Kengät kertovat miehestä paljon
Vaikka mies olisi muuten miten mukiinmenevä tahansa, niin se, että jos hänellä on pappamaiset tai jotenkin muuten mauttomat kengät jalassa, saa ainankin mun kiinnostuksen häntä kohtaan lopahtamaan hetkessä sadasta nollaan.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarttis vaan selvittää, millaiset on pappakengät?
Toisaalta kun on jo setämies, niin voi käyttää huoletta setämiehen kenkiä.
https://www.prisma.fi/tuotteet/100117150/sievi-miesten-kavelykengat-323…
Tässä yksi esimerkki pappakengistä. Aivan kamalat nuorella tai vaikka neli-viisikymppisellä miehellä. Papalle sopii. Ap
Nuo on pehmot nimeltään. Ja mulla on täällä 8-vuotias pappapoika, joka käyttää juhlissa noita. Tyylikkäät ne minusta on. Loaferit. Nauhakengät on liian pönöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihastunut kuusikymppiseen mieheen joka näyttää välillä ihan ojasta nostetulta =)
Kengistä ei mitään havaintoa, luulisin että jotain on jaloissa.
Itseäni kyllä haittaisi jos mies näyttäisi ojasta nostetulta. Huh huh. Ellei olisi ollut juuri kaivamassa lapiolla savista ja märkää ojaa. Miksi mies edes normaalitilanteessa näyttää ojasta nostetulta? Mikä on syy, muu kuin, että on elämänhallinnan ongelmia?
Onneksi näyttää kaikille olevan ottajia. Puolensa ja puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi esimerkki pappakengistä. Aivan kamalat nuorella tai vaikka neli-viisikymppisellä miehellä. Papalle sopii. Ap
Nuo on pehmot nimeltään. Ja mulla on täällä 8-vuotias pappapoika, joka käyttää juhlissa noita. Tyylikkäät ne minusta on. Loaferit. Nauhakengät on liian pönöttävät.
Eivät nuo kuvassa ole loaferit. Monet loaferit ovat kivoja ja tylikkäitäkin. Niitäkin on monen mallisia. On pehmeitä ja kovempaa materiaalia. Kuvan kenkiä ei voi nyt sanoa tyylikkäiksi, mutta johonkin paikkaan ja jollekin ihmiselle passaavat. Mutta eivät kaikkiin ja kaikille.
niiiin totta puhut,,se on juurikin noin ja toinen oksetus,,arvaaa... on mihellä pitkät kynnet tai ja jos ne on maalatut,,niillä se sitten menisi intiimialueille,,hyi hitto
On se rankkaa olla mies, materialististen siiderivalaiden joukossa...
Vierailija kirjoitti:
Kengistä huomaa miehen tyylitajun, eli osaa valita itselleen sopivat kengät :) mitkä tietysti miellyttää myös naisen silmää
Tämähän se on. Monille ei ehkä merkitystä, mutta kyllähän sillä on merkitystä. Jos tyylitaju puuttuu niin onhan se yksi puute miehessä. Usein on niin, että on silloin muitakin.
Kirjoittelin erään miehen kanssa ja sain vaikutelman että voisi jossa terassilla tavata.. Voi taivas että petyin. Miehellä halppislippis päässä, keinonahkatakki napitettu ison mahan peitoksi ja linttaan talsitut rumat kengät.. Olin ihan sokissa. Kumminkin ihmisyydestä menin sen pöytään ja sanoin, että pomo soitti töihin, aikaa 10. ... 15 Min. Join vain pelkän kahvin ja kuuntelin sen säätiedotuksen.. Joten jotain rajaa niihin vaatteisiin.. 🙈🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihastunut kuusikymppiseen mieheen joka näyttää välillä ihan ojasta nostetulta =)
Itseäni kyllä haittaisi jos mies näyttäisi ojasta nostetulta. Huh huh. Ellei olisi ollut juuri kaivamassa lapiolla savista ja märkää ojaa. Miksi mies edes normaalitilanteessa näyttää ojasta nostetulta? Mikä on syy, muu kuin, että on elämänhallinnan ongelmia?
Ihan hyvissä hommissa on ja muutenkin "kunnollinen".
Elämänhallinnassa ei ole puutteita, parturissa voisi ehkä käydä useammin ja partansa ajaa, sängessä on kyllä mukavatkin puolensa. On puhdas mutta pukeutumiseen tai muuhun ulkoiseen habitukseenei juuri muuten kiinnistä huomota.
Hauska, huumorintajuinen omalla hiljaisella tavallaan.
Tykkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä miehestä, jolla aina hyvinhoidetut, kiiltävät nahkakengät?
No ei kai nut kuitenkaan vuoden ympäri ja joka paikassa? Kaikelle on aikansa ja paikkansa, eikä nahlakengät ole mitkään joka sään kengät.
Kalossit on keksitty jo kauan sitten
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa olla mies, materialististen siiderivalaiden joukossa...
Älä huoli tai menetä toivoas. Onneksi on luultavasti olemassa naisia, joille miehen tyylitajulla tai kengillä ei ole mitään merkitystä. Toisaalta sitä ei ole ehkä heillä itselläänkään. Mutta samanlaiset lapset leikkivät paremmin yhdessä. Jos sinulle kelpaa tyylitajuton nainen niin ei hätää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvissä hommissa on ja muutenkin "kunnollinen".
Elämänhallinnassa ei ole puutteita, parturissa voisi ehkä käydä useammin ja partansa ajaa, sängessä on kyllä mukavatkin puolensa. On puhdas mutta pukeutumiseen tai muuhun ulkoiseen habitukseenei juuri muuten kiinnistä h
Miten hyvissä hommissa oleva saa näyttää ojasta nostetulta? Vai tekeekö aina etätöitä? Jos on yrittäjä niin pitää huomioida asiakkaat. Mielestäni elämänhallintaan osana kuuluu jonkintasoinen oman habituksen huomioiminen ja ylläpitäminen.
Mutta hyvä jos tykkäät.
Ainahan miehet ovat tämän ymmärtäneet. TJEU: Hande Nurmion Tonnin Stiflat. Tuntemani päihdekierteeseen joutunut mies valitteli, että ei ole enää varaa kenkiin. Kämppää ei ollut, mutta kengät piti olla.
Mutsini huomasi myös ystävässään ( mies ) rajun muutoksen: hän joutui vaihtamaan lenkkareihin-säälivästi. Useampikin tyttöystäväni on maininnut, että kengät kertovat sen todellisen tyylitajun ja luonteen - vähän niinkuin musamaku.
Miehet- Pitäkää huolta spiidareistanne, ladyt yytsivät takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Oispa laakerikengät.
)))
niinpä, rullaisi hyvin
Vierailija kirjoitti:
Missä nykyään tasokkaita vain miesten kenkien kauppoja? Paikkakunta? Ei taida enää olla juuri missään - marketeista saa tätäkin hakea.
Helsingistä tai netistä
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies mauttomissa kengissä 🚩🚩🚩🚩🚩
Ei ole kyse pinnallisuudesta eikä säästäväisyys ole mauttomuuden puolustus eikä selitys! En missään tapauksessa huolisi miestä, jota ei kiinnosta estetiikka, tyyli ja kauneus. Kengät kertovat paljon ihmisen tyylitajusta ja siitä, miten suhtautuu asioihin.
Pukeutuminen on myös hyviä tapoja ja muitten huomioimista. Myös minun. Pihi pihistää kaikesta: kengistä ja tunteista, tunnetusti varsinkin muista huolehtimisesta, monet Pihi on lokkeja. Valitettavasti näitä on joutunut näkemään.
Siksi pihi ja tyylitön on PELOTTAVA ja mauttomat kengät syytä kiertää kaukaa!
Suomeen lähtevän portin kansainvälisillä lentokentillä erottaa yleensä jo kaukaa pelkästää köyhän ja nukkavierun populaation perusteella. Tunnen aina suurta myötähäpeää suomalaisten puolesta. Ei se ihme, kun asenne on monilla tämä. Suomalaiset ovat kentän huonoiten pukeutuneita ja näyttävät köyhemmiltä kuin mihin tahansa entiseen itäblokin maahan lähtevät matkustajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo kuv
On ne loaferit. Loafer on nauhaton ja soljeton kenkä, jossa saattaa olla venykkeetkin. Ne on helppo pukea.
Köyhä mies, jos papan perintökengissä kulkee. Pitää lähtökohtaisesti olla aika varakas, jos kengät on varta vasten ostettu ja valittu jostain myymälästä.
Kunnon Skeittitennarit jalkaan vaan,naiset ei niistä ymmärrä mitään,mutta tietäjät hiljaa nyökkää.
ymmärrän kyllä, että ne on sen miehen mielestä kivat ja hän tykkää, mutta joskus ei miehen kengät oo miellyttäneet
Nuorempana ja sinkkuna katsoin aina miehen kenkiä. Kivat ja tilanteeseen sopivat kengät/jalkineet niin usein oli myös mies kiva ja tilannetajuinen. Kyse ei ole siis pinnallisuudesta vaan ihmisen tilannetajusta ja toisen, myös itsensä, huomioimisesta. Ajattelin, että miehellä oli älliä päässä kun kengillä oli väliä. Kiinnostuksen mieheen on torpannut monesti väärät kengät. Se on vain niin, monilla naisilla, luulen.
Nuukuus, välinpitämättömyys, honaamattomuus, laiskuus, tyylitajuttomuus jne. näkyy jos ihminen ei välitä mitä jalkaansa tai päällensä laittaa. Kyse ei ole monestikaan rahasta vaan omasta tyylistä ja ajattelumaailmasta yleensä. Rumat tai väärät kengät saattavat maksaa jopa enemmän. Myös ne nuukat, jotka pitävät yksiä ja samoja kenkiä alusta loppuun ja kivuliaasti niistä silloinkin luopuvat. Nekin usein ovat rumia.
Harmaat, korkealäppäiset vaaleapohjaiset kengät ovat yhdenlaiset pappakengät. Tosin puolisoni nyt jo vanhempana miehenä ei sellaisia onneksi käytä. Edelleen kivat kengät tekevät minuun vaikutuksen. Se on eräs hyvä puoli miehessä, muiden lisäksi.
Puhun nyt siis niistä jalkineista joita käytetään ihmisten ilmoilla liikkuessa ja ollessa. Tai jos mennään treffeille tai yhdessä jonnekin. Jotkut mökki- tai työjalkineet yms. ovat sitten asia erikseen.