Naiset, mikä siinä pitkässä ja tummassa miehessä kiehtoo
Jatkuvasti törmää naisten toiveeseen, että miehen pitää olla pitkä, tumma ja komea. Komeuden tietysti ymmärrän, mieluummin komea/kaunis kumppani kuin ruma jos voi valita. Mutta mikä siinä miehen pituudessa ja tummissa hiuksissa viehättää? Ja kuinka pitkä mies on riittävän pitkä? Suurin osa suomalaisista miehistä on kuitenkin keskimittaisia ja ristiverisiä/vaaleita.
M41
Kommentit (68)
Ehkä se juttu on just siinä, että tummia ja pitkiä on vähemmän. Ovat harvinaisempia "saaliita". Ja kyllä mun mielestä pitkä mies on jotenkin miehekkäämpi kuin lyhyt. Kiva on käpertyä sellaisen kainaloon
Itse en pituudesta juuri piittaa, mutta tummat on kyllä komeampia. Se liittyy kait kontrastiin (siis jos on tumma karvoitus mutta vaalea ihonväri). Tumma tukka muodostaa kontrastin kasvoihin. Tummat kulmakarvat erottuvat paremmin ja ovat siksi ilmeikkäämmät, ja ilmeikkäät kasvot ovat puoleensavetävät. Silmäripset ylipäätään näkyvät, kun taas kaikkein vaaleimmilla joskus eivät näy ollenkaan. Pidän parransängestä, ja tumma sänki alkaa näkyä paljon nopeammin.
Jaa, ei minulla vaan ole tuollaisia kriteereitä. Ulkonäkö on sivuseikka, kunhan luonne ja elämänarvot kohtaavat.
Olen itse tumma ja melkein 2m pitkä. Kyllä se on joillekin naisille tärkeä asia, minkä huomaa baarissa, kun hakeutuu juttusille, mutta on haittojakin. Esim. kun vaimo on yli 30cm lyhyempi, jotkut seksiasennot ei onnistu. Esim. seisten takaapäin, ei mitään mahdollisuuksia. Kovalla alustalla takaapäin niin että nainen on hajareisin ja minä jalat yhdessä. Juu, ei onnistu, pillu on 15cm liian alhaalla. Onneksi sängyllä onnistuu. Halaamisessakin vaimon naama tulee hankalasti rinnalle ja joudun nojaamaan taakse, enkä edes oikein yletä käsillä pepulle. Jos notkistan polvia 20cm, on paljon mukavampi halausasento.
Välillä kun on ollut pitkään puutteessa ja analysoi suunnilleen jokaista vastaantulevaa miestä millaista seksiä niiltä saisi, niin kyllä se vaan on että vaaleiden kohdalla yleensä katsoo että varmaan liian laimeaa ja tumman kohdalla että toi varmaan ottaisi kunnolla eli sopivasti. Mutta, noihan nyt ei tosi elämässä varmasti edes pitäisi varmasti jos sen perusteella valitsisin niin pieleen menisi usein. Ja loppuviimein Se on ihan muut asiat kuin ulkonäkö minkä perusteella oon valinnut seksiin. Mutta ikävä kyllä aina tulee vastaan kahden minuutin mies kuka ei pysty parempaan, menee siis silti metsään vaikka olisi millainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tumma ja melkein 2m pitkä. Kyllä se on joillekin naisille tärkeä asia, minkä huomaa baarissa, kun hakeutuu juttusille, mutta on haittojakin. Esim. kun vaimo on yli 30cm lyhyempi, jotkut seksiasennot ei onnistu. Esim. seisten takaapäin, ei mitään mahdollisuuksia. Kovalla alustalla takaapäin niin että nainen on hajareisin ja minä jalat yhdessä. Juu, ei onnistu, pillu on 15cm liian alhaalla. Onneksi sängyllä onnistuu. Halaamisessakin vaimon naama tulee hankalasti rinnalle ja joudun nojaamaan taakse, enkä edes oikein yletä käsillä pepulle. Jos notkistan polvia 20cm, on paljon mukavampi halausasento.
Kuulostaapa tutulta kun itse olen reippaat 190 ja vaimo 30 cm lyhempi. Mainitsemasi halausvaikeudet ja tiettyjen seksiasentojen ongelmat ovat totta. Onneksi sängyssä voi ohittaa nuo esteet, joten seksi toimii. Ja tottahan se on, että pitkä ja tumma saa usein naisilta huomiota.
naisena voin sanoa, että kun on tarpeeksi tumma, niin siinä kiehtoo melkein 30cm pitkä ja tosi paksu!
nim:kokemusta on
Mitenkäs tämä... Kun naiset todistelee yleensä kiivaasti että pituudella ei ole niin minkäänlaista merkitystä...
Vitsivitsi.
Kyllä on tullut baarissa sivusta seurattua, ja pituudella todellakin on merkitystä. Pitää olla sokea joka ei sitä huomaa.
Minä pidän ajatuksen tasolla enemmän tummista miehistä. Varmaan siksi, että olen itse vaalea. Tosielämässä ei kuitenkaan ole väliä, myös vaaleammat usein miellyttää silmää. Pituus on hyvä kunhan ei oo itseä lyhyempi, eikä kovin paljon itseä pidempi. En ole ikinä ollut tosi pitkien miesten perään.
Yksi lysti. Satun nyt tapailemaan sellaista, mutta hän löytyi netin kautta. Ulkonäön totesin vasta kun hän tuli luokseni.
Minulla on hyvä suhde myös ihan eri tyyppiseen mieheen.
Eikö tuo pituusvaatimus ole ihan urbaanilegenda? Kaiken pituisille miehille löytyy ottajansa. Ehkä lyhyemmillä on vähän vähemmän valinnanvaraa kuin keskimittaisilla ja pitkillä miehillä.
No mulle blondi mies ajatuksena tuntuu liian lapsekkaan näköiseltä, vaikkei näin tietenkään aina ole, eli ei kannata laittaa hernettä nenään. En oikein itsekään tiedä mikä siinä on, mut lähtökohtaisesti tummat vaan sytyttää eri tavalla. Ja eniten saa jalat alta jos miehellä on tuuheat tummat kulmakarvat 😅
Mä tykkään blondeista hiuksista, mutta ihanin tuntemani mies sattui olemaan melko tummahiuksinen. Tykkään hänen luonteesta joten siksi ollaan yhdessä, ei hiusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo pituusvaatimus ole ihan urbaanilegenda? Kaiken pituisille miehille löytyy ottajansa. Ehkä lyhyemmillä on vähän vähemmän valinnanvaraa kuin keskimittaisilla ja pitkillä miehillä.
Joo, periaatteessa näin, mutta pitkät valkataan ensin päältä pois. Monelle naiselle pitkä mies luo jonkinlaista alitajuntaista turvaa, vaikkei sitä haluakaan tunnustaa. Ja hyvin harva nainen huolii itseään lyhempää tai edes samanpituista miestä.
Ai? Olen pitkä, tumma ja komea eikä yksikään nainen ole ikinä tehnyt aloitetta minulle.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, periaatteessa näin, mutta pitkät valkataan ensin päältä pois. Monelle naiselle pitkä mies luo jonkinlaista alitajuntaista turvaa, vaikkei sitä haluakaan tunnustaa. Ja hyvin harva nainen huolii itseään lyhempää tai edes samanpituista miestä.
Juuri näin. Asian voi todeta ihan katselemalla katukuvaa. Hyvin harvoin pareja joissa nainen selkeästi pidempi. Tämä on naisille erittäin vaikea tunnustaa pelkäävät leimautuvansa pinnallisiksi tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Olen pitkä, tumma ja komea eikä yksikään nainen ole ikinä tehnyt aloitetta minulle.
M40
Onpa erikoista! Tiedätkö millainen perusilmeesi on? Siis se ilme, kun kasvosi ovat jokseenkin rennot etkä kiinnitä asiaan huomiota. Jotkut miehet ovat hyvin vakavan, jopa vihaisen, näköisiä luonnostaan. Se saattaa antaa väärän signaalin ja karkottaa naisen. Eli vähän hymyä huuliin ja pilkettä silmäkulmaan, niin vamasti naiset lähestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pituudesta juuri piittaa, mutta tummat on kyllä komeampia. Se liittyy kait kontrastiin (siis jos on tumma karvoitus mutta vaalea ihonväri). Tumma tukka muodostaa kontrastin kasvoihin. Tummat kulmakarvat erottuvat paremmin ja ovat siksi ilmeikkäämmät, ja ilmeikkäät kasvot ovat puoleensavetävät. Silmäripset ylipäätään näkyvät, kun taas kaikkein vaaleimmilla joskus eivät näy ollenkaan. Pidän parransängestä, ja tumma sänki alkaa näkyä paljon nopeammin.
Olen eri ja haluisin lisätä tummat rintakarvat! Tykkään karvaisista miehistä ja tummat karvat nyt vaan erottuu paremmin ihosta.
Ei se pelkkä tumma tukka ole se juttu, minusta. Mutta tummat kulmat ja tumma katse!! Mun mies on tuommoinen, ja 183ncm ja urheilullinen ja siis komeahan se on, ei siitä pääse mihkään (muutkaan naiset...).Katsoi aikoinaan niin tulisesti, että vei jalat alta!
Mutta on niitä muunkin "värisiä" komeita, ihan vaaleitakin.