Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLÄ nää imbesillit ajatteli niistää vielä 100 miljoonaa sosiaalityöstä?

Vierailija
17.04.2024 |

https://yle.fi/a/74-20084200

Tottakai just lastensuojelusta ja mielenterveys- ja päihdetyöstä kannattaa leikata, varsinkin tässä maailmanajassa. Siellähän on nykyisellään niin saa ta nas ti ylimääräistä rahaa, mistä ottaa. Samalla sitä Orpon junaa, jonka jokainen taho on todennut kannattamattomaksi, ajetaan edelleen kuin käärmettä pyssyyn. 

Ja tää ministerin pallilla istuva nauta vielä lässyttää että "tavoitteena on tietysti tehdä se sillä tavalla, että se ei karsi heidän palveluistaan." Jaa, no ei sitte varmaan mitään hätää kun on noin vit un hienot tavoitteet. 

Jum alauta mikä roskispalo tää maa on, lauma marakatteja puikoissa. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun leikataan. Ihmiset on jo holhottu miltei hengiltä. Nyt on ihmisten aika ottaa suurempi vastuu itse omasta elämästään. 

MITEN SE LASTENSUOJELUN TARPEESSA OLEVA PÄIVÄKOTI-IKÄINEN OTTAA VASTUUN OMASTA ELÄMÄSTÄÄN? Vastaa tähän idari tai painu vi ttu un mun internetistä. 

Sen päiväkoti-ikäisen kersan yyhhoo äiti ottaa sen vastuun lapsestaan eikä haali kaiken maailman moppijätkiä kotiinsa! Ymmärräkkö sää!! Mihin hvettiin äideiltä on kadonnut vastuuntunto??

Vastuu kaikesta sysätään muille..se on se juttu. Viertolan poitsulle löi mummo aseen kouraan ja sanoi hoida itse ongelmasi. Toiselle helsinkiläiselle 12v jantterille äiti antoi linkkuveitsen ongelmien ratkojaksi. Tällaiset vanhemmat sitten kasvattavat näitä lapsia ja järjestävät tarkoituksella lastensuojelulle,poliisille ym ihan turhaa työtä. Tajuaakohan nämä äityliinit yhtään mitään lasten kasvatuksesta? Opettavat ryöstämään,varastamaan ja tappamaan. Sitten huudetaan kuinka huono lastensuojelu on. Äideissä se vika on.

Vierailija
22/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kamala määrä hankkeita, jotka koordinoi ja organisoi ja vain muutamia, jotka tekevät asiakastyötä. Kaikki turha kokeilu ja byrokratia ja projektien raportointi pois ja tilalle asiakkaiden kohtaaminen. Siellä asiantuntijat on moneen kertaan todenneet, että kyse ei ole rahasta, kyse on toimintatavoista ja olisi vihdoinkin aika unohtaa saman asian keksiminen vuodesta toiseen ja keskittyä työhön. Yhdellä lastensuojelun sossulla on 6 esihenkilöä, niistä 4 joutaa kentälle.

Ai no hei jos sulla on mellu kerta noin vahva mutu niin pakkohan se on olla totta.

Luoja mikä imbesilli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan kohteeksi Työllistymistä edistävää monialaista yhteispalvelua (TYP). Sosiaalityöntekijä tapaamiseen vain tarvittaessa. Itselleni ei ollut mitään hyötyä, päinvastoin. Ja sitten kuntouttavasta työtoiminnasta voisi säästää. Sinne vain ne jotka oikeasti haluavat ja kokevat hyötyvänsä siitä. Tosin en tiedä tulisiko tuosta säästöä, koska monet niistä ovat bisnestä (vaikka eivät saisi olla).

Vierailija
24/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun leikataan. Ihmiset on jo holhottu miltei hengiltä. Nyt on ihmisten aika ottaa suurempi vastuu itse omasta elämästään. 

MITEN SE LASTENSUOJELUN TARPEESSA OLEVA PÄIVÄKOTI-IKÄINEN OTTAA VASTUUN OMASTA ELÄMÄSTÄÄN? Vastaa tähän idari tai painu vi ttu un mun internetistä. 

Sen päiväkoti-ikäisen kersan yyhhoo äiti ottaa sen vastuun lapsestaan eikä haali kaiken maailman moppijätkiä kotiinsa! Ymmärräkkö sää!! Mihin hvettiin äideiltä on kadonnut vastuuntunto??

Vastuu kaikesta sysätään muille..se on se juttu. Viertolan poitsulle löi mummo aseen kouraan ja sanoi hoida itse ongelmasi. Toiselle helsinkiläiselle 12v jantterille äiti antoi linkkuveitsen ongelmien ratkojaksi. Tällaiset vanhemmat sitten kasvattavat nä

Sanoo herra istun vauvalla 24/7 valehtelemassa muista, missäs ne sun pari muksua rötvää sillä aikaa kun isi valehtelee?

Vierailija
25/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöissä on "töissä" paljon laiskoja turhakkeita. Riittää, kun julkinen sektori hoitaa tärkeät asiat.

Vierailija
26/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuu kaikesta sysätään muille..se on se juttu. Viertolan poitsulle löi mummo aseen kouraan ja sanoi hoida itse ongelmasi. Toiselle helsinkiläiselle 12v jantterille äiti antoi linkkuveitsen ongelmien ratkojaksi. Tällaiset vanhemmat sitten kasvattavat nä

Vain isät lapsiaan rakastaa. Se on tiedetty jo iät ja ajat.

Vierailija
27/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 miljoonaa menee kelassa tulkkipalveluihin. Ottakaa sieltä. Tekoäly kääntää somalin älä ole mulle paha, anna raha -sönkötyksen.

Vierailija
28/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kamala määrä hankkeita, jotka koordinoi ja organisoi ja vain muutamia, jotka tekevät asiakastyötä. Kaikki turha kokeilu ja byrokratia ja projektien raportointi pois ja tilalle asiakkaiden kohtaaminen. Siellä asiantuntijat on moneen kertaan todenneet, että kyse ei ole rahasta, kyse on toimintatavoista ja olisi vihdoinkin aika unohtaa saman asian keksiminen vuodesta toiseen ja keskittyä työhön. Yhdellä lastensuojelun sossulla on 6 esihenkilöä, niistä 4 joutaa kentälle.

Ai no hei jos sulla on mellu kerta noin vahva mutu niin pakkohan se on olla totta.

Luoja mikä imbesilli.

Muusta en tiedä, mutta sen tiedän, että hyvinvointialueiden tultua esihenkilöitä on Porissa seitsemän. 

Vierailija
29/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja mikä imbesilli.

Muusta en tiedä, mutta sen tiedän, että hyvinvointialueiden tultua esihenkilöitä on Porissa seitsemän. 

Joka ei irrallisena lauseena tarkoita mitään, mulla on kymmenen varvasta, revi siitä yhteiskuntaa ja öyh öyh!

Vierailija
30/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelu on valtiolle valtava kuluerä joten siitä voikin hieman leikata pois. Vastuu lapsista kuuluu vanhemmille, ei valtiolle.

No se omien vanhempiensa hakkaama lapsi varmaan onkin sitten tosi tyytyväinen siihen, kun sanot, että hei, vastuu kuuluu vanhemmille.

Vierailija
31/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja mikä imbesilli.

Joka ei irrallisena lauseena tarkoit

Öö. No, joka tapauksessa Porissa sosiaalityöntekijännyläpuolella on vielä seitsemän esihenkilöä. Luulisin, että hyväpalkkaista väkeä. Kentälle ei sitten riitä tekijöitä.

Vierailija
32/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa vain vakuutun siitä, että kaikki valtion nyt tekemät ja tulevatkin leikkaukset osuvat juuri oikeaan kohteeseen.

Vierailija
33/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari vitsi oli se kun vauvan julkkis-narsisti ja maanpetturi oli olevinansa empaattinen ja lojaali vaikka se on niiden vastakohtien manifestoituma :' D

Toi jätkä ei ole ikinä kyenny asettumaan muiden asemaan tai osoittanu muuta kun pyccan lojaaliutta joka tarkottaa pelkästään omien hylkäämistä hankeen.

Narsismi is a helluva drug, polta vähän lisää pilveä poika, näyttää hyvältä tää sun touhu!

Vierailija
34/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se katosi sen ikuisen kotimaisen vauvamiehen mukana ovesta sen viimeisen kerran? Mihinkähän lapsen isä sen vastuuntunnon vei, hautasi metsään?

Vierailija
35/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelu on valtiolle valtava kuluerä joten siitä voikin hieman leikata pois. Vastuu lapsista kuuluu vanhemmille, ei valtiolle.

No se omien vanhempiensa hakkaama lapsi varmaan onkin sitten tosi tyytyväinen siihen, kun sanot, että hei, vastuu kuuluu vanhemmille.

Mielenkiintoinen näkemys. Eiköhän vanhemmat itse osaa päättää omat kasvatus metodinsa? Kiinnostaako sinua oikeasti muiden ihmisten perheen sisäiset asiat noin paljon? Onko sinulla pakkomielle puuttua toisten elämään? Tunnetko ylemmyyden tunnetta muihin nähden? 

Vierailija
36/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppari vitsi oli se kun vauvan julkkis-narsisti ja maanpetturi oli olevinansa empaattinen ja lojaali vaikka se on niiden vastakohtien manifestoituma :' D

Toi jätkä ei ole ikinä kyenny asettumaan muiden asemaan tai osoittanu muuta kun pyccan lojaaliutta joka tarkottaa pelkästään omien hylkäämistä hankeen.

Narsismi is a helluva drug, polta vähän lisää pilveä poika, näyttää hyvältä tää sun touhu!

Narsismi tarttuu, äidistä poikaan tässä tapauksessa.

Vierailija
37/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella on mahdollisuus tilata matalan kynnyksen ambulanssi  jos lukiolaista ahdistaa se, että lukiossa on läksyjä. Siis uskomatonta!!

Mielenterveystyöstä on varaakin supistaa. Turha näille itsari-mikiliukkosille on ambulansseja ja osastoja varata. Jos veitsi käy, niin sitten kuolet. Mikikin soitti itsariyritysten jälkeen lanssia kymmeniä kertoja itselleen. Tällaiseen saastaan käytetään rahaa ja todellisia sairauksia jätetään hoitojonoon.

Olisikohan pikkuisen rallia halvempaa ollut ottaa Liukkonen ja muut hätääntyneet sisälle silloin kun ei pää pysynyt muuten kasassa? Paljon pitempään pärjää ilman jos vain tieto, että kun oikeasti ei pysty olemaan, otetaan välillä hoivattavaksi. Miten ne seinät voivat olla niin kalliita, ettei niitä kannata ylläpitää ollenkaan? 

Vierailija
38/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään mistään ei saa leikata koska kuollaan heti kaikki! Otetaan rahaa vaan seinästä tai yhteiskunnan elättäjien taskusta.

Vierailija
39/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkälaisista kotioloista meistä kukakin tulee ei juuri vaikuta kenenkään tulevaisuuteen,jotku väittää aina saat@na että johtuu huonoista kotioloista tai koulukiusaamisesta mitä kukakin tekee on täyttä paskapuhetta.

Vierailija
40/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkemys. Eiköhän vanhemmat itse osaa päättää omat kasvatus metodinsa? Kiinnostaako sinua oikeasti muiden ihmisten perheen sisäiset asiat noin paljon? Onko sinulla pakkomielle puuttua toisten elämään? Tunnetko ylemmyyden tunnetta muihin nähden? 

No kyllä minua jossakin määrin kiinnostaa se, että ihmiset eivät hakkaisi lapsiaan. Ja jos ja kun kuitenkin hakkaavat, niin että niitä lapsia suojeltaisiin ihan viranomaisten avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä