:( helppistä!
Olimme viikonloppuna juhlimassa mieheni ja ystäviemme kanssa. Mukana oli myös naispuolinen ystävä jota lähes kaikki miehet haluavat. Hän ei ole erityisen kaunis mutta rinnat ovat isot ja kaunis hoikka kroppa. Kova puhumaan. Monet varatutkin miehet ovat hänelle ehdotelleet seksiä jne ja osasyy varmasti siksi että hän usein on valmis kaikkeen!
mieheni on aina sanonut että minä olen maailman kaunein ja seksikkäin nainen ja on kertonut ettei pidä ystäväämme mitenkään erikoisena, eikä hän haluaisi tätä naista!!
No ravintolassa kuitenkin mieheni nipisti tätä naista. Myöhemmin kysyin miksi ja hän sanoi että ihan minun kiusallani koska olen aika mustasukkainen että se oli pelkkä vitsi jne. Ja juuri siksi teki sen että tulisin hiukan mustankipeäksi. Olin siinä vieressä sen tapahtuessa. nyt haluaisinkin neuvoja ja kommentteja. Taitaa olla aika mitätön tämä juttu mutta jossain takaraivossa se mietityttää.
Kommentit (20)
Meilläkin mies härnää välillä ihan tahallaan, kun tiettää että mä oon mustis tyyppiä.
Mutta itse olen ihan samanlainen, että tollaiset asiat häiritsevät.
Eilenkin katsoimme Amazing Race:a kun se lihaksikas nainen sanoi, että apua sen silikonit jäätyvät täällä. Itse totesin vain, että ai sil on silikonit, et pitikö se vielä kaikille kertoa ois ollu hiljaa vaan ( en yhtään muistanut edellisistä jaksoista millaisen ne tissit olivat). Ja mieheni tokaisi, että kyllähän sen nyt selvästi huomaa et sil on silikonit ainahan ne näkyy kun sil on toppi vaan päällä.
Voi, että otti aivoon kun mieheni muisti jonkun silikonit ja suutuinkin hänelle. Vieläkin ärsyttää, että se tuijottelee jonkun tissejä =)
Että tällästä...
mielestäni ihan tavallisen näkönen, hoikka ja lyhyt ja harmittaa jollain tapaa sekin että tällä ystävällä on ne tissit mitä muille esitellä... Mulla kun on mitättömät a-kupit. Mies kyllä kehuu rintojani jne mutta jotenkin nyt alkoi häiritä kun ennen ei ole nipistellyt ketään...
ap
Tiedän ja pidän itseäni rumana ja kun ei edes ole rintoja niin en tunne olevani naisellinen tai kaunis. Ei auta miehen kehut. usein kuvittelen että kyllä se mies oikeasti haluaisi jonkun paremman :( :(
ap
mitään ollut. mun mies kourii toisia naisia rinnoista ja perseestä aina kun ollaan viihteellä!
on todella huono itsetunto, tee nyt hyvä ihminen itelles jotain!!
Siitähän se eukko vaan innostuu, että jee, tuon ukon nappaan itelleni!
koskaan ennen tehnyt tuollaista ja haluaa seksiäkin vaan mun kanssa. Sitä jotenki oudoksun että miks halusi ärsyttää vai oliko kyse siitä että kun tuun mustikseksi niin hän tajuaa miten paljon rakastan vielä näiden vuosien jälkeen?
ap
Enemmän keskittyisin oman itsetunnon kehittämiseen. Äläkä ainakaan koko aikaa miehellesi marise kuinka lauta tai mitätön olet. Miehesi on varmasti nähnyt sinussa paljon hyvää, kun olette yhdessä. Sinunkin pitäisi nähdä ne hyvät asiat itsessäsi.
Itselläni on aika isot rinnat ja mutta riippuvathan ne kahden imetyksen jäljiltä. Tästä olen muutaman kerran miehelleni sanonut ja lopulta mieheni vihaisena tokaisi, että hänestä rintani ovat kauniit, mutta oma valittamiseni niistä ärsyttää häntä suunnattomasti. Eli parasta vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on:)
ongelmani taitaa olla juri se että pidän itseäni niin mitättömänä :(
ap
onneks mä oon kaunis ja kaikki miehet nipistelee ja puristelee baarissa ja kyllä ne varatutkin haluaa välillä vierasta!
kehittämään. Esim. kuntosaliharjoittelulla saa tosi kauniin, muodokkaan kehon. Kukaan sellaisesta kukkakeppimallista kai haaveile? Käy kampaajalla, valitse kampaaja, jonka työn jälkeä olet nähnyt ja huomannut, että osaa asiansa. Hoida itseäsi.
ajattelemattomasti tehty. Tyhmää härnätä asiasta kun tietää että toinen ei siitä todellakaan pidä. Eikä mun mielestä noin käyttäydytä ihmisten seurassa. Ei tuo ollut osoitus että olisi luottamuksen arvoinen. Mutta yritä unohtaa koko juttu, kun ei se nyt varmaan mitään mullistavaa tehnyt teidän suhteellenne.
Sun mies haluaa alitajunnassaan sitä toista, ajattelit mitä ajattelit mut niin se vaan on!
Toi on todella törkeetä AP:tä kohtaan! mä oon sitä mieltä et halus vaan härnätä joten AP unohda koko juttu, sillä ei ollut muuta merkitystä kuin se että sä oisit vähän mustis vaikkakin tyhmää tehdä noin jos tietää ettei toinen tykkää!
kyllä te tosiaan ootte sen ekan ja ainoon oikean kanssa hellan ja nyrkin välissä!!!
Miehes teki sen vain kiusatakseen sua joten don' t worry! Nimim. kokemusta on :D
ole mitään mielipidettä tästä asiasta?