Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kengät kertovat miehestä paljon

Vierailija
18.04.2024 |

Vaikka mies olisi muuten miten mukiinmenevä tahansa, niin se, että jos hänellä on pappamaiset tai jotenkin muuten mauttomat kengät jalassa, saa ainankin mun kiinnostuksen häntä kohtaan lopahtamaan hetkessä sadasta nollaan.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on pelkkiä lenkkareita/sneakereitä, urheilukenkiä + ehkä jotkut rippijuhlakengät - ei kiitos! 

Minun miehelläni se on melko lailla noin. lemme olleet yhdessä pitkästi yli 20 vuotta. Ja aina ollut noin. Minullakin on auto. En juuri nyt ole varma sen vuosimallista. Ei niin paljoa kiinnosta. Minä liikun sillä paikasta A paikkaan B. Yhteistä noilla on se, että niillä on vain käyttöfunktio. Niillä ei buustata itsetuntoa, ei signaloida mitään muille, ja ne on ihan ok käyttötarkoitukseensa. Suojaamaan jalkoja ja siirtymisiin.

Vierailija
22/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarttis vaan selvittää, millaiset on pappakengät?

Toisaalta kun on jo setämies, niin voi käyttää huoletta setämiehen kenkiä.

Kitin väriset Pomafinnit 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mies mauttomissa kengissä 🚩🚩🚩🚩🚩

Ei ole kyse pinnallisuudesta eikä säästäväisyys ole mauttomuuden puolustus eikä selitys! En missään tapauksessa huolisi miestä, jota ei kiinnosta estetiikka, tyyli ja kauneus. Kengät kertovat paljon ihmisen tyylitajusta ja siitä, miten suhtautuu asioihin. 

Pukeutuminen on myös hyviä tapoja ja muitten huomioimista. Myös minun. Pihi pihistää kaikesta: kengistä ja tunteista, tunnetusti varsinkin muista huolehtimisesta, monet Pihi on lokkeja. Valitettavasti näitä on joutunut näkemään. 

Siksi pihi ja tyylitön on PELOTTAVA ja mauttomat kengät syytä kiertää kaukaa!

Vierailija
24/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä nahkakenkiä kuin jossain paremmassa tilaisuudessa. Nahkakengät vaatii pikkutakin ja kauluspaidan myös ja en todellakaan kattelisi mitään pikkutakkimiestä päivääkään.

Vierailija
25/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon tiedostanut.  Siksi rasvaan usein kumiterä saappaiden varret.  Mammat hurmioissaan kylillä.

Vierailija
26/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nykyään tasokkaita vain miesten kenkien kauppoja? Paikkakunta? Ei taida enää olla juuri missään - marketeista saa tätäkin hakea.

Vierailija
27/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes katso kenkiä.Silmäni pysähtyvät siihen miehen vartalon puoleen väliin.

Vierailija
28/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin teknisillä aloilla tuntuu menevän niin, että mitä epätrendikkäämmät ja kulahtaneemmat kengät, sitä paremmassa asemassa (ja paremmilla palkoilla).

Vierailija
29/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on melkein aina Sievin turvakengät :D Onneksi ne on nykyisin kohtuu tyylikkäitä verrattuna takavuosiin.

Vierailija
30/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin teknisillä aloilla tuntuu menevän niin, että mitä epätrendikkäämmät ja kulahtaneemmat kengät, sitä paremmassa asemassa (ja paremmilla palkoilla).

Näinpä, rikkaiden ei tarvitse esittää rikasta.

Vierailija
31/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät tarpeen ja jalan mukaan. Muutamat siistit kengät on millä kehtaa ihmisten ilmoilla liikkua, sit on monta paria juoksukenkiä, sileäpohjaisia ja metsään sekä vaelluskenkiä yms.

Noiden käyttöpaikoissa tuskin on kukaan tiirailemassa toisten kenkiä.

Vierailija
32/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä nahkakenkiä kuin jossain paremmassa tilaisuudessa. Nahkakengät vaatii pikkutakin ja kauluspaidan myös ja en todellakaan kattelisi mitään pikkutakkimiestä päivääkään.

Mulla käytössä Sievin vuorittomat saappaat, flanelipaidassa kyllä kaulus mutta pikkutakkia en omista. Milloin treffataan?

Vierailija
33/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse pinnallisuudesta eikä säästäväisyys ole mauttomuuden puolustus eikä selitys! En missään tapauksessa huolisi miestä, jota ei kiinnosta estetiikka, tyyli ja kauneus. Kengät kertovat paljon ihmisen tyylitajusta ja siitä, miten suhtautuu asioihin. 

Pukeutuminen on myös hyviä tapoja ja muitten huomioimista. Myös minun. Pihi pihistää kaikesta: kengistä ja tunteista, tunnetusti varsinkin muista huolehtimisesta, monet Pihi on lokkeja. Valitettavasti näitä on joutunut näkemään. 

Tuo on juurikin pinnallisuutta.Ei tuo henkevääkään ole.

Syvällinen ihminen tietää, että luonne on tärkein ihmisen ominaisuus.Ei kengät.

Vierailija
34/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nykyään tasokkaita vain miesten kenkien kauppoja? Paikkakunta? Ei taida enää olla juuri missään - marketeista saa tätäkin hakea.

Talvella jouduin hommaamaan uusia talvikenkiä, ja totesin markettikengät muovipohjaisiksi epäkengiksi.

Onneksi oli Kenkä-Oscar.

Vierailija
35/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juurikin pinnallisuutta.Ei tuo henkevääkään ole.

Syvällinen ihminen tietää, että luonne on tärkein ihmisen ominaisuus.Ei kengät.

Niin se luonne: pihi, tyylitajuton eikä välitä käytöstavoista ja muiden ajatuksista. Aivan. 

Luonne on tärkeintä, kuspää ei kiinnosta vaikka pukeutuisi miksi tahansa. Hyväkään luonne ei poista sitä, että muutkin asiat merkitsevät. Luonne on kyllä tärkeintä, mutta ei poista muita asioita. Kiva luonne näkyy myös päällepäin,  kastettava myös. 

Vierailija
36/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartettava luonne.

Miksi sinulla on rumat ja mauttomat kengät? Mikään selitys ei kyllä auta :D

Vierailija
37/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta kengät yhtään.

Vierailija
38/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mies vihako ?Itse katso sukupuolesta riippumatta henkilön hiukset hampaat ,Onko puhtaat vaateet? Onko lintaan astutut kengät tai lenkkarit.

Vierailija
39/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pakkasta 8 astetta joten pyöräilyyn Kuoma-saappaat vielä. Suojaavat kylmettymiseltä. Tilanteen mukainen pukeutuminen! 

Vierailija
40/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites käytetyt maiharit? Onko nahka nounou, vai kierrättäminen ekologista?

Itse pidän aina maihareita, myös puvun kanssa. Olen aika paljon kopioinut Sam Yaffalta pukeutumisvinkkejä ja paljon itsetehtyjä housuja, mutta maihareita pidän aina. 

On myös punaiset maiharit ja parit punaiset tennarit, joiden väriä joku kauhisteli.