Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kilttejä naisia ole enää olemassa?

Vierailija
19.04.2024 |

Näin kilttimiehenä sopisin parhaiten yhteen kilttinaisen kanssa, mutta olen saanut vain itsekeskeisiä menomuijia

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole somessa tyrkyllä ei ole enää olemassa? 

T. Kiltti nainen joka ei pyllistele somessa 

Vierailija
42/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti, herkkä nainen. Se on miehille kauhistus. Pitäisi olla reteä, tatuoitu, meikattu, tyrkkytissinen. En tästä muutu, vaan vajoan syvemmälle kolossani.

🤷

Ei pidä olla mikään noista. Olisit unelmani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että miehet esittää kilttiä ja lopulta paljastuvat täysiksi prkeleiksi.

Vierailija
44/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että miehet esittää kilttiä ja lopulta paljastuvat täysiksi prkeleiksi.

Niinpä. Aidosti kiltin miehen ei tarvitse mainostaa olevansa kiltti. Se on suuri red flag kun mies sanoo olevansa hyvä tyyppi tai kiltti mies. 

Vierailija
45/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat vain käyttää hyväksi meitä kilttejä ja herkkiä naisia. Se on nähty. 

Vierailija
46/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kiltillä tässä tarkoitetaan mukautuvaista, sopeutuvaa ja miellyttämishaluista? 

Vaikka puoliso ei vastaavasti olisi tällainen takaisinpäin.

Vierailija
47/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niin päättelet, että kilttejä naisia ei ole? Siitäkö että räväkät naiset paistattelevat julkisuudessa.

Vierailija
48/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ominaisuutesi tekevät sinusta kiltin, ap? Onko sinulla ystäviä joita tapaat?

On muutamia kavereita, joita tapaan liikunnan tai joskus parin tuopillisen merkeissä. Ei ole "ystäviä", ei miehillä ole yleensä "ystäviä".

Ai kyllä mulla ainakin on ja kaikilla mun ystävilläkin on.

Toi omien huonojen puolien normalisoiminen syyttämällä muita ja kaikkia miehiä on aika massiivinen punainen lippu.

Kerros mitä muuta sä touhuat jonka oikeutat sillä että kAiKkI mUuTkIn?

Ei normaali mies avaudu kavereilleen sillä tavalla kuin naisten ystävyydessä tehdään. Eikä normaali mies hengaa kaksin yhden kaverin kanssa, paitsi jos harrastavat liikuntaa tai tekevät jotain projektia tms. Yleinen hengailu ilman syvempää tarkoitu

Sä käytät nyt sanaa normaali ihan selkeästi oikeuttaan oman patologisen käytökses, sulle vois tehdä hyvää poistaa koko sana normaali sanavarastostas.

-sama

Vierailija
49/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ominaisuutesi tekevät sinusta kiltin, ap? Onko sinulla ystäviä joita tapaat?

On muutamia kavereita, joita tapaan liikunnan tai joskus parin tuopillisen merkeissä. Ei ole "ystäviä", ei miehillä ole yleensä "ystäviä".

Ai kyllä mulla ainakin on ja kaikilla mun ystävilläkin on.

Toi omien huonojen puolien normalisoiminen syyttämällä muita ja kaikkia miehiä on aika massiivinen punainen lippu.

Kerros mitä muuta sä touhuat jonka oikeutat sillä että kAiKkI mUuTkIn?

Ei normaali mies avaudu kavereilleen sillä tavalla kuin naisten ystävyydessä tehdään. Eikä normaali mies hengaa kaksin yhden kaverin kanssa, paitsi jos harrastavat liikuntaa tai tekevät jotain projektia tms. Yleinen hengailu ilman syvempää tarkoitu

Ehkä kannattaisi. Siinä oppisi juuri niitä ratkaisevan tärkeitä sosiaalisia taitoja. 

Vierailija
50/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat vain käyttää hyväksi meitä kilttejä ja herkkiä naisia. Se on nähty. 

Jep. Mun sairaan exmiehen isoin redflag suhteen alussa oli kun laittoi mulle yhtäkkiä viestin "En koskaan Rakas rajoittaisi Sinua".

Ei oltu puhuttu mistään tuollaisesta vaan ilmoitti vain. Siitä meni kuukausi ja alkoi rajoittaminen ja perheen ja kavereideni haukkuminen, sitten henkinen väkivalta mikä päättyi fyysiseen väkivaltaan, 6 kertaa räpiköin itseni irti kunnes lopulta onnistuin pääsemään eroon sukulaisten ja virkamiesten kanssa. 

Vierailija
51/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisen sanoen ap haluaisi "epäitsekkään" naisen. Oletko itse epäitsekäs ja keskittynyt enemmän mahdollisen partnerisi tarpeisiin kuin omiisi ap? Epäilen suuresti. 

Vierailija
52/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Miesten mielipide minusta on "oot ihan kiva, mutta ei ole kipinää". Sellaista se on, halutaan syödä ja säästää kakkua samaan aikaan..

Sama täällä, ja sitten ehdotus jatkaa kavereina. Olen selvästi liian tylsä ja tasainen miehille.

Kannattaisi sitten katsella samankaltaisia miehiä, eikä niitä, joita kaikki muutkin naiset haluavat.

On aika vaikeaa löytää itseni kaltaisia miehiä.

Millä tavalla vaikeaa?

Kiltit miehet ovat harvinaisia ja yleensä joko varattuja tai tajuttoman ujoja

Mistä tiedät, että se joku varattu mies on kiltti? Minäkin luulin menneeni avioon kiltin miehen kanssa. Ihmettelin kuinka kaikki oli niin seesteistä. Vihkimisen jälkeen alkoivat "mustasukkaiset" syyttelyt, väkivallalla uhkaamiset, varastaminen ja vaatteideni tuhoaminen sekä pettäminen. 

Ulospäin on liiankin kunnollisen oloinen ja hyvä työpaikka. Moni nainen tuolloin sanoi miten onnekas olen kun on noin mukava mies.

Mies kieltää koskaan valehdelleensa, pettäneensä jne, vaikka todisteet olisi hänellä silmien edessä. Enää en usko kilttien miesten olemassaoloon. 

Vierailija
53/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Miesten mielipide minusta on "oot ihan kiva, mutta ei ole kipinää". Sellaista se on, halutaan syödä ja säästää kakkua samaan aikaan..

Sama täällä, ja sitten ehdotus jatkaa kavereina. Olen selvästi liian tylsä ja tasainen miehille.

Kannattaisi sitten katsella samankaltaisia miehiä, eikä niitä, joita kaikki muutkin naiset haluavat.

Millä tavalla vaikeaa?

Höpsis, heitä on vino pino. Mutta koska he ovat ulkonäöltään tavallisia/rumia, niin he ovat teille näkymättömiä.

Vierailija
54/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska kokoomus on suututtanut ne.

Ai kiltit vihervassarinaiset? :D

Vierailija
55/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpsis, heitä on vino pino. Mutta koska he ovat ulkonäöltään tavallisia/rumia, niin he ovat teille näkymättömiä."

Tässä se ongelman ydin, vapaat kiltit miehet eivät yleensä ole ulkonäöltään kiinnostusta herättäviä, varsinkaan naisille jotka ovat itse hyvännäköisiä. Hyvännäköisiä kilttejä miehiä ei ole vapaana hyvännäköisille kilteille naisille. Harva hyvännäköinen haluaa kumppaniksi ihmisen jonka ulkonäkö ei vastaa omaa.

Vierailija
56/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarinaisethan on nykyään usein jotain polyamorisia panseksuaaleja tai jotain muuta, josta on vaikea taikoa kilttiä.

Vierailija
57/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarinaisethan on nykyään usein jotain polyamorisia panseksuaaleja tai jotain muuta, josta on vaikea taikoa kilttiä.

Ahaa, eli nainen on kiltti vain kun on hetero ja yhden miehen kanssa. Semmoiset naisvihat ja alistamiset sitten tänään. 

Vierailija
58/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies sopii yhteen ainoastaan jännämiehen kanssa

Vierailija
59/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vaikeaa?

Joku vastasi puolestani mutta tässähän se tulikin.

Tämäpä juuri. Olen liian ujo ja aina kun yritän edes vähän avata jonkinlaista yhteyttä johonkin kiinnostavaan naiseen, on reaktio aina automaattinen torjunta. Vaikka ihan vaan kahville kutsuisi. Joten en enää edes vaivaudu yrittämään.

Vierailija
60/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He voimaantuivat 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi