Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No hyi, minut on kutsuttu kuumailmapalloilemaam, pelkään korkeuksia

Vierailija
19.04.2024 |

Pahinta tässä että tuo kutsu on oleva yllätys. Kuitenkin nyt sain asiasta vahingossa tietää. Tuo henkilö joka osan suunnitelmista paljasti, nyt kauhuissaan kun kerroin että en uskalla ilmapallon kyytiin. En pidä lentokoneistakaan ja lapsuudesta jo muistan miten ilmapallot yleensä karkasivat. Tuo paljastajahenkilö vaatii että en kerro hänen paljastaneen suunnitelmia, muutoin kaikki ohi välitämme, luulen.

Onko parasta välittömästi kieltäytyä pallottelusta ja ehkäpä menettää tuo sinänsä jo kyllä epäluotettavaksi suunnitelmien paljastumisessa osoittautunut juonikas?

Vai olisiko parempi esitellä tietämätöntä ja viimehetkellä kieltäytyä pallokyydistä?

Entä jos myöhemmin käykin ilmi, olihan tämä yksi jo petollinen, että olenkin tiennyt palloasiasta enkä ole ajoissa kieltäytynyt, onhan kallista hankkia ilmapallot ja lentäjät, vaivaakin joudutaan näkemään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on kyllä erikoinen. Koska hän on paljastanut suunnitelman, hänen pitää itse kantaa vastuu juoruilusta. Jos hän suuttuu, kun kieltäydyt nyt etukäteen kyydistä, suuttumisen kohde pitää olla pelkästään hän itse. Itse en ottaisi häneltä vastaan mitään moitetta. Ehkä hän oppii tästä sen, ettei salaisuuksia kannata kertoa eteenpäin. 

Vierailija
22/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt ottaa kaverilta suihin että hän rauhoittuu ehkä jopa pano pilluun ilman kortsua ja lasti sisään. Toista se pari kertaa viikossa kunnes on taas sun kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumailmapallot tippuu 3% todennäköisyydellä, en menisi mistään hinnasta.

En menisi minäkään. Eikä johdu korkeanpaikan kammosta. Yhtenä kesänä putosi 50 metrin päähän omasta talosta. Melkein pyyhkäisi naapurin savupiipun mukaan. Hesari olisi mahtunut väliin.

Sinne ne kyydissä olleet lensi mukkelismakkelis tielle ja ojaan koko kymmenhenkinen joukko. Ei näyttänyt pehmeältä laskulta se. Koiralle tuli elinikäinen kuumailmapallopelko. Se sekosi sellaisen nähtyään totaalisesti.

Vierailija
24/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mennä ap:n sijaan, haluan joskus kokeilla kuumailmapallolentoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi