Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiön työtason tausta. Mitä muita ratkaisuja teillä on kuin laatta tai lasi jonka alla tapetti tms?

Vierailija
26.03.2024 |

Maalattu seinäkin tietysti on joillain. Muita? Itsestä ei tunnu mitkään noista oikein omalta ja kohta pitäisi päätöksiä tuon suhteen tehdä. Olen pyöritellyt mielessä joko maalattua paneelia tai kuparilevyä. Keittiön tyyli on perinnekeittiö joten molemmat sopisi hyvin. Onkohan niitä vaihtoehtoja edes muita kuin mitä tässä on jo mainittu🤔

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jossain ohjelmassa oli eri värisistä ja levyisistä puulistoista tehty pystyraidoitus, oli kivan näköinen. Itselleni olen harkinnut saneerauslaastilla tehtyä rouheaa pintaa jonka korkeastaan lakkaisin.

Vierailija
2/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä levy bauhausista. Kai se ihan muovia tms on, mutta väri on shampanja, vähän sellainen kuparin tyyppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jossain ohjelmassa oli eri värisistä ja levyisistä puulistoista tehty pystyraidoitus, oli kivan näköinen. Itselleni olen harkinnut saneerauslaastilla tehtyä rouheaa pintaa jonka korkeastaan lakkaisin.

Karkea pinta voi olla hankala pyyhkiä. Tai oletan että pinta olisi lakasta huolimatta sellainen vähän röpöläinen.  Ap

Vierailija
4/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mökillä levy bauhausista. Kai se ihan muovia tms on, mutta väri on shampanja, vähän sellainen kuparin tyyppinen. 

Mulle teki Novart keittiöremontin vastikään ja mullakin on joku tuollainen levy. Todella kivan näköinen ja ihan mielettömän helppo pitää siistinä. Mulla tosin on moderni keittiö, en ihan ekana näkisi tätä perinnekeittiön ratkaisuna. 

Vierailija
5/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on peiliä välitaso. Hirveä putsaaminen kyllä mutta avartaa hyvin keittiöä.

Vierailija
6/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitilalaminaatti, komposiitti. Mene vaikka keittiöfirmojen sivuille ja katso mitä niistä löytyy.

Vierailija
7/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitilalevyjä myydään rautakaupoissa. Sieltä sitten vaan valitsemaan mieleistä kuosia 

Vierailija
8/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle teki Novart keittiöremontin vastikään ja mullakin on joku tuollainen levy. Todella kivan näköinen ja ihan mielettömän helppo pitää siistinä. Mulla tosin on moderni keittiö, en ihan ekana näkisi tätä perinnekeittiön ratkaisuna. 

Joo, se voi olla vähän liian sileä ja kliinisen oloinen tähän kokonaisuuteen. Ap

Vierailija
9/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on topi-keittiön sellainen välitilalevy. Oisko 4mm paksu. Niitä on eri sävyisiä. Mielestäni helppo pitää puhtaana, kun ei ole mitään kaakelisaumoja. Suihkutan pesuainevettä ja pyyhin liinalla.

Vierailija
10/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruostumaton teräs on oikeassa paikassa käytettynä tosi tyylikäs.

Vierailija
11/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kiveä kuin pöytätasot.

Vierailija
12/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on välitila aitoa kuparilevyä. Teettäminen maksoi 700 e. Näyttää erittäin hyvältä, mutta vaikea puhdistaa.

Vierailija
13/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollainen röpelörappaus ja siinä lakka päällä. Hyvin saanu pyyhittyä viimeiset 5vuotta. 

Vierailija
14/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se metalliakin olla, kuparin lisäksi edim sinkitty tai ruostumaton teräs sopii hyvin.

kerran jossain näin myös sellaisen ratkaisun, jossa välitilan seinään oli kiinnitetty kankainen verho, jonka asukkaat sitten vain vaihtoivat pyykkiin kerran kuussa. Lieden takana sitä ei tietenkään voinut olla.

Vierailija
15/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kiveä kuin pöytätasot.

Pöytätasot tulee puusta. Ap

Vierailija
16/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan se metalliakin olla, kuparin lisäksi edim sinkitty tai ruostumaton teräs sopii hyvin.

kerran jossain näin myös sellaisen ratkaisun, jossa välitilan seinään oli kiinnitetty kankainen verho, jonka asukkaat sitten vain vaihtoivat pyykkiin kerran kuussa. Lieden takana sitä ei tietenkään voinut olla.

Teräksen sävy ei sovi sävyltään. Meille tulee iso kuparinen huuva joten teräksen sävy sotisi sen kanssa. Ap

Vierailija
17/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on välitila aitoa kuparilevyä. Teettäminen maksoi 700 e. Näyttää erittäin hyvältä, mutta vaikea puhdistaa.

Onko se lakattu vai muuttuuko se vähitellen vihreäksi? Kupari ei pysy kirkkaana itsestään.

Vierailija
18/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten ja miten usein huollat/puhdistat? Kiillotatko säännöllisesti vai annatko tummua? Ap

Vierailija
19/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suunniteltiin remonttia, olin tykästynyt töissä sellaiseen hopeanväriseen, luulin melkein, että oli metallia, joka tapauksessa vedenkestävää.

Näitä myydään rautakaupoissa, Bauhausissakin.

Onneksi ei laitettu. Töissä oleva alkoi pikkuhiljaa kupruilla alaosasta, vesihanan takaa, johon vettä loiskuu aina, mutta on hankala kuivata kunnolla. Se hieno metallinen pinta oli lopulta jokin tosi ohut tinapaperimainen kerros, jonka kosteus irrottaa.

Vierailija
20/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mikään ei voita kaunista laatoitusta. Klassinen ja tyylikäs. Eikä tietenkään laiteta niitä halvimpia mahdollisia valkoisia 10 cm kanttiinsa olevia laattoja! Eikä mitään kasarihenkisiä kammotuksia mihin on jotain hedelmien ja sipuleiden kuvia maalattu päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi