Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kilttejä naisia ole enää olemassa?

Vierailija
19.04.2024 |

Näin kilttimiehenä sopisin parhaiten yhteen kilttinaisen kanssa, mutta olen saanut vain itsekeskeisiä menomuijia

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kilttimiehellä on liian pieni pippeli joka ei toimi. Ei kelpaa semmonen vaan pitää olla 5/5 ukko. 

Vierailija
62/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kilttimiehellä on liian pieni pippeli joka ei toimi. Ei kelpaa semmonen vaan pitää olla 5/5 ukko. 

Ei ole pippelistä kiinni. Aidosti hyvä ja empaattinen mies riittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit nyt väärin. Tuolla kyseisellä "kilttimiehellä" on liian pieni. Sen siitä saa kun käyttää kilttiä. Surkastuu pakkasessa ja tippuu pois.

Vierailija
64/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit nyt väärin. Tuolla kyseisellä "kilttimiehellä" on liian pieni. Sen siitä saa kun käyttää kilttiä. Surkastuu pakkasessa ja tippuu pois.

Minulla on kyllä keskikokoinen. Pari naista on jopa kehunut isoksi, mutta taitaa olla vain tyhjiä kehuja.

t. kilttis

Vierailija
65/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kilttinainen, mutta olen saanut ainoastaan menomiehiä eli ne kiltit ja itseä eniten miellyttävät, enempi introvertit miehet eivät ole koskaan minua lähestyneet eivätkä myöskään ilahtuneet siitä, että olen tehnyt itse aloitteen.

Paha sanoa miksi kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Tosin monikin voi olla päätynyt samaan ratkaisuun kuin minäkin eli kun kerran tarjolla on vaan vääränlaista miestä niin sitten olen mieluummin yksin eikä enää edes ole ns haku päällä.

Vierailija
66/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mulla oli kaveri joka tosiaan oli tuollainen "menomuija" ja siinä sitten on tullut juteltua melkoisen monen ns. siipimiehen kanssa kun se porukan "menoäijä" on naurattanut ja iskenyt kaveriani.

Ja poikkeuksetta nämä siipimiehet on olleet ihan tämän kaverini lumoissa hekin ja enemmänkin olleet v*ttuuntuneita siihen, että "siipinainen" juttelee.

Vierailija
67/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena mulla oli kaveri joka tosiaan oli tuollainen "menomuija" ja siinä sitten on tullut juteltua melkoisen monen ns. siipimiehen kanssa kun se porukan "menoäijä" on naurattanut ja iskenyt kaveriani.

Ja poikkeuksetta nämä siipimiehet on olleet ihan tämän kaverini lumoissa hekin ja enemmänkin olleet v*ttuuntuneita siihen, että "siipinainen" juttelee.

Miten tämä on mahdollista? Itse ainakin näin kilttiksenä olen aina halunnut löytää kilttinaisen, mutta kelvannut ainoastaan menomuijille. Oletko varma ettei ne siipimiehet ole ajatelleet, että olet vain sen menomiehen perään, ja siksi luovuttaneet eikä edes yrittäneet tutustua sinuun? Muistan nimittäin näin käyneen muutamia kertoja joskus aikoinaan kun baarissa tai muuten juhlimassa vielä tuli useammin käytyä.

Vierailija
68/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt loppu nosto

Vierailija
69/70 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä tiedät, että se joku varattu mies on kiltti? Minäkin luulin menneeni avioon kiltin miehen kanssa. Ihmettelin kuinka kaikki oli niin seesteistä. Vihkimisen jälkeen alkoivat "mustasukkaiset" syyttelyt, väkivallalla uhkaamiset, varastaminen ja vaatteideni tuhoaminen sekä pettäminen. 

Ulospäin on liiankin kunnollisen oloinen ja hyvä työpaikka. Moni nainen tuolloin sanoi miten onnekas olen kun on noin mukava mies.

Mies kieltää koskaan valehdelleensa, pettäneensä jne, vaikka todisteet olisi hänellä silmien edessä. Enää en usko kilttien miesten olemassaoloon. "

En sanonut että varattu mies = kiltti mies. Tarkoitin sitä että kiltit miehet ovat todennäköisesti varattuja. Minä olen varannut itselleni kiltin miehen ja mahdollisuuksien mukaan pidän hänestä tiukasti kiinni. Ikävää että sinulle sattui tuommoinen huijari. Älä anna sen vaikuttaa ihmiskäsitykseesi, koska ihmisiä todellakin on skaalan eri päistä. Sanon tämän kokemuksesta, itsekin menetin uskon miehiin tarpeeksi monen huonon kokemuksen myötä, mutta sain sen takaisin.

Vierailija
70/70 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpsis, heitä on vino pino. Mutta koska he ovat ulkonäöltään tavallisia/rumia, niin he ovat teille näkymättömiä."

Tässä se ongelman ydin, vapaat kiltit miehet eivät yleensä ole ulkonäöltään kiinnostusta herättäviä, varsinkaan naisille jotka ovat itse hyvännäköisiä. Hyvännäköisiä kilttejä miehiä ei ole vapaana hyvännäköisille kilteille naisille. Harva hyvännäköinen haluaa kumppaniksi ihmisen jonka ulkonäkö ei vastaa omaa.

Mihin tieteeseen tämäkin oikein pohjaa, että kiltteys ja rumuus tulevat samassa paketissa? Mun kumppani on kiltti ja söpö, moni ystäväni on kiltti ja kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi