Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Sitan ja Ritan välillä olevan jotain kitkaa, ei kärhämää, mutta eivät välit mitenkään hyvät olleet.
Aina kun Joku tippui Sita itki korokotiilin kyyneleitä, mutta Ritan kohdalla Sita nauroi ~ irvisteli vahingoniloisesti.
Minulle jäi tunne, että esittää myötäeläjään, symppistä, mukavaa ihmistä, mutta on oikeasti aika petollinen ihminen, jopa kostonhimoinen. En luottaisi häneen pätkääkään.
sama ( lainaus meni mönkään)
Sita oli esim TTK:ssa alkujaan herttainen. Semmoisen kuvan hänestä sai. Sitten kun sai tuomareilta huonoja arvosanoja ja lopulta tippui, niin oma minä tuli esiin. Mietin silloin et jotain outoa koko tyypissä. Ehkä ei ole mentaalisesti kunnossa itsensä kanssa.
joku sanoi joskus et on koulukiusaaja?
Miten tuo Parikka voi olla niin huono ihan kaikissa kilpailuissa?
Ja Sitaa taas itkettää kun joku putoaa. Saisiko vielä kliseisen i love youn.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Parikka voi olla niin huono ihan kaikissa kilpailuissa?
En ymmärrä. Näyttää siltä, ettei edes yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Sita on aivan hirveä käärme. Ollut alusta asti.
Niin on. Tuo tekohymy on inhottava.
Oman perheen eteen! Kertoi tämä kieroilija.
Ärsyttää toi Sita ainainen naamanvääntely kaikissa putoamisissa ja tiputuksissa. Onneksi peli päättyy tänään. Toivon, etten näe Sitaa enää ikinä missään realityssa.
Voi olla huono kilpailuissa , mutta olisi ollut kiva nähdä hänet finaalissa ennemmin kuin tuo toinen daami.
Halua kiittää. Haluan kiittää. Sain kunnian olla.
Olen tosi ylpea. Voitin eniten kilpailuja.
Kertoo miten monipuolinen olen.
Puhui niin mie mie mie olen se paras pelaaja.
Ei uponnut. Rita oli kaunis ja ei tainnut tykätä Sitasta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi Sita ainainen naamanvääntely kaikissa putoamisissa ja tiputuksissa. Onneksi peli päättyy tänään. Toivon, etten näe Sitaa enää ikinä missään realityssa.
Toivotaan näkymättömyytta.
Ihan järkyttävää tuo Sitan lässytys ja naaman vääntely. Voi kun Millu voittaisi.
Sitä on todella teennäinen. Millu aivan päinvastainen. Aito tyyppi.
Voi hyvää päivää taas mikä finaali jakso
Lässyn läsyn lässyn lässyn😴😴😴
Vierailija kirjoitti:
Nyt ällöttää jo katsoa
Tuon illistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on todella teennäinen. Millu aivan päinvastainen. Aito tyyppi.
Sita*
Miten tuo Millu jaksaa kuunnella tuota Sitaa? Teennäistä paskanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää tuo Sitan lässytys ja naaman vääntely. Voi kun Millu voittaisi.
Voi, tuota tuomariston nuoleskelua.
Vierailija kirjoitti:
Kun Rita tippui niin Sita hymyili.
Sutan puhe tuomareille oli ällöttävä omakehua.
Miksi Rantala huutaa kuin pistetty sika?