Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneen miehen rehellinen eropäiväkirja Instassa, mitä mieltä?

Vierailija
18.04.2024 |

Keskustelua ja mielipiteitä aiheesta? Kerännyt muutamassa viikossa tuhansia seuraajia ja satoja tuhansia käyttökertoja.

https://www.instagram.com/vuoroviikkofaija/?igsh=MWU3cjM5aWQydm1hYQ%3D%…

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi kertoo riittävästi etten koe tarpeelliseksi lukea, aihe ei ole minua kiinnostava.

Vierailija
2/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen. Rehellistä puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä kiinnosta. Sori siitä 🤷

Vierailija
4/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaksi videota: jotain legoukkoja ja valitusmusiikkia.

Vierailija
5/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo fiilis tulee tosta tilistä, oppikirjamaisesti käsitelty tunteita. Veikkaan että liittyy oikeasti jonkun johonkin opiskeluprojektiin tai johonkin miestenkin pitää puhua tunteista (niinkuin tietysti pitäisikin) hankkeeseen

Vierailija
6/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outo fiilis tulee tosta tilistä, oppikirjamaisesti käsitelty tunteita. Veikkaan että liittyy oikeasti jonkun johonkin opiskeluprojektiin tai johonkin miestenkin pitää puhua tunteista (niinkuin tietysti pitäisikin) hankkeeseen

Voi olla. Monet tosin osaavat esittää ja somessa se vasta helppoa onkin. 

Vuorovikkosysteemi ei edelleenkään ole kovinkaan yleinen systeemi, eikä edelleenkään lähtökohtaisesti lapsen edun mukainen ratkaisu. 

Silti sitä syötetään ahkerasti antaen ymmärtää että näin on ja sillä halutaan yleensä välttää elareiden maksaminen ja saada yleisön tuki ja ihailu. 

Mä joskus kysyin exältäni että onko hän koskaan kyseenalaistanut larppaamisensa tarvetta varsinkin kun on huomannut ettei se toimi siten kun on itse kuvitellut. 

Ei osannut vastata, vaan niillä teillä on edelleen.  

Vierailija
7/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin vajaan minuutin ja totesin että ei. 

Vierailija
9/261 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä puhetta, mutta olen miettinyt, miltä exästä tuntuu törmätä tuollaisiin teksteihin. Saati jos tällä on vaikka uusi kumppani.

Vierailija
10/261 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellistä puhetta, mutta olen miettinyt, miltä exästä tuntuu törmätä tuollaisiin teksteihin. Saati jos tällä on vaikka uusi kumppani.

Vierailija
11/261 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle palautetta aloittajan omasta igtilistä, että naurattaa kun kokoajan toistuu lukemattomia.  Kuulemma saanut lukemattomia yhteydenottoja ja on kuullut lukemattomia tarinoita ja saanut kirjoituksistaan lukemattomia kommentteja 😂

Kirjoitustyyli on aika ylimielinen ja äidinkieli jotenkin tönkköä, johtuu ehkä siitä että tekstien kanssa on yritetty vähän liikaa. Et tuhansia seuraajia joo, mut luulen et taas tää on yks niistä vitseistä joita seurataan huvin vuoksi. Draaman kaari on huvittava, kun yhtenä hetkenä ollaan niin sekaisin ja rikki ja seuraavaksi ihan Juha Larmina sanoittamassa tunteita.

Vierailija
12/261 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole niin sekaisin kuin jotkut erosomettajat.

Vierailija
13/261 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet eivät käsittele mitään, uusi eukko hyvin nopeasti kainalossa.

Vierailija
14/261 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet eivät käsittele mitään, uusi eukko hyvin nopeasti kainalossa.

Näin naapurin akan kävelemässä käsi kädessä jonkun tuntemattoman miehen kanssa. En edes tiennyt erosta, kun hetki sitten vielä yhdessä asuivat. Pienet lapsetkin, mutta uusi mies oli näemmä jo katsottu valmiiksi.

Vierailija
15/261 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti luettavissa joten en jaksanut katsella enempää.

Sanoo jotenkin samaa mitä kaikki muutkin sanoo, ei mitään uutta tuo erotilanteisiin.

Vierailija
16/261 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio liittyä instagramiin että saisin tietää mikä valittajaukko siellä itkee791. Olisit nyt tehnyt tiivistelmän tai kopioinut tekstejä tänne. 

Vierailija
17/261 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo legot saa sellaisen kuvan, että tuon olisi tehnyt joku 17v nuoripoika, joka ekaa kertaa eroamassa.

Vierailija
18/261 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
19/261 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisen ongelmallinen henkilö joka nyt hakee validaatiota itselleen somen kautta

Vierailija
20/261 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilön. Kyseessä on oikeasti vaarallinen henkilö, josta kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana. Omaa narsistisia piirteitä ja rakastaa aivopestä ihmisiä. Somekanava on osa tätä aivopesuprojektia. Ystävyyssuhteet katkeavat kaikki jossain vaiheessa, kun miehen todellinen luonne paljastuu. Lapsuudenperhekään ei halua olla kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä. Olen onnellinen ex-vaimon puolesta, että pääsi turvaan häneltä. Mutta lasten puolesta olen todella huolissani...