Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kerro minulle oma-aloitteisesti mitään!

Vierailija
18.04.2024 |

Perhettämme koskevia asioita. Ja aika hemmetin isoja sellaisia tällä hetkellä (työt, muutto?). Jokainen tiedonmuru pitää osata itse kaivaa hänestä ulos. Jos en osaa kysyä juuri oikeita kysymyksiä, jään pimentoon. Olen vuosikausia hokenut, että opettele rakas puhumaan minulle. Vaan ei. Sitten taas ulkopuolisille puhuminen asioista onnistuukin! Yleensä kuuntelen salaa seinän takana hänen puheluitaan niin saan tärkeimmät tiedot helpoiten. Mikä voi olla kun ei puhu puolisolle? Olen aina osoittanut kiinnostusta hänen asioihinsa. 

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vuosikausia hokenut, että opettele rakas puhumaan minulle."

Jos tilanne ei ole parantunut yhtään vaikka aikaa on kulunut vuosia niin miksi olet yhä yhdessä sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan tärkeistä asioista. Käsittämätöntä kuinka ihmiset suostuvat jäämään liittoihin, jotka eivät toimi ja jossa se toinen osapuoli ei ota yhtään huomioon sitä toista.

Vierailija
22/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää että kuuntelet salaa oven takana. Mulla oli tuollainen äiti, joka hiipi laittamaan korvansa oveen kiinni ja puhelun jälkeen kun lähdin huoneesta pois oli hän siinä seisomassa ja alkoi kommentoimaan mitä oli salakuunnellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap:n liitosta, mutta miehenä olen huomannut että melkein kaikki avioliitossa olevat miehet piilottelevat jotain omiin mielenkiintoihin liittyviä ostoksia (omilla rahoilla tehtyjä), koska vaimo alkaisi valittaa että oli liian kallis. Tai jättävät sanomatta jotain mielipiteitä, koska vaimo on eri mieltä ja aloittaisi draaman jos tietäisi.

Henkisesti kypsissä suhteissa tämmöistä ei tapahdu.

Vierailija
24/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap:n liitosta, mutta miehenä olen huomannut että melkein kaikki avioliitossa olevat miehet piilottelevat jotain omiin mielenkiintoihin liittyviä ostoksia (omilla rahoilla tehtyjä), koska vaimo alkaisi valittaa että oli liian kallis. Tai jättävät sanomatta jotain mielipiteitä, koska vaimo on eri mieltä ja aloittaisi draaman jos tietäisi.

Totta. Henkisesti kypsiltä naisilta ei tarvitse piilotella mitään.

Vierailija
25/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia. Passiivisagressiivinen. Vääränlaista valtaa.

Vierailija
26/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vallankäyttöä. Syynä on lapsuudenvamma eli vanhemmat ovat ylittäneet rajoja ja evänneet yksityisyyden tai sitten heille ei jostain syystä ole voinut kertoa mitään. Tai sitten kyseessä persoonallisuushäiriö.

Miehesi tekee näin ihan tietoisesti ja tahallaan. Syy voi toki olla alitajuinen.

Sinä puolestasi olet suostunut tähän peliin alentumalla utelemaan ja salakuuntelemaan. Lopeta osaltasi pelaaminen ja elä omaa elämääsi. Älä enää kysele tai yritä muuten saada tietoa. 

Vierailija
27/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä anopilta opettiko appiukko lastaan valehtelemaan äidille. Puhuiko poika äidilleen ? Tai kysy suoraan appiukolta. Vaikka tuskin se uskaltaa myöntää. Mies kohtelee sinua kuin äitiään. Lapsuudessa ja nuoruudessa opittu tapa eikä erota vaimoa äidistään.

Vierailija
28/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tapana levitellä kaikille se mitä mies sanoo? Kysyn koska täälläkin olet kertomassa vapaasti teidän suhteesta kaikelle kansalle, vaikkakin anonyymisti. Mun ei tee mieli kertoa mitään yksityisesti, kun huomaan että kaikki tietää kohta.

Vierailija
29/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivisagressiivinen.

Jep. Sillä on jotain ap:ta vastaan, eikä arvosta häntä yhtään. Osoittaa sen sitten noin.

Vierailija
30/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Henkisesti kypsiltä naisilta ei tarvitse piilotella mitään.

Kyllä vika on miehessä kun ei kestä ollenkaan kuulla että vaimo on eri mieltä. Eri mieltä oleminen on miehen mielestä draamaa. Joten mies luikkii seinänvieriä pitkin ja selailee.

Vierailija
31/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki avioliitossa olevat miehet joita siis tunnet huimat neljä. :D "Ake, Make, Pera ja mä."

Vierailija
32/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vellihousuja, jos eivät kestä eriäviä mielipiteitä.

Vierailija
33/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeromammat ovat yksimielisiä. Mies on syypää ja ratkaisu on ero. 

Mikä olikaan kysymys? Noh, ei sillä ole väliä. Katso vastaus yllä.

Vierailija
34/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni on aina tehnyt tuota äidilleni. Yksi monista tavoista millä se ukko osoittaa halveksuntaansa ja paremmuuttaan. Katsos kun hän on perheen pää ja tekee päätökset. Hän ei ole tilivelvollinen.

Vierailija
35/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vallankäyttöä. Syynä on lapsuudenvamma eli vanhemmat ovat ylittäneet rajoja ja evänneet yksityisyyden tai sitten heille ei jostain syystä ole voinut kertoa mitään. Tai sitten kyseessä persoonallisuushäiriö.

Miehesi tekee näin ihan tietoisesti ja tahallaan. Syy voi toki olla alitajuinen.

Sinä puolestasi olet suostunut tähän peliin alentumalla utelemaan ja salakuuntelemaan. Lopeta osaltasi pelaaminen ja elä omaa elämääsi. Älä enää kysele tai yritä muuten saada tietoa. 

Pikemminkin kannattaa vaan erota. Elämä on liian lyhyt jotta se kannattaa viettää yhdessä toksisen ihmisen kanssa.

Vierailija
36/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huono neuvo minusta että vain hyväksyisi ulkopuolelle sulkemisen. Ei parisuhteen sisällä voi vain elää omaa elämäänsä.

Vierailija
37/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeromammat ovat yksimielisiä. Mies on syypää ja ratkaisu on ero. 

Mikä olikaan kysymys? Noh, ei sillä ole väliä. Katso vastaus yllä.

Et nyt ymmärtänyt. Me just ei olla katkeria, koska ei olla jääty vuosikausiksi katselemaan tollasia tyyppejä. Huonon ihmisen kanssa eläminen on se mikä katkeroittaa.

Vierailija
38/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa perääkin. Joillakin naisilla on hirvittävä kontrollin tarve. Omaa äitiäni seurasin kun olin jo pitkään asunut omillani eli saanut etäisyyttä heihin. Isä ei saanut edes jääkaapilla käydä kun äiti seurasi jokaista liikettä kuin haukka ja heti kysyi :" mitä sinä sieltä haet?". Isäparka, onneksi pääsi pois. Nyt seuraan sivusta omien poikien vaimoja ja aikalailla samanlaista on. Kaikki menee väärin ja miehet eivät uskalla oikein mitään tehdä vaikka halua olisi. Kotityrannit määrää miten tehdään ja milloin. Meissä naisissakin on vikoja, erilaisia kuin miehissä. Kontrolloiminen kotona on yksi pahimmista.

Vierailija
39/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin rouva sanoi muutamaan rahan käyttöön liittyvään asiaan, että ei ole minun asiani. Itse aloin vastaamaan samalla tavalla hänen uteluihinsa. Tilanne muuttui.

Vierailija
40/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa perääkin. Joillakin naisilla on hirvittävä kontrollin tarve. Omaa äitiäni seurasin kun olin jo pitkään asunut omillani eli saanut etäisyyttä heihin. Isä ei saanut edes jääkaapilla käydä kun äiti seurasi jokaista liikettä kuin haukka ja heti kysyi :" mitä sinä sieltä haet?". Isäparka, onneksi pääsi pois. Nyt seuraan sivusta omien poikien vaimoja ja aikalailla samanlaista on. Kaikki menee väärin ja miehet eivät uskalla oikein mitään tehdä vaikka halua olisi. Kotityrannit määrää miten tehdään ja milloin. Meissä

Tekikö isäsi ruuat ja kävikö kaupassa?