Mitä tekisit jos herätessäsi päälläsi sängyssäsi olisi 20 oravaa tanssimassa?
Ja jos kaksi niistä tuijottaisi sinua 1cm etäisyydeltä molempiin silmiin, olisitko kauhuissasi vai viettäisitkö aikaa niiden kanssa vai mitä? Ilmoittaisitko myös ikäsi ja sukupuolesi vastatessasi, paljon kiitoksia!
Kommentit (30)
Ihmettelisin, että minne pikkulinnut ja puput ovat jääneet.
Luontoäiti, 30v
Ihmettelisin suuresti, etten ole huomannut niitä ennen heräämistä...
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tämän olla jotenkin hauska juttu vai miten ajattelit?
Ei ollut tarkoitus olla hauska juttu, no sitäki, mutta et miten reagoisit tilanteeseen....
En tiedä. Olisi aika yllättävä tilanne, jollaisesta ei ole aikaisempaa kokemusta.
N47
Kysyisin, että ketkä heistä nyt sitten ovat Tiku ja Taku?
Tietenkin! Olen aina halunnut tavata heidät🤗
Nainen 40v.
Ootko se joka on juonu helvetisti viinaa tänään?
28 v
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tämän olla jotenkin hauska juttu vai miten ajattelit?
Tämähän ON hauska🤣
Sinä ilmeisesti olet se sama yrmy, joka joka ikisessä hiemankaan hauskassa/ positiivisessa ketjussa käy mölisemässä...
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Veisin ne naapurin pojalle, hän rakastaa oravia!
Joskus syönee niitä.
Hamuaisin puhelinta käteeni voidakseni soittaa häkeen että olen psykoosissa. Sitten tanssisin oravien kanssa ja heittäisin tyhmää läppää ("Hei Tiku, missä Taku? Hähähä!")
N35
Kiljuisin varmaan niin että kuuluisi Kuuhun asti.
Tuskin mitään erikoista. Ihan perus aamu.
Nousisin pystyyn ja ohjaisin ulos. Ihmettelisin ovatko ne psyko-oravia.
Pyytäisin vaimoa tekemään huoli-ilmoituksen.
Ottaisin ne lemmikkieläimiksi ja opettaisin niille erilaisia temppuja. Sitten lähtisin niiden kanssa kiertueelle ja kaikki ihmiset haluaisivat nähdä minut ja minun ihmeelliset tanssivat ja temppuilevat oravani. Välillä joku orava jäisi eläkkeelle, mutta minä kouluttaisin niiden poikasista yhdessä vanhempien kanssa tulevia tähtiä. Olen 42v.
Ottaisin yöpöydän laatikosta tasku-Kossun ja joisin huikalla huiviin. Nousuhumalassa häviää moiset hallunisaatiot.
Hyppäisin äkkiä pois sängystä. Soittaisin jonnekin hakemaan 18 niistä pois. Kaksi pitäisin lemmikkinä. Ostaisin niille oravanpyörät ja pähkinää.