Mika Tommolaa epäillään vaimonsa pahoinpitelystä
Juttu Seiskassa. Eipä olisi heti Tommolasta uskonut.
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään hyväksy väkivaltaa missään sen muodossa mutta itsekin sitä kokeneena naisena ihmettelen onko tämä nyt se syy miksi ero tullut, vai vasta nyt tullut ns. Piste.
Itse en tuollaisesta edes hätkähdä jos tavara sinkoutuu jonkin tolpan kautta, on eri asia jos vedetään turpaan tarkoituksella ja käydään käsiksi. Tässä ei ole ilmeisesti tehty kumpaakaan.
Jokainen voi miettiä onko koskaan hermostunut keneenkään?
Tuskin tässä mitään linnareissua tulee kun on kyse tahattomasti aiheutetusta asiasta.
Jokainen voi toki miettiä. Itse en viihdy tai heilastele sellaisten kanssa jotka hermostuessaan viskaa esineen vaikka maahan. On ollut hyvä linja ja semmoista opetan tyttärillenikin. Ihmetyttää suomalaisten väkivallan kanssa flirttailu, ja siksi ei kouluampumiset sitten yhtään ihmetytäkään. Siis normaali ihminen ei hermostu sillä tavalla, että heittää lampun lattialle makuuhuoneessa läheisen otettua häneltä puhelimen. Normaalilla ihmisellä riittää sanat asioiden hoitoon.
Ja tässäkö aukeaa polku siihen, että Tommolasta kehkeytyy uusi Danny? Ikivihreä, mutta jotenkin kammottavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tästä Seiskan uudesta tyylistä nostaa framille yhteiskunnallisesti tärkeitä asioita. Tarvittaisiin tästäkin aiheesta laajempaa keskustelua.
Seiska on itseasiassa Suomen luotettavin media. Ei ole koskaan hävinnyt käräjillä mitään juttuja, koska julkaisee vain faktoja. Tämähän nähtiin Sannan kohujen aikaan. Ylen näkökulmasta Sanna oli salakuvaamisen uhri, Seiska paljasti pääministerin lapselliset biletykset. Briteissä Boris joutui eroamaan moisen kohun vuoksi, Suomessa Yle suojeli lemmikkiään.
Seiskan paparazzia syytetään henkilön rikostaustan uutisoimisesta, kiisti syytteen oikeussalissa.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010052307.html
Ongelmia on jutun mu
Oikeus antoi asiassa ratkaisun perjantaina, eikä se ole siten vielä lainvoimainen.
Lisäksi juttu menee hoviin missä lopputulos on tunnetusti toinen.
Ketjusta huomaa kuinka vaikea monien on hahmottaa, mitä väkivalta on ja kannattaako sitä huomata.
Vierailija kirjoitti:
Paljosta vetoa että Tommola liikkuu pian nuortakin nuoremman heitukan kanssa ja antaa voimaantuneita haastatteluja.
-rikas
-akateeminen
-jännä
-kuuluisa
Kaikki mitä naiset miehestä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo Leppänenkin muka asiallinen mutta raivosi ja kiroili jokunen vuosi sitten poikansa junnulätkässä kentän laidalla.
Se ei näy televisiossa millainen ihminen oikeasti on.
Leppäsestä näkee päällepäin että on k.pää. Pöyhkeä. Kuten Alm. En pidä maikkarin uutisista.
Eräs MTV:n naispuolinen "pirtsakka" uutisankkuri on varsin ylemmyydentuntoinen tavisten seurassa. Näin häntä joskus lasten koulutapahtumissa ja oli vanhemmista ainoa, joka ei koskaan tervehtinyt.
Antero Mertaranta jahtasi minua lahden radiomäellä. Piti muuttaa Espooseen.
M32
On se sitten kamalaa, kun ihmisten yksityisasioista levitellään ympäri somea tietoa!
Eikö tuokin nujakka ole Tommoloiden yksityisasia?
Tommola näyttää siltä, että soppa maistuu. Kännissä akan pieksentä on ollut aina valitettavasti Suomen perinneurheilua.
Kaikki tekee virheitä, mutta kaikki meistä ei tee mitään väkivaltaisia virheitä. Ei varsinkaan KOTONA.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tekee virheitä, mutta kaikki meistä ei tee mitään väkivaltaisia virheitä. Ei varsinkaan KOTONA.
Itse olen sivistynyt ja annan turpaan naiselleni vaan julkisissa tiloissa.
ET Terveys -lehdessä 3/2024 on Mika Tommolan haastattelu, jossa kertoo näin:
"Olen äkkipikaisempi ja dominoivampi enkä ollenkaan niin hauska, millaisena tv:n katsojat minut näkevät. En tietoisesti peittele mitään puolta itsestäni, mutta työ on pitkälti rooli. Televisiossa ei kiukutella. Kärsin ahdis- tuneisuushäiriöstä ja availen terapiassa lapsuuden tunnelukkoja."
Vierailija kirjoitti:
On se sitten kamalaa, kun ihmisten yksityisasioista levitellään ympäri somea tietoa!
Eikö tuokin nujakka ole Tommoloiden yksityisasia?
Enemmän ole huolissani vaimon yksityisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä todistus siitä että kiva ja kiltiltä näyttävä mieskin on hauras paska. Onneksi vaimo on ymmärtänyt hakea eroa.
Just det. Nämä ns " kilttimiehet" mitä tämäkin palsta on täynnä on niitä pahimpia.
Tommotist sit Tommolaki. Olisisisi vaa pysyny aiva rauhallisel mallil nii ei tarttisisisi ny märistä ja kekkaa kaikkee iha uurest.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottava tyyppi jotenkin
Englannin kielessä on kuvaava sana "creepy" Suomen kielessä taas kuvaava olisi limainen jollaisena olen häntä pitänyt.
Creepy on jotenkin kuvaavampi. Creepy on karmiva, pelottava. Limanuljaska ei ole niin pelottava. Vaan pelkästään ällöttävä. Mutta kerrankin ulkonäkö mätsää luonteen kanssa👍
En olisi uskonut, että sellainen kukkakeppi pystyy myllyttämään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä todistus siitä että kiva ja kiltiltä näyttävä mieskin on hauras paska. Onneksi vaimo on ymmärtänyt hakea eroa.
Se hyvä puoli että hauras mies ei ehkä lyö kuin amin asikainen.
Mietinkin, että millä lihaksilla tuokin pahoinpitelee.
No, jos lampulla huitaisee, niin siinä ei kamalasti voimaa tartte.
Kännissä ja läpällä. Ei sitä nyt kaikesta pidä mieltään pahoittaa.