Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kilttejä naisia ole enää olemassa?

Vierailija
19.04.2024 |

Näin kilttimiehenä sopisin parhaiten yhteen kilttinaisen kanssa, mutta olen saanut vain itsekeskeisiä menomuijia

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Miesten mielipide minusta on "oot ihan kiva, mutta ei ole kipinää". Sellaista se on, halutaan syödä ja säästää kakkua samaan aikaan..

Sama täällä, ja sitten ehdotus jatkaa kavereina. Olen selvästi liian tylsä ja tasainen miehille.

Kannattaisi sitten katsella samankaltaisia miehiä, eikä niitä, joita kaikki muutkin naiset haluavat.

Vierailija
22/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ominaisuutesi tekevät sinusta kiltin, ap? Onko sinulla ystäviä joita tapaat?

On muutamia kavereita, joita tapaan liikunnan tai joskus parin tuopillisen merkeissä. Ei ole "ystäviä", ei miehillä ole yleensä "ystäviä".

Ai kyllä mulla ainakin on ja kaikilla mun ystävilläkin on.

Toi omien huonojen puolien normalisoiminen syyttämällä muita ja kaikkia miehiä on aika massiivinen punainen lippu.

Kerros mitä muuta sä touhuat jonka oikeutat sillä että kAiKkI mUuTkIn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa stressiä ja typeriä ihmisiä, se karkoittaa kiltteyden kovin äkkiä. 

Vierailija
24/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on, mutta olemme varmaankin suurilta osin jo vakiintuneet. Olen kiltti, empaattinen, kuunteleva ja kiinnostunut miehen ja muiden ihmisten ajatuksista.  Olen ulkoisesti söpö/kaunis naapurin tyttö.

Vierailija
25/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ominaisuutesi tekevät sinusta kiltin, ap? Onko sinulla ystäviä joita tapaat?

On muutamia kavereita, joita tapaan liikunnan tai joskus parin tuopillisen merkeissä. Ei ole "ystäviä", ei miehillä ole yleensä "ystäviä".

Toi omien huonojen puolien normalisoiminen syyttämällä muita ja kaikkia miehiä on aika massiivinen punainen lippu.

Ei normaali mies avaudu kavereilleen sillä tavalla kuin naisten ystävyydessä tehdään. Eikä normaali mies hengaa kaksin yhden kaverin kanssa, paitsi jos harrastavat liikuntaa tai tekevät jotain projektia tms. Yleinen hengailu ilman syvempää tarkoitusta tapahtuu normaalisti useamman miehen välillä.

Vierailija
26/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Miesten mielipide minusta on "oot ihan kiva, mutta ei ole kipinää". Sellaista se on, halutaan syödä ja säästää kakkua samaan aikaan..

Sama täällä, ja sitten ehdotus jatkaa kavereina. Olen selvästi liian tylsä ja tasainen miehille.

Kannattaisi sitten katsella samankaltaisia miehiä, eikä niitä, joita kaikki muutkin naiset haluavat.

No tämä juurikin. 

Vierailija
27/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, herkkä nainen. Se on miehille kauhistus. Pitäisi olla reteä, tatuoitu, meikattu, tyrkkytissinen. En tästä muutu, vaan vajoan syvemmälle kolossani.

🤷

Vierailija
28/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika vaikeaa löytää itseni kaltaisia miehiä.

Vierailija
29/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä, ne vaan on varattu oikeasti kilteille miehille eikä millekään kilttimiehille

Vierailija
30/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vaikeaa?

Vierailija
31/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vaikeaa?

Kiltit miehet ovat harvinaisia ja yleensä joko varattuja tai tajuttoman ujoja

Vierailija
32/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vaikeaa?

Kiltit miehet ovat harvinaisia ja yleensä joko varattuja tai tajuttoman ujoja

Joku vastasi puolestani mutta tässähän se tulikin.

Vierailija
33/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei normaali mies avaudu kavereilleen sillä tavalla kuin naisten ystävyydessä tehdään. Eikä normaali mies hengaa kaksin yhden kaverin kanssa, paitsi jos harrastavat liikuntaa tai tekevät jotain projektia tms. Yleinen hengailu ilman syvempää tarkoitu

Kuulostat estyneeltä persoonalta. On muuten olemassa ihan tautiluokitus estyneelle persoonallisuudelle. Siihen kuuluu juuri tuollainen liiallinen varautuminen ja yleinen estoisuus. Oletko miettinyt, ettet välttämättä ole "kiltti" vaan kyse voi olla muusta? 

Vierailija
34/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän elät palstamiesten unelmaa, koko ajan irtopanoja vaihtuvien kumppaneiden kanssa.

NIIN TÄÄLLÄ ON JOKUNEN TYYPPI JONKA KANSSA ONNISTUU 'YLÄPÄÄPANOT' ERINOMAISESTI - VAI?

Vierailija
35/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä tuntuu olevan paljon hyviä kavereita, joiden seuraa ruinataan nonstop. 

Vierailija
36/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta turiset. akoista tullut ihan piruja, työpaikoilla etenkin akateemisilla kiusaajia,kyynärpäätaktiikalla, valheita oikein kunniaaloukkaavaa,,että aina sanelin pitää olla jotta oma oikeusturva säilyy, karttaa pitää tiettyjä akkoja työpaikoilla,, vähintään muita ihmisiä oltava huoneessa. järkkyjä syytöksiä ,,ainoa,kuvaa, äänitä. pidä puolesi. siviilissä pitävät varajätkiä,on reserviä mistä ottaa uusi,,ylläpidetään suhteita reserviin,, jopa välillä muhinoidaan niiden kanssa, feikkityömatjoja jotka ihan muuta, ns tyttöjen illat,,yhtä jätkien haukkumista aivoista alapäähän vapaankynsiin.. työmatkat on naintireissuja, haisee vieraalle sprmalle, rahat viedään, lasten tapaamisoikeudella häikäilemättömäsi keplotellaan törkeest. isillä enää mitään. jos vieraan ukon siemen sisällä,, väitetään-rakas me saamma lapsen,, olet isä. voi vee. tai jos sinkkumuikkeli venaa lasta,, ei kerrota oikealle isäehdokkaalle mit''n, napataan se varakkaampi ukko,pikapano ja ai ai kun meille kävi vahinko,,jos ihan alttarille. ja ne isit jotka maksaa vieraan lapsen elatusmaksuja.

tee aina aviohto ja teet'ä isyystestit, noihin tekoripsi karvapidennysakkoihin kukaan enää usko

Vierailija
37/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kilttimies tyyliä Mika Tommola? 

Vierailija
38/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä kilttejä naisia. Kunnon miehiä ei vaan tunnu olevan. Mitään ketkua en ota ja toisia ihmisiä kunnioittavaa miestä ei tunnu löytyvän.

Vierailija
39/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon, oon vaan kotona piilossa :)

En seuraa somee, enkö ole siellä, hoidan kotia ja lemmikkejä.

Sama. Elän omassa rauhassani, en ole missään esillä enkä ole huomionhakuinen. Käyn töissä ja teen vapaaehtoistöitä, sekä autan vanhempiani. Viihdyn lemmikkieni kanssa ja kasviharrastukseni parissa.

Kesällä olen enimmäkseen mökillä.

Vierailija
40/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totta turiset. akoista tullut ihan piruja, työpaikoilla etenkin akateemisilla kiusaajia,kyynärpäätaktiikalla, valheita oikein kunniaaloukkaavaa,,että aina sanelin pitää olla jotta oma oikeusturva säilyy, karttaa pitää tiettyjä akkoja työpaikoilla,, vähintään muita ihmisiä oltava huoneessa. järkkyjä syytöksiä ,,ainoa,kuvaa, äänitä. pidä puolesi. siviilissä pitävät varajätkiä,on reserviä mistä ottaa uusi,,ylläpidetään suhteita reserviin,, jopa välillä muhinoidaan niiden kanssa, feikkityömatjoja jotka ihan muuta, ns tyttöjen illat,,yhtä jätkien haukkumista aivoista alapäähän vapaankynsiin.. työmatkat on naintireissuja, haisee vieraalle sprmalle, rahat viedään, lasten tapaamisoikeudella häikäilemättömäsi keplotellaan törkeest. isillä enää mitään. jos vieraan ukon siemen sisällä,, väitetään-rakas me saamma lapsen,, olet isä. voi vee. tai jos sinkkumuikkeli venaa lasta,, ei kerrota oikealle isäehdokkaalle mit''n, napataan se

Psykoosit tulilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän