Eronneen miehen rehellinen eropäiväkirja Instassa, mitä mieltä?
Keskustelua ja mielipiteitä aiheesta? Kerännyt muutamassa viikossa tuhansia seuraajia ja satoja tuhansia käyttökertoja.
https://www.instagram.com/vuoroviikkofaija/?igsh=MWU3cjM5aWQydm1hYQ%3D%…
Kommentit (261)
Onpa tapa työstää eroa. Ilmeisesti on aikaa rakennella lego-dioraamoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valitettavasti juuri näin. Useampi vanha tuttu seuraa tätä instatiliä ja kerää aineistoa talteen ns varmuuden vuoksi, jotta oikeus vihdoin toteutuisi. Kyseinen henkilö on todella paha kun joudut hänen vihan kohteeksi. Uusille tutuille, jotka hän hyväksyy valtakuntaansa, näyttäytyy alussa todella hurmaavana henkilönä, sellaisena herkkänä ja rehellisenä. Itselläni nämä kokemukset noin 20 vuoden ajalta. Toivottavasti hänellä ei oikeasti ole lapsia, muuten on riski, että heistä tulee hänen kaltaisiaan kun lapset on manipuloitavissa niin herkästi.
Sinulla kokemusta 20 vuoden ajalta tästä henkilöstä , mutta et tiedä onko hänellä lapsia?
Ymmärsinkö jotain väärin vai esitätkö todella tietäväsi/ tuntevasi hänet ? Vaikuttaa vähän hataralta.
Avaamatta yksityiskohtia voi sanoa että jos on tuttu tapaus tosielämässä niin nuo jutut näkee varmasti aika eri tavalla. Sanotaan vaikka näin että jutuilla on kaksi puolta. :D
Vierailija kirjoitti:
Avaamatta yksityiskohtia voi sanoa että jos on tuttu tapaus tosielämässä niin nuo jutut näkee varmasti aika eri tavalla. Sanotaan vaikka näin että jutuilla on kaksi puolta. :D
Tunnetko tyypin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko tyypin?
Tunnen hyvinkin. Helppo tunnistaa antamiensa yksityiskohtien perusteella jos kuuluu lähipiriiin.
Mies leegoilee uusimmassa postauksessa ja kiittää yleisöä. Kertoo kuinka on katkaissut välit m oniin ja moni häneen. Hänellä ei ole tuttavuuksia kuin max 10 vuoden ajalta. Juu u
Vierailija kirjoitti:
Mies leegoilee uusimmassa postauksessa ja kiittää yleisöä. Kertoo kuinka on katkaissut välit m oniin ja moni häneen. Hänellä ei ole tuttavuuksia kuin max 10 vuoden ajalta. Juu u
Eikö meillä jokaisella ole tällaista :)
Tämä tyyppi vaikuttaa tosi ahdistavalta sekopäältä. Jotenkin tuo aikajänne ja tarinakin tuntuu oudolta, helmikuun puolivälissä vaimo oli hakenut eroa, maaliskuun alussa on aloittanut tuon instansa ja nyt yli 130 postausta. Ja ihan yllärinä tuli ero, mitenkään ei voinut ennakoida asiaa?
Kukakohan maksaa tämän luuserin elämisen? Valtio vai ex-muija?
Vierailija kirjoitti:
Selvä narsisti.
Kertoo uusimmassa postauksessa itse että ei ole.
Mä olen seurannut tätä instassa, alkuun sympaten (itse kokenut yllättävän eron) ja nyt en enää tiedä. Kuten joku täällä sanoi, tilistä tulee vähän outo fiilis, mutta on hankala sanallistaa sitä, mistä jutuista se outo fiilis tulee.
Olen miettinyt tätä (kyllä, minulla ei ole mitään elämää kun pohdin tällaisia), mutta ehkä hän ikään kuin suorittaa eroa ja aika nopeaan tahtiin. Muutama viikko sitten vielä surkutteli, kuinka ikävä on eksää ja nyt yhtäkkiä vähän aikaa sitten onkin jo 100% tyytyväinen elämäänsä. Tuuliviiri? Haluaa suorittaa ns. hyvän eron ja jatkaa elämää?
Harmi kun kiva tili ja sisältö on nyt muuttunut pelkäksi mainokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun kiva tili ja sisältö on nyt muuttunut pelkäksi mainokseksi.
Erikoinen tyyli mainostaa pesureita muiden avautumisten yhteydessä.
Itse kanssa ihmettelin miten negatiivisia kommentteja tähän ketjuun on tullut, kun ihan henkisesti kypsästä näkökulmasta sitä eroa kuitenkin näyttäisi olevan pohdittu eikä omaan silmään osunut ainakaan mitään toisen osapuolen haukkumista jne.