Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Sitaa seurannut somessa, mutta tuossa kisassa vaikutti välillä niin teennäiseltä, että en toivo hänelle voittoa. Tuntuu, että on tottunut esittämään kameralle
En voi sietää Sitaa, jäi niin paha maku siitä ohjelmasta petolliset. Oli tosi röyhkeä sekä selkään puukottaja kilpailija ja erittäin ahne.
Sen ohjelman myötä moni alkoi Sitaa inhoamaan.
öö miksi? ihmiset ei nyt osaa erottaa oikeaa elämää ja tv-ohjelmaa
siis mulle sama kuka noista voittaa selviytyjät
Ruutu-palvelu on näemmä alhaalla. Olisi pitänyt peruuttaa RUUTU+ jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Sitaa seurannut somessa, mutta tuossa kisassa vaikutti välillä niin teennäiseltä, että en toivo hänelle voittoa. Tuntuu, että on tottunut esittämään kameralle
En voi sietää Sitaa, jäi niin paha maku siitä ohjelmasta petolliset. Oli tosi röyhkeä sekä selkään puukottaja kilpailija ja erittäin ahne.
Sen ohjelman myötä moni alkoi Sitaa inhoamaan.
öö miksi? ihmiset ei nyt osaa erottaa oikeaa elämää ja tv-ohjelmaa
siis mulle sama kuka noista voittaa selviytyjät
Millu voitti.
Onneksi Sita ei voittanut. Mia on tykätty tuolla kilpailijoiden keskuudessa. Sita ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on kaikkien aikojen heikoin kisoissa, varmaan ihan kaikki kaudet huomoiden.. ei vaan voi olla selviytyjä.
Mikael oli uhka koska oli kisoissa hyvä. Mika on selviytyjä koska on yhä pelissä.
Mika on pelissä siksi koska ei ole uhka kenellekään. Löysin vätys ikinä. Jos Mika voittaisi selviytyjät, niin koko ohjelma muuttuisi täysin naurettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Sitan ja Ritan välillä olevan jotain kitkaa, ei kärhämää, mutta eivät välit mitenkään hyvät olleet.
Aina kun Joku tippui Sita itki korokotiilin kyyneleitä, mutta Ritan kohdalla Sita nauroi ~ irvisteli vahingoniloisesti.
Minulle jäi tunne, että esittää myötäeläjään, symppistä, mukavaa ihmistä, mutta on oikeasti aika petollinen ihminen, jopa kostonhimoinen. En luottaisi häneen pätkääkään.
sama ( lainaus meni mönkään)
Miiahan haastatellaan kuin voittajaa. Olen lievästi pettynyt kauteen.
Sita vain oli inhottava kiusaaja.
Kiitos Mia. Olit alusta saakka suosikkini.
Kilpailu on kilpailu, mutta nyt olen iloinen Miian voitosta. En vaan voi mitään sille että tympii Sitan tekohymy joka on samalla pirullinen ja voiton varma. Ehkä se on luontaista, voi olla, mutta myrkyllinen hymy se on.
Ikävä sanoa, mutta Sita on vain vastenmielinen.
Tuomaristo ei Sitasta pitänyt. Onneksi
Onneksi ei tullut toista Söölin tapaista voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailu on kilpailu, mutta nyt olen iloinen Miian voitosta. En vaan voi mitään sille että tympii Sitan tekohymy joka on samalla pirullinen ja voiton varma. Ehkä se on luontaista, voi olla, mutta myrkyllinen hymy se on.
Kyllä tuo ällöttävä myrkkyhymy ja itkuparku olivat niin tympivää tekoilua.
Tietääkö kukaan miatä Sitan pitkä musta mekko on? 😊
Tuo tekoirvistys on vain niin etova. Sen ovat kilpailijat nähneet.
Irvistely ei antanut kavereita.
Tajuaako Sita ollenkaan, miten hänestä ei ole tykätty ei kisaajien ei katsojien kesken.
Petollisten piru oli juuri sitä, mitä näimme.
Toi Sita on aivan hirveä käärme. Ollut alusta asti.
Ratkeaa tämä nyt johonkin äänestykseen vai miten menee? En muista enää viime vuodelta.
Miksi Sita on Mialle kuin pieni häntää heiluttava koiranpentu 🙈
Vierailija kirjoitti:
Toi Sita on aivan hirveä käärme. Ollut alusta asti.
Niin on. Tuo tekohymy on inhottava.
Tuo Rikun huutaminen on ihan hanurista. Muutenkin sen selostukset kuulostavat sisällöltään pikkupoikien leikiltä. "Hän tulee, hän kamppaa vastustajansa. Hän voittaa."
Minä näin Sitan ja Ritan välillä olevan jotain kitkaa, ei kärhämää, mutta eivät välit mitenkään hyvät olleet.
Aina kun Joku tippui Sita itki korokotiilin kyyneleitä, mutta Ritan kohdalla Sita nauroi ~ irvisteli vahingoniloisesti.
Minulle jäi tunne, että esittää myötäeläjään, symppistä, mukavaa ihmistä, mutta on oikeasti aika petollinen ihminen, jopa kostonhimoinen. En luottaisi häneen pätkääkään.
sama ( lainaus meni mönkään)