Mitä teillä on perjantai-illan herkkuna?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen vaimolle nyt saunan jälkeen savulohisalaattia ja uunissa patonkia. Päälle valkoviiniä.
Jälkiruoaksi kermapiirasta. Nam!Mikä on kermapiiras? Joku jenkkiläisten jälkiruoka?
Juu. Cream Pie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen vaimolle nyt saunan jälkeen savulohisalaattia ja uunissa patonkia. Päälle valkoviiniä.
Jälkiruoaksi kermapiirasta. Nam!Mikä on kermapiiras? Joku jenkkiläisten jälkiruoka?
Juu. Cream Pie
Cream pie sisältää kilon sokeria. Kilon voita ja litran kermaa. Syödään maapähkinävoin ja Dr pepperin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Cream Pie
Cream pie sisältää kilon sokeria. Kilon voita ja litran kermaa. Syödään maapähkinävoin ja Dr pepperin kanssa.
No, kermapiirasta voi nautiskella pitkin lipaisuin ja jokainen nuolaisu on nautinto. Dr Pepper kyllä saa jäädä pois.
Perunajauhelihavuoka, mukana myös kesäkurpitsaa ja porkkanaa. Jälkiruoaksi appelsiini.
En ole kovin makean perään ja sipseihin olen kyllästynyt. Pakastepitsoja on kyllä pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin 1/3 pakastepizzaa perunasalaatin ja Fizz siiderin kanssa. Jälkkäriksi Fazerin re.mix mad pussista karssuja. Ei ole mun mikään normaali viikonlopun aloitusherkut..
En ole ylipainoinen ja ikääkin jo 56v :)
Pizzaa perunasalaatilla? No nyt on erikoinen yhdistelmä.
Todellakin
Vierailija kirjoitti:
Wilhelm makkaraa ja keski olutta
Oliko peruna salaattia tai uuni patonkia tai puna viiniä?
Kanafetatortilloita oli ruuaksi ja saunassa 0,5l xtra light omenasiideri. Aivan hirveetä kuraa. Tuli säästettyä väärässä paikassa. Oli eka ja vika kerta tuota tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari pullollista smootieta, mangojotain ja vihersmootie, minimelonia, pensasmustikoita ja vadelmia, leipäjuustoa
Tää maksoi varmaan liki 50€? En pysty itse noihin summiin millään pelkästään yhden illan herkutteluun. Parin päivän ruoka tuossa.
No ei. Ja ketsuppi pitsan päällä olisi italialaiselle täysi pyhäinhäväistys...