Mitä tarkoittaa simpsakka?
Just yks emäntä mainosti facebookissa uutta lytyttä tukkaansa, niin joku oli kehunut simpsakan näköiseksi. Mikä he###tti
on simpsakka????
Kommentit (38)
pirteä, sievä, nuorekas.
t. kielikeskus
Kade Randelinin laulussa Tuulikki on minun tyttöni, mainitaan hänen olevan simpsakka.
Simp=simpanssi.
Sakka=lasin/pullon pohjalle jäänyt moska.
Simp/sakka= simpanssimainen kaiken juonut akankuvatus.
Meilläpäin simpsakka tarkoittaa ehkä parhaiten juurikin kivannäköistä, pirteää, iloista tai muuten mukavaa ihmistä. Lähinnä kai naista? Asia ei varmaan voi olla simpsakka. Sellainen ihminen, josta tulee hyvä mieli kivalla tavalla.
Etkö osaa googlata? Kyllä olet avuton.
Vierailija kirjoitti:
Simp=simpanssi.
Sakka=lasin/pullon pohjalle jäänyt moska.
Simp/sakka= simpanssimainen kaiken juonut akankuvatus.
No jaa. Tuolla logiikalla sinä
olet laiska ukon -tai mikä se nyt olikaan- vätys.
Näin se kieli köyhtyy. Nuorilla ei ole sanoja. On vaikea kuvailla tunteitaan ja keskustella, kun on kovin rajalliset käsitteet- ja käsitykset.
Aapee lukemaan KIRJOJA!
Kielesi on köyhä.
Tekopirteä Suomisen Pipsa ikään katsomatra, näsäviisas kannan ottaja, ei kovin terävä. Polkkamittainen tukka, ainoa pronomini jonka tuntee on minä.
Vierailija kirjoitti:
pirteä, sievä, nuorekas.
t. kielikeskus
Nuorekas tarkoittaa ymmärtääkseni vanhahkoa ihmistä, joka haluaa jonkun sanovan, että hän näyttää pikkuisen nuorelta. Muunneltua totuutta.
Samoin kannattaa toisessa kriittisessä asioissa käyttää sanoja isokokoinen tai näyttävä. Paitsi jos ne on taas muutettu.
Kun keski-ikäisellä naisella on ollut kauan pitkät hiukset ja sitten se leikkauttaa lyhyen kynityn mallin. Tälläisen naisen hiustyyliä kuullu kutsua sitten simpsakaksi Facebookissa ja IG:ssä.
"Oi upea! Tosi simpsakka!"
Kikattava sähköjänis, joka mielistelee miehiä ja yrittää näyttää mahdollisimman seksikkäältä.
Yleensä tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Kade Randelinin laulussa Tuulikki on minun tyttöni, mainitaan hänen olevan simpsakka.
Kyllä, toinen säkeistö (?) "Sellainen simpsakka tyttö on mulla"
Yli 60-vuotiasta, hyvin hoikkaa ja lyhyttä naista joka pukeutuu edelleen samoin kuin alle 20-vuotiaana ja on ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kysehän oli siis Ukkolan Tuulikista.
Vierailija kirjoitti:
Pantava
Käyttää avokaulaisia puseroita ja liian lyhyitä hameita
Onpas kivan näköinen.....ja tuohon tätiin ei kyllä enää miehet koske