Kengät kertovat miehestä paljon
Vaikka mies olisi muuten miten mukiinmenevä tahansa, niin se, että jos hänellä on pappamaiset tai jotenkin muuten mauttomat kengät jalassa, saa ainankin mun kiinnostuksen häntä kohtaan lopahtamaan hetkessä sadasta nollaan.
Kommentit (97)
Mitäs mieltä miehestä, jolla aina hyvinhoidetut, kiiltävät nahkakengät?
Vierailija kirjoitti:
Aviomiesmatskua.
Samaa mieltä. Se vika vain, että oikeasti tyylikkäitä kenkiä näkee miehillä niin vähän, että vaikutuksen tekee jo liian vähällä ja erottuu edelleen. Täytyy pitää mielessä, että mitkä tahansa kengät ei tee liikaa vaikutusta, jos miehen kaverilla on vielä pahemmat jalkineet!
Nyt tarttis vaan selvittää, millaiset on pappakengät?
Toisaalta kun on jo setämies, niin voi käyttää huoletta setämiehen kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Reinot?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja niistä kengistä! Kengät tilanteen mukaan myös.
Nahkakengät on nounou koska kuljen itse tennareissa. Miehellä pitää olla vaikka Vanssit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.prisma.fi/tuotteet/100117150/sievi-miesten-kavelykengat-323…
Tässä yksi esimerkki pappakengistä. Aivan kamalat nuorella tai vaikka neli-viisikymppisellä miehellä. Papalle sopii. Ap
Punaiset kengät on ehdoton punainen vaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi esimerkki pappakengistä. Aivan kamalat nuorella tai vaikka neli-viisikymppisellä miehellä. Papalle sopii. Ap
Ihan ok kengät mun mielestä
T. Mies, ikää 38v
Jos miehellä on pelkkiä lenkkareita/sneakereitä, urheilukenkiä + ehkä jotkut rippijuhlakengät - ei kiitos!
Mulla on yleensä lenkkarit jalassa, mustaa pääosin ja jonkin verrena keltaista. Nappaisko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievit parasta, mitä suomalainen mies voi jalkaansa laittaa. Mukavat ja tyylikkäät.
Olen nuuka mies, eikä ole miellyttämisen tarvetta. Ajan aina kengät loppuun ja vaatteet myös.
Rahaa on pankkitilillä vaikka kuinka paljon mutta elän nuukasti enkä anna sen näkyä missään. Pysyvät pinnalliset naiset ja muutkin siipeilijät poissa.
Upeeta, kun pappakenkämiehet tuli tänne puolustelemaan tyylitajuttomuuttaan. Niin ku ap sanoi, kiinnostus mieheen laskee sadasta tai jostain ihan siihen nollaan. Kannattaako siinä selitellä ja väittää enää vastaan? Keskustelu on tietysti hauskaa!
Tapasin yks kesä ihanan miehen jolla oli feikkigroksit.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nut kuitenkaan vuoden ympäri ja joka paikassa? Kaikelle on aikansa ja paikkansa, eikä nahlakengät ole mitkään joka sään kengät.
Muistakaapa lipevät naistenhakkaajat panostaa kenkiin.