Eronneen miehen rehellinen eropäiväkirja Instassa, mitä mieltä?
Keskustelua ja mielipiteitä aiheesta? Kerännyt muutamassa viikossa tuhansia seuraajia ja satoja tuhansia käyttökertoja.
https://www.instagram.com/vuoroviikkofaija/?igsh=MWU3cjM5aWQydm1hYQ%3D%…
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies leegoilee uusimmassa postauksessa ja kiittää yleisöä. Kertoo kuinka on katkaissut välit m oniin ja moni häneen. Hänellä ei ole tuttavuuksia kuin max 10 vuoden ajalta. Juu u
Eikö meillä jokaisella ole tällaista :)
Ei todellakaan ole! Hyvänen aika. Minulla ei edes ole varsinaisia ystäviä montaa, enkä ole sosiaalinen ihminen, joka tekisi asioita kaveripiirin kanssa, mutta silti on pari lapsuuden kaveria sieltä vuosikymmenien takaa, nuoruus aikana tulleita kavereita, kavereita harrastuksesta, töissä tutustunut kavereihin jne.
Myös exän sukulaisten kanssa juttelen jos näen heitä, vaikken exän kanssa kovin tekemisissä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seurannut tätä instassa, alkuun sympaten (itse kokenut yllättävän eron) ja nyt en enää tiedä. Kuten joku täällä sanoi, tilistä tulee vähän outo fiilis, mutta on hankala sanallistaa sitä, mistä jutuista se outo fiilis tulee.
Olen miettinyt tätä (kyllä, minulla ei ole mitään elämää kun pohdin tällaisia), mutta ehkä hän ikään kuin suorittaa eroa ja aika nopeaan tahtiin. Muutama viikko sitten vielä surkutteli, kuinka ikävä on eksää ja nyt yhtäkkiä vähän aikaa sitten onkin jo 100% tyytyväinen elämäänsä. Tuuliviiri? Haluaa suorittaa ns. hyvän eron ja jatkaa elämää?
No tulee nyt outo fiilis ihan vaan siitä että noin hanakasti haluaa tavata tuntemattomia ihmisiä ja mainostaa sitä! Ihan kuin joku pakkomielle ja kertoo myös oman elämän vajaavuudesta. Ei ole juurikaan ystäviä ja läheisiä.
Onpa jotenkin kamalia ylimielisiä juttuja! Syyllistävää tekstiä, kirjoittaa että haluttomien naisten pitäisi vaan antaa seksiä yhteisen hyvän puolesta, syyllistää eronneita itsekkäiksi lasten kautta ja että lasten onnen takia pitäisi pysyä avioliitossa joka ei toimi (avioerolapsena olen todella eri mieltä, toivoin että vanhemmat olisivat tajunneet aikaisemmin erota), kehuu postauksissa miten ei ole vaikeaa saada naisseuraa. Voi jeesus mikä urpo.
Olihan siellä joku rasian avaajakin piparipostaukseen kommentoinut "Hei, aamen 🙏 Sä sanotat mun ajatuksia 😍" 🤭🤭🤭🤭
Puhuu tosi ällöttävällä tavalla seksistä. Nuo piparilaatikkojutut ja "En voi stressata tarpeeksi miten tärkeää on, että arjen keskelläkin bändi pystyy soittamaan. Nokkahuilua, huuliharppua ja pasuunaa." Tyypin kirjallinen anti on mukahauskaa ja masentavaa, ja onko ihme jos vaimoa ei haluta joku työtön valittaja jonka panos yhteiseen elämään vaikuttaa olleen lapsikatraan jatkeena.
Syyttää myös eroa unelma-ammatin kariutumisesta. Tuolla on postaus jossa kehuu, miten oma looginen päättely on vahvuus ja motivaatio on korkealla, mutta kertoo eron ainoaksi syyksi, miksi tämä unelma meni mönkään. Eikö vuoroviikkosysteemissä olisi juuri helppoa opiskella, kun omaa aikaa jää niin paljon?
Luin pari postausta ja ei kyennyt enää pidemmälle. Jotenkin tuli sellaiset narsistin pesukampanjavibat ja uuden uhrin etsintä. Haetaan hyväksyntää ja yritetään vakuutella, etten mä nyt niin huono jätkä ole.
Entä jos tää onkin jokin projekti? Saihan se miesten tasa-arvo-mikä-lie-yhdistyskin rahaa. Kyllähän sillä nyt yhden tili laittaa pystyyn. Alussa tuolla oli vielä tekoälykuviakin.
Juu ei ole kun ihan oikea ihminen kyseessä. Valitettavasti 😅
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tää onkin jokin projekti? Saihan se miesten tasa-arvo-mikä-lie-yhdistyskin rahaa. Kyllähän sillä nyt yhden tili laittaa pystyyn. Alussa tuolla oli vielä tekoälykuviakin.
Tuohan on ihan tavannut ihmisiä ja saanut kommentteja ihmisiltä jotka ovat hänet tavanneet. Tämä on kyllä ihan oikea tyyppi.
Missä tämän mahtavan, herkän, kivan tyypin vanhat tutut, lapsuuden kaverit, sukulaiset? Näistä ei mitään mainintaa ja kertonut myös että exän kanssa ollut kiistainen ero.
Uusimmassa postauksessa kertoo näistä saamistaan perättömistä syytöksistä unohtamatta kuitenkin kertoa että tietää muista ihmisistä sen tason juttuja joilla saisi suurta vahinkoa aikaan.
"Olen niin hyvä tyyppi, etten kerro mitä paskaa tiedän toisesta ihmisestä." Öö. Ok. Miksi sitten postaat tämän, ellei tarkoituksena ole pelotella sitä kohdetta? Onkohan isistä tehty lasu ja sitä lähdössä kostamaan. Jotain taloudellistakin harmia voisit aiheuttaa. Selvä.
Eronnut vuoroiskä on nyt tinnerissä, että varokaa vain kuopijoon ja muut savon naiset, mies on siellä. Eli iskekää ku sika limppuun.
Nyt saa vuoroviikkomies pil lua kunon jo tinneriinkin mennyt. Sammaloituva kivi ei pysähdy vai miten se meni :D
Tinderissä upeita naisia. Ihmettelyä mikä tämän kaupungin miehiä vaivaa kun ette ole pitäneet tämän kaupungin naisia hyvänä?!?!?!
Katse peiliin vaan. Miksi et pitänyt omaa vaimoasi, lastesi äitiä, hyvänä.
Kruunasit juuri vuoroviikkoisä sen oletuksen mikä minulle sinusta on muodostunut kirjoituksesi perusteella: Et näe omassa toiminnassasi mitään vikaa. Ne muut miehet, joiden upeat naiset on tinderissä on mokannut. Sinä et.
Tinder bio:
"Etsin aikuista naista kenellä on tukevasti jalat maassa, mutta pää pilvissä. En etsi valmista pakettia, mutta toivon ettei menneet enää paina. En etsi seksiseuraa, vaan mukavaa seuraa erinäisiin aktiviteetteihin. Mikäli molemmilla on hyvä olla, ei ole mitään estettä etteikö suhde voisi vakavoitua."
Vuoroviikkoiskän erosta on 3 kk. Tosissaanko hän pystyy tarjoamaan uudelle naiselle ettei häntä enää menneet paina? Avioeron harkinta-aika ei ole vielä ohi.
Piparirasialle pääsemiseksi voi vaikka valehdella, itselleen ja muille. Niin hyvä mies.
Minkä ihmeen takia on pitänyt mennä Tinderiin näin pian traumaattisen ja hänelle yllärinä tulleen eron jälkeen? Avioero ei ole vielä edes paperilla selvä ja ei ole kauaa kun kertoi miten ui syvissä vesissä. Tinderiä käyttäneenä naisena ärsyttää ihmiset jotka sukeltaa sinne siipirikkoisina etenkin jos eivät sitten tee selväksi että ovat juuri eronneita joka antaa osviittaa siitä millä mielellä sitä ollaan siinä kohtaa liikkeellä.
Ristiriitaista sekin miten juuri hetki sitten julisti miten ei etsi seuraa missään tapauksessa mutta nyt haku tuntuu olevan päällä täysillä. Tavaraan ihmisiä, on ollut ihastusta, kaivataan piparirasiaa (yöks) ja nyt Tinderöidään. Ja etsitään naista jota ei menneet paina vaikka hänellä on hankala elämänvaihe kesken..? Ihmettelenpä vain
Mies julisti ettei hänestä ole nyt mihinkään vaan haluaa keskittyä poikiinsa. Vaan tadaa kun mieli muuttui kun pitää saada seksirasiaa tai sitten äiä on läheisriippuvainen ja haluaa nyt jonkun kainaloonsa kenen kanssa voi kiehnäillä läähpuuh. Savolaisen sanomasta vastuu kuulijalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivät käsittele mitään, uusi eukko hyvin nopeasti kainalossa.
Ei iso osa naisistakaan tunnu käsittelevän mitään.
Naapurin nainen otti eron miehestään joitakin vuosia sitten keskellä talvea, ja lumien sulaessa oli jo uusi mies hoitamassa puutarhaa.
Siltä vaikuttaa. Siis äijähän tapailee ihmisiä IG:n kautta, voi lukea postauksista "IG treffit vol2 & toiset ig-treffit takana" & muut IG treffipostaukset. Jotenkin todella outoa mainostaa tuolleen mahdollisuutta tavata! Niin naisten kuin miestenkin.
"Postaus IG treffit vol 4 ekaa kertaa jännittää" on kyllä todella manipuloiva tyyppi, miten se tulevasta treffikumppanistaan kirjoittaa, nostaa jalustalle... ja varmasti kirjoituksen kohdekin lukee postauksen..
No olihan se sieltä sit jonkun ihastuksenkin löytänyt.
Ja onko tuo ukko "pakottanut" tuohon vuoroviikkoon vai miksi nainen ei halunnu suojella lapsiaan..