Petteri Orpo kolkuttaa oveesi. Mitä teet?
Kommentit (51)
"Kato Petsku terve! Mitä v*ttua sä oikein ajattelit?!! No, tuu nyt sisään kuitenkin, keitetään kahvit ja jutellaan"
Pyydän sisään kysyn miten hän onnistui huijaamaan kansaa niin hyvin, ensin vain 5k€ sisäänpääsy maksun veloitan.
Petteri Orpo on valittu Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkisin munille. Kovaa ja monta kertaa.
Huh. Oletpa väkivaltainen.
En todellakaan ole vaan huomattavan rauhallinen. Olen kuullut sen muilta. Ainoa kerta kun olen lyönyt oli itsepuolustusta. Tuntematon tyyppi kävi känissä kimppuun. On vain mitta täynnä tuon lapasen kanssa. Ek johtaa hallitusta ja orpo on lähinnä käsinukke.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko valinta 1.4.?
Pyydän odottamaan hetken ja tarjoan hänelle porraskäytävässä pakastepizzasta siivun. Kokonaista ei saa, leikkaukset koskevat kaikkia.
Ensin juotas oikein hyvät kaffeet ja sitten oiskin aika Petterin saada kunnolla turpaansa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko valinta 1.4.?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d862fb05-7b65-4f2a-9494-32e7e8…
Avaan oven ja odotan, että hän kertoo, miksi on tullut kolkuttelemaan ovelleni.
Mä kyllä vetelisin pitkin korvia koruptoitunutta oikeistonulikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kusiämpäristä silmille ja potku perseelle.💦💦💦🙈
Surullista tämä talouden realiteettien ymmärtämättömyys.
Päästäisin sisään ja soittaisin sille Youtubesta Kalevauvan biisin Hoidosta huolimatta. Sopii Orvolle. Aivan piruuttani taivutan sukunimen Kielitoimiston suosituksen mukaan.
Vähän niinkuin mitä yhteistä on puhelinluettelolla ja hallituksen budjetilla - molemmat ovat täynnä numeroita, joista kukaan ei vastaa.
Pääsee sisään mutta ei ulos ennekuin on tehnyt muutamien tonnien ostoksien
Vihdoinkin saisin tilaisuuden kysyä orpolta mitä oon vuosia halunnut kysyä: jöpöttikö petterillä koskaan kun riiteli Sannan kanssa vaalitenteissä tai eduskunnassa?
Piilottaisin sen baarikaappiin. Niin tehdään paremmissakin piireissä.