Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö ex-miehen uudelle kertoa...

Vierailija
22.01.2007 |

mies petti häntä minun kanssa ja tulin raskaaksi? Mies valehteli, että on sinkku mutta nyt on selvinnyt, että he asuvat yhdessä. En usko, että itse kertoo tälle naiselle raskaudestani...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä vaiheessa, kun isyys ja elatusmaksut tulevat kuvioihin. Tai sitten suhde ei ole kovin vakava.

Vierailija
2/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni petti minua tämän tytön kanssa kun olimme naimisissa. Joten ovat luultavasti olleet nyt yhdessä 5v. oli tosi tyhmää harrastaa exän kanssa seksiä, mutta sillä hetkellä en ajatellut asiaa sen tarkemmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko miehesi kenties olla koskaan tunnustamatta/tapaamatta lastaan? Salata lapsen kaikilta sukulaisiltaan ja ystäviltäänkin? Olla maksamatta penniäkään elatuksesta? Suostutko sinä tähän, eli et vaadi isyyden tunnustamista etkä elatusmaksuja? Entä lapsi, aiotko koskaan kertoa hänelle hänen isästään? Luottaako mies siihen, että sinä, lapsi tai kukaan sinun lähipiiristäsi ei koskaan paljasta asiaa uudelle avovaimolle...JUST!

Se pettäminen olisi voinutkin jäädä salaan, mutta eiköhän siitä seuraava LAPSI pakostakin tule myös uuden avovaimon tietoon; sinun asiasi ei kuitenkaan ole päättää koska ja miten vaan jätä se ex-miehesi päätettäväksi.

Vierailija
4/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että paisut voitonriemusta samaa tahtia vatsasi kanssa, mutta koeta nyt hillitä itsesi.

Vierailija
5/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itse kertoa esim ilo uutisen exanopillesi niin eiköhän asia sitä kautta jäjesty

Vierailija
6/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

exällä on minun kanssa jo ennestään lapsi, joten yhteydenotto sujuu varmasti sen varjolla. Tulee yhtä katsomaan, niin toisesta ei tarvi kertoa. itse olin todella järkyttynyt kun ystäväni kertoi minulle exäni asuvan tämän naisen kanssa. Ei ollut voinut aikaisemmin kertoa. Sanoi ettei halunnut sekaantua asiaan, mutta nyt halusi ilmoittaa asiasta kun olen raskaana.