sanoi, että näin siinä sitten käy. Joten ihan oma vikasi. Hän on vain sanojensa mittainen mies.
Jätä hänet se kertoo , että hän on Persoonalluus Häiröinen , eikä kykene Rakastamaan Sinua ei kun , Rukkaset vaan🧤 ukolle
Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa.
Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia.
Minun työkaveri uhkaa minua aina riitatilanteissa Rita Tainolalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne miehet joilla on useampi vakipano ole enimmäkseen sellaisia jotka panevat ja pitävät päänsä kiinni asiasta. Tuollainen uhkailu ja pyrkimys tehdä toinen mustasukkaiseksi on heikkoitsetuntoisen miehen toimintaa ja heillä harvemmin on naisia. Enemmänkin puhe siitä mistä puute.
Niin tai näin, itse en olisi hetkeäkään tuollaise miehen kanssa. Noin nolo käytös aiheuttaisi minussa niin suurta myötähäpeää, etten voisi ottaa kyseistä miestä enää vakavissani.
Niillä on heikko itsetunto ja nauttivat kärsimyksen tuottamisesta kumppanilleen. Jos puoliso ei itse tajua että he pettävät niin alkaa vihjailu epäsuorasti, jos ei sitäkään tajua ne sanoo suoraan päin naamaa pettävänsä jotta saisi nähdä kumppanin kasvoilta henkisen kivun. Jos ei saa mitään reaktiota palaa käämit ja alkaa suora tappamisella uhkailu.
Ap:n omat kommentit ei mene läpi. Näin käy usein. Taas tässäkin ketjussa. Mikä niissä vikana? Niin niin rikollista hääräämistä ja sairasta miesten taholta että sellaista ei voi palstalla esittää vai mikä on?
En tajunnut aloituksesta mitään. Kuka uhkailee? Mummo, anoppi vai naapuri?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi noin ja mua alkoi vaan naurattaa.
Reilusti ylipainoinen, kaljuuntunut möhömahainen 50 v, joka ei huolehdi edes hygieniastaan, varmaan saakin tuosta vaan helposti naisia.
Niillä on se oma kurttuinen vuosikymmenien aikana hankittu panorinkinsä mikä on tehty silloin kun kaikilla oli vielä ulkonäköä edes välttävästi.
Toksistahan tuo on ja erittäin ikävää. Jättää jäljet jotka vaivaavat vielä pitkään riidan sopimisen jälkeen.