Onko Xtra spagetti, Xtra tonnikala ja Xtra margariini hyvä lounas teinille, muuhun eu työttömänä yh äippänä ole varaa leikkauksien jälkeen..
Onko Xtra spagetti, Xtra tonnikala ja Xtra margariini hyvä lounas teinille, muuhun eu työttömänä yh äippänä ole varaa leikkauksien jälkeen..
Kommentit (150)
paska mamma pisti taas vakio tuki keskustelun pystyyn.kiva kattoo noita tapatyöttömiä kun köyhtyvät vaan vuodesta toiseen.
Tämän henkilöllisyys on tiedossa. Sääliö myös irl. :D
Vierailija kirjoitti:
seurustelin tollasen kela mamman kanssa pari kuukautta sit riitti.nyt löysin naisen mikä käy normaalisti töissä ja tekee muutakin kun makaa kotona.juhannukseks vuokrattiin mökki kela mamman kanssa ei olis ollut mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja lakkaa länkyttämästä.
Olen kotiäiti ja opettaja rakkaille lapsille, se on minun koko loppuelämän työ.
Ap
elämän työ lorvia muitten rahoilla.? siksi leikkaukset tekee hyvää tälle porukalle.
En lorvi mitään, olen kotiäiti ja opettaja lapsille, se on raskaampaa kuin mikään työ
Ap
mullakin 2 lasta mutta käyn töissä .
Olen kotiäiti joten työnteko ei kuulu minun elämään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tiedossa mikään, älä valehtele
Ap
Kai ne lapsetkin kasvaa aikuisiksi joskus, ettei ihan loppuelämän työnä kannata aatella.
Ehkä ois hyvä joku ammatti oppia varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
elämän työ lorvia muitten rahoilla.? siksi leikkaukset tekee hyvää tälle porukalle.
En lorvi mitään, olen kotiäiti ja opettaja lapsille, se on raskaampaa kuin mikään työ
Ap
Ap
just mut onneks tukia leikattiin ja leikataan lisää.esim indeksit jäädytetty.tollaset pers loiset pitäis häätää suomesta.
Oleskelu yhteiskunnan aika on vihdoin ohi! 🥳
luulis lapsia hävettävän äitin toiminta ja perseaukinaisuus.vai onkohan yhtä tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Xtra on persesstä
just sopivaa paskaa tuilla eläjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Patalaiska p*ska sä olet ja mukulas tulevat oppimaan sen saman asenteen sulta jolloin ovat enemmän riesa ja rasite yhteiskunnalle ja veronmaksajille. Aivan sama vaikka söisitte käpyjä s**tana. Tai näkisitte nälkää. Minkäänlaiseen kitinään tuollaisella tyylillä ei ole. Että onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno loisella edessä
ei paatuneimmat luuserit mene ovat ennemmin nälissään ja perseauki tekemättä mitään.eikä tyhmää kukaan palkkaa.