Onko Xtra spagetti, Xtra tonnikala ja Xtra margariini hyvä lounas teinille, muuhun eu työttömänä yh äippänä ole varaa leikkauksien jälkeen..
Onko Xtra spagetti, Xtra tonnikala ja Xtra margariini hyvä lounas teinille, muuhun eu työttömänä yh äippänä ole varaa leikkauksien jälkeen..
Kommentit (150)
Puppa tuo lapsille karkki vasun ei hätää.
Olkoon trollausta tai ei, mutta ihan normi kysymys monessakin perheessä tämä päivänä. Etenkin työttömien vanhempien joilla ongelmia rahan käytön suhteen-> päihteet, mielenterveydelliset syyt.
Lapset huostaan ja äippä hoitoon
yäk hyi helvetti.se on hyvä ettei sohvalla makaajalla ole muuhun varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä sapuska on
on on on.yritätkö vakuutella et tollane paska hyvää?.onneks on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
ei kiitos kyl kela hoitaa rahoituksen.
Xtra nakit ja Xtra perunasalaatti juhannus pöytään? Muuhun ei ole varaa työttömänä yh-äippänä...
jotkut ne tykkää getto elämästä.
Mene töihin ja lakkaa länkyttämästä.
Ehkäpä Allua oikeasti huolettaa, miten pystyisi lapsensa elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotiäiti ja opettaja rakkaille lapsille, se on minun koko loppuelämän työ.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
onneks tota sun rakasta kotona lorvimista ja sen rahaa on leikattu ja leikataan lisää.kiva kuulla että olet perseauki.mä lähden veneellä saareen viettää juhannusta sä kattelet sieltä kerrostalo luukusta ulos se on oikein laiskalle paskalle.lisää leikkauksia loisille tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
elämän työ lorvia muitten rahoilla.? siksi leikkaukset tekee hyvää tälle porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
elämän työ lorvia muitten rahoilla.? siksi leikkaukset tekee hyvää tälle porukalle.
En lorvi mitään, olen kotiäiti ja opettaja lapsille, se on raskaampaa kuin mikään työ
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En lorvi mitään, olen kotiäiti ja opettaja lapsille, se on raskaampaa kuin mikään työ
Ap
mut etkö idiootti tajua että nostat tukia ja rahoitat sen työtätekevillä.mua ei paskaakaan kiinosta elättää sua ja sun lapsia.mutta onneksi tukia leikataan ni saat olla köyhä ihan rauhassa luulis lapsiakin alkavan ottaa päähän kun ei tehdä muuta kun istuskellaan kerrostalo läävässä ja mutt perheet matkustelee ja ostelee kaikkee kivaa.
Näinhän se menee.