Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät 2024 official

Vierailija
19.04.2024 |

Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!

16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.

Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.

Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael RenwallSita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.

Lähde: Iltalehti 19.4.2024

Mitäs tykkäätte kattauksesta?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2364)

Vierailija
141/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDITORIAL RECOMMENDATION , täh ?

PÄÄKIRJOITUSSUOSITUS

Miksihän tämäkään ei ole suomeksi. 

Vierailija
142/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa aivan tuntemattomia, tähän voi siis suhtautua kuin taviskauteen. Itse pidän näistä julkkisversioista, siksi casting harmittaa kun aivan tuntemattomia tyyppejä, ne jotka haluavat taviskauden voivat olla tyytyväisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa aivan tuntemattomia, tähän voi siis suhtautua kuin taviskauteen. Itse pidän näistä julkkisversioista, siksi casting harmittaa kun aivan tuntemattomia tyyppejä, ne jotka haluavat taviskauden voivat olla tyytyväisiä!

Sama juttu. Tykkään enemmän julkkisversioista. Kuusi nimeä tunnistin eli 10 tuntematonta mulle. Menee siis taviskaudesta. 

Vierailija
144/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että tää kotka Manninen tipahtaa nopsaa. Kukaan ei jaksa kuunnella tyhmää puhekonetta, vaikka fysiikka saattaa pelata.

Sehän on sitten iso uhka, jos yksilökilpailuihin pääsee.

Vierailija
145/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ankea casting...voi toki olla hyvä kausi muuten mutta casting on todella kuiva. 

Vierailija
146/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan että tää kotka Manninen tipahtaa nopsaa. Kukaan ei jaksa kuunnella tyhmää puhekonetta, vaikka fysiikka saattaa pelata.

Jep, pitäähän sekin muistaa että tää skaba ei ole pelkää fyysistä dominoimista. Jos ei saa/osaa pitää luotettavia suhteita muihin, on aika varmasti kotiin lähtö edessä. 

Vierailija
147/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi Toni Kohonen, HOTHOTHOT!

Samaa mieltä. 🔥🔥🔥 Mannisia en kans jaksaisi missään ohjelmassa, mutta voihan olla että ei ärsytäkään sitten kun ohjelmaa katsoo. 🤔 

Mulla taas Rita on ehjä ainut syy miksi tällä kertaa jopa harkitsen ohjelman katsomusta. 

Vierailija
148/2364 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Millusta BB:ssä. Ihana tyyppi ja nyt saa nähä biksuissa. Toivottavasti menee pitkälle. 

Vierailija
149/2364 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin Millusta BB:ssä. Ihana tyyppi ja nyt saa nähä biksuissa. Toivottavasti menee pitkälle. 

Ehkä sillä on säkkimekko ja kokovartalouikkari. Mä oon muuten usein tuuminu että varmaan tosi epäkäytännöllistä/-miellyttävää siellä viidakossa olla bikinit päällä. Uikkari olis varmaan mukavampi, tai jotkut urheiluhousut/-mikrot + urheilutoppi. En tiedä, mutta näin ajattelisin. 

Vierailija
150/2364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona OMG-podcastissa käsiteltiin tulevaa Selviytyjät-kautta ja mm. sitä kun on ollut polemiikkia siitä että miksi näin "tuntemattomia" kisaajia valittiin, miksi ei ole kuitenkaan taviksia ja esiteltiin jokaisen kilpailijan taustoja, käykää kuuntelemassa jos Selviytyjien uusi kausi kiinnostaa:

https://www.supla.fi/episode/c2f2826e-ccd0-4358-b331-3fcd767ebb80

Vierailija
151/2364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mussa vika vai onko Suomen julkkikset jo loppuunkierrätetty kaikissa ohjelmissa. Tunnistin vain kaksi nimeä ja vain toisesta näistä tiedän edes jotakin.

Vierailija
152/2364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mussa vika vai onko Suomen julkkikset jo loppuunkierrätetty kaikissa ohjelmissa. Tunnistin vain kaksi nimeä ja vain toisesta näistä tiedän edes jotakin.

Kuuntele ihmeessä tuo yllä linkattu podijakso, hyvin esittelevät siinä heti alussa kilpailijat. 

Vierailija
153/2364 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kontsaa syksyllä. 

Vierailija
154/2364 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Aki heti sairaalassa kun rouva lähti. Vti. 

Vierailija
155/2364 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kontsaa syksyllä. 

On! Ainahan nää on. 😍

Vierailija
156/2364 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei t.ransu-karo ole tällä kaudella.

Juu, Savon köyryselkä on pilannut jo monta sarjaa. Petolliset oli täysin katsomiskelvoton, juuri tästä syystä.

Vierailija
157/2364 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henriikka Rönkkönen joutui sairaalaan Selviytyjien kuvauksissa, jättää kilpailun

https://www.nelonen.fi/uutiset/henriikka-ronkkonen-joutui-sairaalaan-se…

lämpöhalvaus tai mikä tahansa muu kohtaus ikävä homma tuolla Malesian paahteessa!

Vierailija
158/2364 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kiitosta vaan tuotanto!! No pitihän se Sita saada tähänkin ohjelmaan. Jää sitten osaltani hänen takiaan tämä kausi katsomatta. Sen verran ällöttävää oli hänen toimintansa Petollisissa. Päätös on ja pysyy, en ikinä seuraa ohjelmia, missä hänen naamansa näkyy. Samoin olen toiminut Shirlyn sekä hänen voittoaan peesanneen nelosmedian juontajakollegan Vikin kohdalla. En ikinä halua enää nähdä tai kuulla kyseisiä tyyppejä missään formaatissa. Karma is a bitch. 

Vierailija
159/2364 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kiitosta vaan tuotanto!! No pitihän se Sita saada tähänkin ohjelmaan. Jää sitten osaltani hänen takiaan tämä kausi katsomatta. Sen verran ällöttävää oli hänen toimintansa Petollisissa. Päätös on ja pysyy, en ikinä seuraa ohjelmia, missä hänen naamansa näkyy. Samoin olen toiminut Shirlyn sekä hänen voittoaan peesanneen nelosmedian juontajakollegan Vikin kohdalla. En ikinä halua enää nähdä tai kuulla kyseisiä tyyppejä missään formaatissa. Karma is a bitch. 

Samoin täällä katsomatta jää. Tietää etukäteen Sita manipuloi taas jonkun liittolaisen, sitten otetaan niitä muka liittolaisia ja yksi kerrallaan kus.tetaan pois. 

Vierailija
160/2364 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henriikka Rönkkönen joutui sairaalaan Selviytyjien kuvauksissa, jättää kilpailun

https://www.nelonen.fi/uutiset/henriikka-ronkkonen-joutui-sairaalaan-se…

lämpöhalvaus tai mikä tahansa muu kohtaus ikävä homma tuolla Malesian paahteessa!

Ikävä homma 🙁

Ketju on lukittu.