Mitä teillä on perjantai-illan herkkuna?
Kommentit (70)
14 viikkoa kypsytettyä hollantilaista goudaa, keksejä ja mango-passionhedelmähilloa sekä mansikoita.
Ostin pari pullollista smootieta, mangojotain ja vihersmootie, minimelonia, pensasmustikoita ja vadelmia, leipäjuustoa
Ensin 1/3 pakastepizzaa perunasalaatin ja Fizz siiderin kanssa. Jälkkäriksi Fazerin re.mix mad pussista karssuja. Ei ole mun mikään normaali viikonlopun aloitusherkut..
En ole ylipainoinen ja ikääkin jo 56v :)
Vierailija kirjoitti:
Kaatissäkki
Tuut väärin ymmärretyksi, kun et laittanut perään karkkipussia.
Leipaisin banaani-suklaa muffineita ja päälle laitoin kahvi-suklaakuorrutusta. Nams. Ei mennyt ruskeaksi päässeet banskut bioroskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin 1/3 pakastepizzaa perunasalaatin ja Fizz siiderin kanssa. Jälkkäriksi Fazerin re.mix mad pussista karssuja. Ei ole mun mikään normaali viikonlopun aloitusherkut..
Pizzaa perunasalaatilla? No nyt on erikoinen yhdistelmä.
Ullan pakarin Kaura juntta on mun vakkari viikonloppu leipä. Sitä syön kohta iltapalaksi keitetyn kananmunan, juuston ja metvuurstin kanssa. Wanhan ajan lakuja ostin myös.
Ei vielä mitään. Koitan päättää etukäteen mitä suklaata ostan. Liikkuu, liikkuu kauppa menee ysiltä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa perunasalaatilla? No nyt on erikoinen yhdistelmä.
Aijaa.. eikö kukaan muu koskaan laita perunasalaattia pizzapalan kylkeen? Laitoin myös ketsuppia pizzan päälle!
Uunilohta, perunoita ja salaattia. Juomana vichyä minulle, muut juovat skumppaa. En diabeteksen vuoksi juo alkoholia.
Teen vaimolle nyt saunan jälkeen savulohisalaattia ja uunissa patonkia. Päälle valkoviiniä.
Jälkiruoaksi kermapiirasta. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Teen vaimolle nyt saunan jälkeen savulohisalaattia ja uunissa patonkia. Päälle valkoviiniä.
Kateellinen tuosta kermapiiraasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kermapiiras? Joku jenkkiläisten jälkiruoka?
Hapankorppua ja halpaa mustaa teetä.