Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Kausi aivan /C:stä. Totta mooses Sita voittaa nyt, kun jäljellä on viisi heikkoa kisaajaa. Millu on aivan tumpelo, Jenni ei vain osaa, Sami nyt vanha pallero, MikaMika menee noin vain sinne päin.
Ei ole mikään kunnia voittaa tuossa laumassa.
On niin toivottoman tympeä kausi, ettei muuta voi sanoa. Sita on vain simpelisti sanoen kiusaaja, kieroilija.
Millu P*llu jatkaa samaa löllöilyän kuin BB:ssa. Samin paikka ei enää ole tuolla kilpailuosaamisensa kautta, Mikä on lössykkä ilman mitään voittomeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halannut samia pudonneen tilityksessä
Kiinnitin samaan huomion, kaikki talolla olijat oli vieläkin vihaisia ja katkeria Samille ja vaativat selityksiä. Sami olisi tosiaan ollut hyvä finaalikumppani, kun hän oli valehdellut kaikille tuomariston jäsenille ja oettänyt kaikki 😄 Sami ei tainnut muistaa tällä toisella kierroksella kuitenkaan sitä, että pelistä puodotetut päättävät voittajan. Eihän Samilla ollut noine valheineen mitään saumaa.
Isostihan se voiton mahdollisuus riippuu siitä minkälaisia ihmisiä on tuomaristossa. Mielenkiintoista nähdä minkälainen tän vuoden tuomaristosta tuleepi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä ole väliä halaataanko vai ei, en itsekkään kuulu halaajiin..
Jennin piti tippua, mutta tytöt käänsi kelkkansa.
Sami jutteli resortissa reilusti muiden kanssa pelistä. Hyvin reilusti puukottamisesta, pelaamisesta, j a siitä kenen pudotuksessa oli mukana.Hienoa oli myös Samin terveiset kotikatsomoihin eli. Se on eri asia pelata itse, kuin märehtiä tv n ääressä.
Nyt ei ole väliä kuka voittaa, minun kaksi suosikkia on tippunut. Sitan en oikein toivo voittavan, johtuuko siitä, että on pelureiden peluri, joka on verhottu enkelimäisen olemukseen.
En minä nähnyt vihaisia ihmisiä. Asioista puhuttiin Samin ja pudonneiden kanssa ja nyt hän Samin ei tarvitse salailla mitään.
Miksi Sami ei olisi saanut pelata. Oli toki itsekin yllättynyt, että sai olla näin pitkään mukana.
Onnen tupla isoisä.
Eiköhän tämä ole järjestetty Sitalle.. Voittoineen, kuten Karviaiselle oli.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole järjestetty Sitalle.. Voittoineen, kuten Karviaiselle oli.
Kyllä, jakso 14 kilpailut olivat suorastaan räätälöity Sitalle!
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen suuresti miten Jenni Janakka esitetään seksuaalineuvojana, vaikka hänellä ei ole seksuaalineuvojan koulutusta tai oikeastaan minkäänlaista terveydenhuollon koulutusta.
Olen yrittänyt analysoida, että mikä tekee Jennistä jotenkin ärsyttävän, mutta vielä en ole pulmaa ratkaissut =D
Kulkeeko Millu ihan täysillä? 🤔
Tuo sitan naama on aina ihme virneessä
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Janakka on?
Se on jäätävä feikki 😂
Itsekin meikkaavana naisena minua todella kiinnostaa, mitkä ripset Ritalla Selviytyjissä on? Ripsipidennykset olisivat jo hoitamattomina pudonneet ja tekoripisiä noissa oloissa pystyy tuskin päivittäin asentelemaan. Siis haluaa myös tuollaiset kestoräpsyttimet!
Olenko ainut, joka ihmettelee pienten lasten vanhempia, jotka lähtevät kisaan? Itselläni on Ritan ikäinen pieni lapsi, enkä haluaisi laittaa häntä tilanteeseen, jossa on vanhemmasta erossa kuukauden viihdeohjelman takia. Työreissut ym. on eri, kun voi pitää yhteyttä. Tuossa katoaa lapsen elämästä kuukaudeksi, mikä on pienen elämässä pitkä aika.
Sitan ja Ritan viileähköt välit johtunee muutaman vuoden takaisesta Aki Mannisen Selviytyjät-kaudella nousseesta kohusta, jossa muutamien somevaikuttajien toimesta(Sita oli yksi äänekkäimmistä) Aki leimattiin misogynistiksi siellä lausumien kommenttiensa perusteella. Tämän somemyrskyn seurauksena Aki mm. menetti yhteistyökumppaneitaan ja jätettiin pois nelosen Suurin pudottaja -ohjelmasta. Tämä siis näiden kahden välillä ilmeisesti hiertänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin samaan huomion, kaikki talolla olijat oli vieläkin vihaisia ja katkeria Samille ja vaativat selityksiä. Sami olisi tosiaan ollut hyvä finaalikumppani, kun hän oli valehdellut kaikille tuomariston jäsenille ja oettänyt kaikki 😄 Sami ei tainnut muistaa tällä toisella kierroksella kuitenkaan sitä, että pelistä puodotetut päättävät voittajan. Eihän Samilla ollut noine valheineen mitään saumaa.
Isostihan se voiton mahdollisuus riippuu siitä minkälaisia ihmisiä on tuomaristossa. Mielenkiintoista nähdä minkälainen tän vuoden tuomaristosta tuleepi.
Eiköhän se ole jo viimeisiä vaille valmis.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen suuresti miten Jenni Janakka esitetään seksuaalineuvojana, vaikka hänellä ei ole seksuaalineuvojan koulutusta tai oikeastaan minkäänlaista terveydenhuollon koulutusta.
Tänään itse kertoi olevansa kirjailija ja käsikirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, joka ihmettelee pienten lasten vanhempia, jotka lähtevät kisaan? Itselläni on Ritan ikäinen pieni lapsi, enkä haluaisi laittaa häntä tilanteeseen, jossa on vanhemmasta erossa kuukauden viihdeohjelman takia. Työreissut ym. on eri, kun voi pitää yhteyttä. Tuossa katoaa lapsen elämästä kuukaudeksi, mikä on pienen elämässä pitkä aika.
Akikin on tästä kirjoittanut, kuinka Donnalle vaikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo alhaista panettelua, onhan siellä muillakin osallistujilla lapsia.
Kiitos Ritalle, lämminhenkinen kilpailija, tavallinen henkilö kuten Jennin kanssa funtsitte. Rehti kisaaja ja pelaaja.