Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on kaikkien aikojen heikoin kisoissa, varmaan ihan kaikki kaudet huomoiden.. ei vaan voi olla selviytyjä.
Kyllä voi. Mika voittoon.
Järkyttävä lapanen, mutta tuon jatkuvan "naisten pitää voittaa" -jauhannan tähden olisi hauskaa, jos Mika voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän muut pelaajat ovat kyseenalaistaneet monta kertaa Jennin itkut saarella. Pohtineet ovatko kyyneleet olleet aitoja vai krokotiilin kyyneleitä. Luulen että moni ärsyyntyy Sitasta koska hän osaa esittää niin herttaista, mutta pelaa kovaa seläntakana ja tekee joistakin pudotuksista henkilökohtaisia (Ritan pudotuksesta hänen ilmeistään voi päätellä jotain). Sitalla kyyneleet tulee esiin silloin kun on vaarassa tippua tai koskemattomuutta ei ole kaulassa. Toisena esimerkkinä kova pelaaja Sami, joka valehteli ja puukotti selkään monesti mutta myönsi muille ja kameroille taasen että peli pelinä, eikä siinä sen enempää.
Olen varmaan tyhmä, kun en ole huomannut Sitalta erityisen kovaa pelaamista, enkä henkilökohtaisia pudotuksia. Ritan pudotuksessa ilmeisesti hymyili ja niin olisin itsekin, jos olisin ollut pudotusuhan alla ja pitäisin amuletin taskussa. Hän oli kaiketi helpott
En minäkään ole huomannut, enkä myöskään ole kokenut että Sita jotenkin "esittäisi herttaista". Moni tuolla on näyttänyt tunteitaan suuntaan ja toiseen, ja myös pelannut toisten selän takana (sehän kuuluu pelin ideaan), mutta jostain syystä Sita on ainoa jonka kohdalla pelaaminen nähdään negatiivisena asiana. Ritaa ja Jenniä on kehuttu pelaamisesta, mutta Sitalle ei samaa suoda.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Millulla ja Sitalla lesboseksiä kun jäivät kaksin hotelliin?
Sitahan on bisse ja voi Millukin vähän olla.
Sitan omahyväinen hymy on erittäin ärsyttävä.
Minä veikkaan, että Millu vie voiton kotiin.
Vieläkö "taiteiljija" hetekka-utriainen on pelissä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö "taiteiljija" hetekka-utriainen on pelissä mukana?
Tämä on vähän kuin Veitola, sillee monilahjakas ja taiteellinen. :D :D :D
Mies kysyi ovatko lesboja. Sanoin etten tiedä. Ovatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Sitaa seurannut somessa, mutta tuossa kisassa vaikutti välillä niin teennäiseltä, että en toivo hänelle voittoa. Tuntuu, että on tottunut esittämään kameralle
En voi sietää Sitaa, jäi niin paha maku siitä ohjelmasta petolliset. Oli tosi röyhkeä sekä selkään puukottaja kilpailija ja erittäin ahne.
Sen ohjelman myötä moni alkoi Sitaa inhoamaan.
Laskin tässä Millulle jo varmat kolme ääntä jos on finaalikaksikossa tai meneekö kaikki kolme sinne.. joku kisa tossa taitaa vielä olla josta pudonnee yks. Millu saa äänet Samilta, Mikaelilta, Ritalta tai Reetalta.. jos Sita ei finaalissa, niin myös saa silt äänen. Noi muut auki. Jennin, Viivin, Jonten äänet ehkä sit Mikalle tai Sitalle jakautuvat..jos siel 3 finaalissa niin rva Haataja saa silti enemmistön äänet. Sita on bi ja sillä se Jussi, Millulla on mies, mutten tiiä onko bi.
Ennenkuin kausi käynnistyi tv ssä, niin valitsin Heiskasen suosikikseni, kun Eino putos niin suosikikseni valikoitui Millu!
Tylsä viikonloppu, kun ei tullut uutta (finaali) Amazing Racea eikä Selviytyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän muut pelaajat ovat kyseenalaistaneet monta kertaa Jennin itkut saarella. Pohtineet ovatko kyyneleet olleet aitoja vai krokotiilin kyyneleitä. Luulen että moni ärsyyntyy Sitasta koska hän osaa esittää niin herttaista, mutta pelaa kovaa seläntakana ja tekee joistakin pudotuksista henkilökohtaisia (Ritan pudotuksesta hänen ilmeistään voi päätellä jotain). Sitalla kyyneleet tulee esiin silloin kun on vaarassa tippua tai koskemattomuutta ei ole kaulassa. Toisena esimerkkinä kova pelaaja Sami, joka valehteli ja puukotti selkään monesti mutta myönsi muille ja kameroille taasen että peli pelinä, eikä siinä sen enempää.
Olen varmaan tyhmä, kun en ole huomannut Sitalta erityisen kovaa pelaamista, enkä henkilökohtaisia pudotuksia. Ritan pudotuksessa ilmeisesti hymyili ja niin olisin itsekin, jos olisin ollut pudotusuhan alla ja p
Minä näin Sitan ja Ritan välillä olevan jotain kitkaa, ei kärhämää, mutta eivät välit mitenkään hyvät olleet.
Aina kun Joku tippui Sita itki korokotiilin kyyneleitä, mutta Ritan kohdalla Sita nauroi ~ irvisteli vahingoniloisesti.
Minulle jäi tunne, että esittää myötäeläjään, symppistä, mukavaa ihmistä, mutta on oikeasti aika petollinen ihminen, jopa kostonhimoinen. En luottaisi häneen pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Sitan omahyväinen hymy on erittäin ärsyttävä.
Voittakoon kuka muu tahansa kunhan ei hän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Millu voitti!
Ei onneksi Sita eikä lapasmika.
Millu muistuttaa ulkonäöltään Sabina Särkkää.
Vierailija kirjoitti:
Millu muistuttaa ulkonäöltään Sabina Särkkää.
Juu, on samaa
Olen varmaan tyhmä, kun en ole huomannut Sitalta erityisen kovaa pelaamista, enkä henkilökohtaisia pudotuksia. Ritan pudotuksessa ilmeisesti hymyili ja niin olisin itsekin, jos olisin ollut pudotusuhan alla ja pitäisin amuletin taskussa. Hän oli kaiketi helpottunut, kun amuletti säästyi ja ei pudonnut.