Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No hyi, minut on kutsuttu kuumailmapalloilemaam, pelkään korkeuksia

Vierailija
19.04.2024 |

Pahinta tässä että tuo kutsu on oleva yllätys. Kuitenkin nyt sain asiasta vahingossa tietää. Tuo henkilö joka osan suunnitelmista paljasti, nyt kauhuissaan kun kerroin että en uskalla ilmapallon kyytiin. En pidä lentokoneistakaan ja lapsuudesta jo muistan miten ilmapallot yleensä karkasivat. Tuo paljastajahenkilö vaatii että en kerro hänen paljastaneen suunnitelmia, muutoin kaikki ohi välitämme, luulen.

Onko parasta välittömästi kieltäytyä pallottelusta ja ehkäpä menettää tuo sinänsä jo kyllä epäluotettavaksi suunnitelmien paljastumisessa osoittautunut juonikas?

Vai olisiko parempi esitellä tietämätöntä ja viimehetkellä kieltäytyä pallokyydistä?

Entä jos myöhemmin käykin ilmi, olihan tämä yksi jo petollinen, että olenkin tiennyt palloasiasta enkä ole ajoissa kieltäytynyt, onhan kallista hankkia ilmapallot ja lentäjät, vaivaakin joudutaan näkemään?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumailmapallot tippuu 3% todennäköisyydellä, en menisi mistään hinnasta.

Vierailija
2/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, hyvin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittäisin jotenkin palloilun tarjoajalle etten missään nimessä haluaisi kyytiin. 

Vierailija
4/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita jo etukäteen ,ette halua. Täytyy sen verran pitää itsestään, ettei suostu mihin tahansa.

Vierailija
5/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Kieltäydy ja pahoittele. Sulla on oikeus kieltäytyä yllätyksestä. Kyllä sen tilaaja oppii ettei tuollainen ole ok tai kannata. Vaikka ne usein pysyvät ilmassa, on niitä ulkomailla tippunutkin, ehkä Suomessakin pari laahannut puita pitkin alhaalle. Pienkoneeseen en luota sen enempää. 

Vierailija
6/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti menisi. Peruisin ja sillä siisti. Ihan typerää suuttua sen paljastajan.

Vierailija
7/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maksaa kärsimyksestä 300e, ei kiitos.

Vierailija
8/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi

Vierailija
9/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palloilu on lopulta aika leppoisaa, kori on korkeareunainen, jolloin tunne on suunnilleen sama kuin olisit kerrostalon parvekkeella. Pallo lentää tuulen mukana, joten korissa on tyyntä. Toki teet itse päätöksen, mutta kannattaa kokeilla.

Vierailija
10/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Näyttelet iloisesti yllättynyttä ja menet sinne lennolle. Olisi erittäin typerää ja lapsellista jättää menemättä. 

Vierailija
11/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kirjoitustyyli sinulla.

Vierailija
12/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palloilu on lopulta aika leppoisaa, kori on korkeareunainen, jolloin tunne on suunnilleen sama kuin olisit kerrostalon parvekkeella. Pallo lentää tuulen mukana, joten korissa on tyyntä. Toki teet itse päätöksen, mutta kannattaa kokeilla.

Lohduttaa todella paljon ihmistä jolla on fobia. En ole ap, mutta korkeanpaikankammoisena ajatus pitkin taivaita lipuvasta kerrostalon parvekkeesta ei tunnu yhtään paremmalta. Asun toisessa kerroksessa, ja sitä korkeammalla olevat parvekkeet ovat jo minulle kamalia. Sielläpä sitten voi maata korin pohjalla ja täristä paniikissa kylmässä hiessä uiden.

Vierailija
13/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lippusi mulle

Vierailija
14/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisim tuota suunnitelmien paljastajaa paljastamaan muille että on paljastanut suunnitelman eikä suunnitelman kohteella ole haluja palloliitoon- hänhän teki väärin, ei AP.

Vierailija
15/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Kuumailmapalloja putoaa maailmalla vuosittain.

Vierailija
16/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Tuskin pitäisit siitä yhtään.

Vierailija
17/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina pakonomainen halu hypätä alas jos olen jossain korkealla, tän takia välttelen tuollaisia.

Vierailija
18/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se kaveri kertomaan kutsujalle, että kuuli ohimennen sinun olevan korkeanpaikan kammoinen eikä usko sinun suostuvan lennolle. Ettei se nyt vaan turhaan osta monen sadan euron lentoa sinulle.

Mutta suosittelen sitä lentoa kyllä. Olin itse viime vuonna ja oli mahtava kokemus. Ne korin reunat on niin korkeat ettei sieltä mitenkään voi tippua. Oli kiva nähdä kaupunki ylhäältä päin. Äänet kuuluu ylös yllättävän hyvin. Ja samalla pääsee itse auttamaan pallon kasauksessa ja purussa.

Vierailija
19/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan kertoa pelosta kaikille. Palloilu on kallista niin saisit sitten mukavamman yllätyksen. Minusta pallolento oli kivaa vaikka vähän korkekammoinen olen.

Vierailija
20/24 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentäjä mutta korkean paikan kammoinen, enkä uskaltaisi kuumailmapallon kyytiin, edes laskuvarjo selässäni. Paras kun kieltäydyt etukäteen, niin kukaan ei tee turhaa työtä ja kustannuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän