Petteri Orpo kolkuttaa oveesi. Mitä teet?
Kommentit (51)
Tarjoan petterille nisua ja baaggellsia sekä mokka masterilla keitettyä laatukahvia. Sen jälkeen pelataan pleikkaria ja kunhan sauna on lämmin niin mennää löylyttelemään. Paljussa juodaan lonkerot.
Kiitän pääministeriä hänen ponnisteluistaan isänmaan parhaaksi. Sanon, että olisi suuri kunnia saada kestitä häntä vieraanani.
Kusiämpäristä silmille ja potku perseelle.💦💦💦🙈
Luulen varmaan naapurimaan pressaksi, koska olen katsonut huonosti ovisilmästä. Pidetään silti ketju ovessa.
Avaan oven ja kysyn "mitä vittua Orpo???"
Toki.
Sisäänpääsymaksu, vaikkei sisään haluaisikaan on 500e. lattiankuluttamisesta toiset 500. Ja tyhjäntoimittamisesta 1000e. Puku jää minulle, on ajat sen verran kovat, että se pitää leikata päältä.
Ruokaa en tarjoa, koska eihän kukaan sellaista tarvitse, menisi töihin. Lasi vettä, siitä veloitan vielä 500. Poistumismaksu 1000e. Mutta koska vierailu venähti turhan pitkäksi, isken karenssin ja tuplaan kaikki edellämainitut.
Tule toistekin.
Punastun. Niin komea on pääministeri.
Pyydän drinkille. Se on leikattua konjakkia.
Teippi suun eteen ja huppu päähän ensinnä. Sitten viedään keltsuun kuulusteltavaksi.
Houkuttelen Petterin makuuhuoneeseen...😏
Ajattelisin, että jollakin on asiaa mun miehelle. En tunnistaisi kuitenkaan Orvoksi.
Potkisin munille. Kovaa ja monta kertaa.
Vedän kahvasta ja petter putoaa lattialuukusta lantalaan.
Eiliseltä illalta on Riikan sormenjäljet saksissa, joten murhaan hänet ja lavastan Riikan tekemäksi intohimorikokseksi. Ne panee kuitenkin -näkeehän sen katseista.
Vierailija kirjoitti:
Potkisin munille. Kovaa ja monta kertaa.
Huh. Oletpa väkivaltainen.
Mulla ei oo mitään erityistä Orpoa vastaan. En kyllä ilahtuisi jos kukaan vieras tulisi ovikelloa soittamaan. Sotkuistakin aina, ja haluan olla rauhassa.
Avaan ilomielin.